1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Zoek maar eens op waar de motor voor de Altay tank ontwikkeld is.
    https://www.defensenews.com/land/201...k-engine-tech/

    Verder allemaal leuk wapentuig, heel indrukwekkend...

    Zeker als je weet dat de gewone man geen groenten meer kan betalen.
    Oke , je hebt een punt. maar het zijn geen Russen maar Oekrainers waarmee TR die motor trouwens gezamenlijk wil maken, dus TR zelf werkt er ook aan mee. En in datzelfde verhaal staat dat een Turks bedrijf een eigen tankmotor ontwikkelt..

    Verder zeg je de gewone man kan geen groente mee betalen, maar datwil de TR overheid nu dus juist voorkomen...en oké, de mensen hebben te eten, maar ze kunnen zich niet verdedigen..

    Stel jij hebt een huis in een buurt vol criminelen, ga jij dan besparen op sloten op je huis maar wel uitgebreid dineren? De eerstvolgende keer dat je uitgebreid boodschappen gaat doen is je huis overhoop gehaald en ben je nog meer kwijt dan die sloten. Zo werkt dat voor landen ook, helemaal voor Turkije.

    Turkije wordt belegerd op dit moment. Door de PKK en hun Amerikaans-evangelische tijdelijke broeders.

    Beeld jij je eens in dat de hele regio van NL in brand staat en dat jij je alleen zorgen maakt over of je 20 cent meer moet betalen voor groenten ipv te investeren in de verdediging van je land...dan heb je je prioriteiten niet op een rij.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Jij denkt echt dat Erdogan verantwoordelijk wordt gehouden voor woekerprijzen van handelaren of door economische oorlogsvoering door de Amerikanen?"
    Nee dat zien we nu duidelijk aan zijn acties zelfs.

    En worden er woekerprijzen gevraagd? Dat betwijfel ik ten sterkste.
    De inkoop is veel duurder geworden, en Erdogan gaat nu tegen kostprijzen
    verkopen. Dus die opmerking over woekerprijzen kloppen gewoon niet.

    Hij noemt gewone Turkse producenten en handelaren zelfs terroristen.
    Hij gebruikt zelfs die term om die mensen te omschrijven. Dus dan weet je duidelijk
    dat hij alles op alles zet om wederom maar weer eens niet verantwoordelijkheid te dragen.
    Een echte lijder, ik bedoel leider.

    Voordat we het weten zijn allemaal Gulen-aanhangers.

    "Turken zijn eensgezind "
    Nee slechts 51%.

    "de lichte crisis"
    Lichte crisis....
    Erdogan doet domme uitspraken en iedere Turk is meteen 25% arme
    r...

    Wat je hierna schrijft is natuurlijk weer allemaal complot onzin.
    Sorry, maar ik ben niet ontvankelijke voor dat niveau Erdogan staats propaganda.
    Is dat Erdogan's schuld...de VS is een economische oorlog tegen TR aan het voeren. Binnenkort waarschijnlijk ook een militaire trouwens, via hun honden van de PKK. Hoop dat TR de PKK honden tot aan de laatste PKK hond opblaast

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Oke , je hebt een punt. maar het zijn geen Russen maar Oekrainers waarmee TR die motor trouwens gezamenlijk wil maken, dus TR zelf werkt er ook aan mee. En in datzelfde verhaal staat dat een Turks bedrijf een eigen tankmotor ontwikkelt..

    Verder zeg je de gewone man kan geen groente mee betalen, maar datwil de TR overheid nu dus juist voorkomen...en oké, de mensen hebben te eten, maar ze kunnen zich niet verdedigen..

    Stel jij hebt een huis in een buurt vol criminelen, ga jij dan besparen op sloten op je huis maar wel uitgebreid dineren? De eerstvolgende keer dat je uitgebreid boodschappen gaat doen is je huis overhoop gehaald en ben je nog meer kwijt dan die sloten. Zo werkt dat voor landen ook, helemaal voor Turkije.

    Turkije wordt belegerd op dit moment. Door de PKK en hun Amerikaans-evangelische tijdelijke broeders.

    Beeld jij je eens in dat de hele regio van NL in brand staat en dat jij je alleen zorgen maakt over of je 20 cent meer moet betalen voor groenten ipv te investeren in de verdediging van je land...dan heb je je prioriteiten niet op een rij.
    "Oke , je hebt een punt. maar het zijn geen Russen maar Oekrainers waarmee TR die motor trouwens gezamenlijk wil maken, dus TR zelf werkt er ook aan mee. En in datzelfde verhaal staat dat een Turks bedrijf een eigen tankmotor ontwikkelt.."
    Ik had me idd vergist tussen beide landen.

