1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Mijn pa heeft bruidegom voor mij!

    Hallo allemaal

    Weet niet hoe ik moet beginnen!
    Ik probeer het zo mogelijk kort te houden


    Ik zit een relatie met een jongeman waar ik een toekomst mee wil delen in Sha Allah. We doen t rustig aan.

    Gister kwam mijn lieve pappa naar me toe hij vroeg of ik wilde trouwen. Ik zei ja in Sha Allah maar niet nu.... degene ken ik niet en hij mij ook NIET! Mijn pa zei hij die jongen wil graag met je trouwen , wil je leren kennen daarna jou hand komen vragen , hij is getrouwd geweest en gescheiden. Ik zei Heb ik hier ook wat te zeggen ?
    Heb dit tegen mijn vriend gesegt hij werd jarloers en verder ging hij er niet op in. En ik ook eigenlijk niet. Ik weeet het nu eventjes niet meer! Mijn vader wil gewoon dat ik moet gaan trouwen heb zo vaak nee gezegt tegen mannen! Maar nu wil hij het woord geven.

    Wil graag tips of advies van jullie.
    3 gebruikers

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Je moet je geen zorgen maken. Wat mektab is dat kan je vader ook niet tegen houden.
    Ga naar buiten en geniet van het mooie weer en de natuur.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Ga trouwen gewoon met die van je vader
    Hij is goeie vent, en leert van zn vorige huwelijk

    Je vriendje is nog jong en niet trouwklaar
    Laten gaan. Hij redt zich , was leuke tijd



    8 gebruikers
    Sim sala bim ewa kim

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Genieten om je zusters in kwade daglicht te zetten jek a troll
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Ik zit een relatie met een jongeman waar ik een toekomst mee wil delen in Sha Allah. We doen t rustig aan.

    Gister kwam mijn lieve pappa naar me toe hij vroeg of ik wilde trouwen. Ik zei ja in Sha Allah maar niet nu.... degene ken ik niet en hij mij ook NIET! Mijn pa zei hij die jongen wil graag met je trouwen , wil je leren kennen daarna jou hand komen vragen , hij is getrouwd geweest en gescheiden. Ik zei Heb ik hier ook wat te zeggen ?
    Heb dit tegen mijn vriend gesegt hij werd jarloers en verder ging hij er niet op in. En ik ook eigenlijk niet. Ik weeet het nu eventjes niet meer! Mijn vader wil gewoon dat ik moet gaan trouwen heb zo vaak nee gezegt tegen mannen! Maar nu wil hij het woord geven.

    Wil graag tips of advies van jullie.
    Gewoon nee blijven zeggen, geen reden om het moeilijker te maken.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Straks word jij uitgehuwelijkt aan 3alal

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Mijn ouders willen gewoon dat ik gelukkig wordt. Mijn pa zei van ja , hij kan je veel bieden het is goeie jongen je zult echt gelukkig worden. Als jij niet naar de woorden van jou ouders gaat luisteren , dan zul je spijt krijgen en dat weet JIJ! K Werd er stil was het kwam hard aan het deed pijn. Woude bijna zeggen van ja , daarom is hij gescheiden!

    Ik kan het gewoon niet maken tegen over mijn vriend ben niet zo! ik wil hem.
    3 gebruikers

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    simpel,diegene met wie je een relatie hebt je hand laten vragen. en dan alsnog rustig aandoen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door vacaciones Bekijk reactie
    Straks word jij uitgehuwelijkt aan 3alal
    Haha je bent egt erggg.
    3 gebruikers

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Sportief26 Bekijk reactie
    simpel,diegene met wie je een relatie hebt je hand laten vragen. en dan alsnog rustig aandoen
    Hij wil nog niet. Hij wil eerst zijn zaken recht zetten etc. Ik weet het gwn niet
    3 gebruikers

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Hij wil nog niet. Hij wil eerst zijn zaken recht zetten etc. Ik weet het gwn niet
    samen met jou? manloos, eerloos?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Wanhopigeman Bekijk reactie
    samen met jou? manloos, eerloos?
    Meer het geld gebied wat beetje moeilijk loopt.
    3 gebruikers

  13. #13
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Driouch dingen !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  14. #14
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door Miss-driiouch Bekijk reactie
    Mijn ouders willen gewoon dat ik gelukkig wordt. Mijn pa zei van ja , hij kan je veel bieden het is goeie jongen je zult echt gelukkig worden. Als jij niet naar de woorden van jou ouders gaat luisteren , dan zul je spijt krijgen en dat weet JIJ! K Werd er stil was het kwam hard aan het deed pijn. Woude bijna zeggen van ja , daarom is hij gescheiden!

    Ik kan het gewoon niet maken tegen over mijn vriend ben niet zo! ik wil hem.
    Je moet niet altijd zo een oordeel hebben over gescheiden mensen, je kent hun struggles niet, bovendien waren zij wellicht niet voor elkaar bestemd! Niet iedereen gaat uit elkaar omdat er iemand is vreemdgegaan of whatever!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    61
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Je moet niet altijd zo een oordeel hebben over gescheiden mensen, je kent hun struggles niet, bovendien waren zij wellicht niet voor elkaar bestemd! Niet iedereen gaat uit elkaar omdat er iemand is vreemdgegaan of whatever!
    Neee ik oordeel totaal niet alleen als ik dat hoor dan word ik er bang van dat is het eigenlijk. Natuurlijk iedereen verdient nieuwe liefde in zijn leven.
    3 gebruikers