    "maar ze kunnen zich niet verdedigen"
    Waar tegen moet Turkije zich verdedigen?
    Dat land is al bijna meer als een eeuw lang niet aangevallen van buitenaf.

    "Turkije wordt belegerd op dit moment. Door de PKK en hun Amerikaans-evangelische tijdelijke broeders."
    Mijn excuses. Maar ik zie dat echt niet.
    De PKK is al meer als 40 jaar actief, tot nu toe heeft de Turkse overheid altijd gewonnen van ze.
    En zijn de Amerikanen Turkije aan het bezetten? Of aan het aanvallen? Dat is nieuws dan voor me.

    "Beeld jij je eens in dat de hele regio van NL in brand staat en dat jij je alleen zorgen maakt over of je 20 cent meer moet betalen voor groenten ipv te investeren in de verdediging van je land...dan heb je je prioriteiten niet op een rij."
    Ik zie die aanvallen nergens. Tevens weet ik wel dat als Turkije aangevallen zou worden dat de Navo dan ook in actie moet komen.
    Dus nogmaals ik zie het niet. Verklaar je graag nader, met een deugdelijke onderbouwing natuurlijk...
    Alleen woorden zijn niet goed genoeg, linkjes (mag naar turkse sites)

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Er is geen een land waar alle beloftes gehouden worden.

    Net zoals er geen een land is waar geen dodelijke ongelukken vallen, en geen moordenaars rondlopen.

    Maar de kletsverhaaltjes van Erdogan zijn natuurlijk wel legendarisch geworden.
    Daar moet je wel eerlijk in blijven. Het is vaak extreem lachwekkend wat de man uitkraamt.
    Die man is geen profeet, maar wel één van de betere leiders in de wereld op dit moment. Zelfs veel mensen in niet-islamitische landen kijken op naar hem. Ik geloof de propaganda over die man niet. Maar jij slikt het waarschijnlijk als zoete koek.

    Ik heb geen speciale band met deze man, want in mijn ogen stelt hij zich nog veel te onderdanig op, maar ik vind hem sowieso de beste leider van de islamitische wereld op dit moment. De rest zijn Amerikaanse ballen-likkers die zelfs hun eigen familieleden zouden verkopen om aan de macht te blijven

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Is dat Erdogan's schuld...de VS is een economische oorlog tegen TR aan het voeren. Binnenkort waarschijnlijk ook een militaire trouwens, via hun honden van de PKK. Hoop dat TR de PKK honden tot aan de laatste PKK hond opblaast
    Ja...

    Erdogan zelf deed die domme uitspraak over de onafhankelijkheid van de Turkse centrale bank.
    Dat was de eerste slag, daarna verloor hij de pis-wedstrijd met Trump.

    Tja... Dat is toch allemaal zijn doen.

    "Binnenkort waarschijnlijk ook een militaire trouwens, via hun honden van de PKK. "
    Waaruit zou dat blijken? Ik zie dat echt nergens uit. Klinkt meer als een bang-maak verhaal,
    a la George W Bush over Irak.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Die man is geen profeet, maar wel één van de betere leiders in de wereld op dit moment. Zelfs veel mensen in niet-islamitische landen kijken op naar hem. Ik geloof de propaganda over die man niet. Maar jij slikt het waarschijnlijk als zoete koek.

    Ik heb geen speciale band met deze man, want in mijn ogen stelt hij zich nog veel te onderdanig op, maar ik vind hem sowieso de beste leider van de islamitische wereld op dit moment. De rest zijn Amerikaanse ballen-likkers die zelfs hun eigen familieleden zouden verkopen om aan de macht te blijven
    "Ik geloof de propaganda over die man niet. "
    Kom op.

    Bewijzen Tegen Gulen,
    Sancties tegen NL,
    Sancties tegen Duitsland.
    Eerste mens in de ruimte een Ottomaan.

    Allemaal kletsverhaaltjes.

    Verder was hij voorheen een goede leider voor en in Turkije.
    Maar hij is ver over zijn houdbaarheidsdatum heen.
    Maar hij weet ook dat als hij met pensioen gaat, hij de bak in vliegt.
    Zie alle schandalen maar.

    "Ik heb geen speciale band met deze man, want in mijn ogen stelt hij zich nog veel te onderdanig op, maar ik vind hem sowieso de beste leider van de islamitische wereld op dit moment. De rest zijn Amerikaanse ballen-likkers die zelfs hun eigen familieleden zouden verkopen om aan de macht te blijven"
    Iedereen zijn eigen mening.

    Verder stelt hij zich te weinig onderdanig op. Zie China maar, zie Trump dominee maar,
    zie Putin Syrie maar. Allemaal vlakken waar hij genadeloos hard aangepakt wordt.
    En daar zijn de gewone Turken altijd weer het slachtoffer van.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    194
    20-09-2018

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Dat dikgedrukte wat jij zegt, dat is toch precies wat ik zei met de prijzen onder controle houden...

    maak je geen zorgen over Turkije. Turkije redt zich wel. Met en zonder de Amerikaanse evangelisten op anti-islam oorlogspad die de hele regio rondom Turkije hebben vernietigd met miljarden kilo's munitie
    habibi88 is een domme achterlijke ballen-likkertje van pedo geert wilders gay en maakt zicht druk om pisrael en pedo netanyahu gay.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Ik geloof de propaganda over die man niet. "
    Kom op.

    Bewijzen Tegen Gulen,
    Sancties tegen NL,
    Sancties tegen Duitsland.
    Eerste mens in de ruimte een Ottomaan.

    Allemaal kletsverhaaltjes.

    Verder was hij voorheen een goede leider voor en in Turkije.
    Maar hij is ver over zijn houdbaarheidsdatum heen.
    Maar hij weet ook dat als hij met pensioen gaat, hij de bak in vliegt.
    Zie alle schandalen maar.

    "Ik heb geen speciale band met deze man, want in mijn ogen stelt hij zich nog veel te onderdanig op, maar ik vind hem sowieso de beste leider van de islamitische wereld op dit moment. De rest zijn Amerikaanse ballen-likkers die zelfs hun eigen familieleden zouden verkopen om aan de macht te blijven"
    Iedereen zijn eigen mening.

    Verder stelt hij zich te weinig onderdanig op. Zie China maar, zie Trump dominee maar,
    zie Putin Syrie maar. Allemaal vlakken waar hij genadeloos hard aangepakt wordt.
    En daar zijn de gewone Turken altijd weer het slachtoffer van.
    Over zijn houdsbaarheidsdatum heen...hij is 63/64, die man gaat makkelijk nog een jaartje of 10/15 zijn land leiden als zijn volk dat wil. Hij is populairder dan Ataturk. Ataturk is dood, die heeft niks te vertellen in Turkije.

    En ik hou van moslims die niet onderdanig zijn. Liever de waarheid spreken en oorlog voeren en zelfs eventueel die te verliezen en je tegenstander zwaar verwonden dan als onderdanige ho.er ballen blijven likken terwijl je er niks voor terugkrijgt behalve zweepslagen

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ja...

    Erdogan zelf deed die domme uitspraak over de onafhankelijkheid van de Turkse centrale bank.
    Dat was de eerste slag, daarna verloor hij de pis-wedstrijd met Trump.

    Tja... Dat is toch allemaal zijn doen.

    "Binnenkort waarschijnlijk ook een militaire trouwens, via hun honden van de PKK. "
    Waaruit zou dat blijken? Ik zie dat echt nergens uit. Klinkt meer als een bang-maak verhaal,
    a la George W Bush over Irak.
    Trump en Erdogan kunnen wel met elkaar overweg.

    Het is de Deepstate die het in de VS voor het zeggen heeft en die nu steeds Trump tegenwerken, ook bij de terugtrekking uit Syrië

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Oke , je hebt een punt. maar het zijn geen Russen maar Oekrainers waarmee TR die motor trouwens gezamenlijk wil maken, dus TR zelf werkt er ook aan mee. En in datzelfde verhaal staat dat een Turks bedrijf een eigen tankmotor ontwikkelt.."
    Ik had me idd vergist tussen beide landen.

    "maar ze kunnen zich niet verdedigen"
    Waar tegen moet Turkije zich verdedigen?
    Dat land is al bijna meer als een eeuw lang niet aangevallen van buitenaf.

    "Turkije wordt belegerd op dit moment. Door de PKK en hun Amerikaans-evangelische tijdelijke broeders."
    Mijn excuses. Maar ik zie dat echt niet.
    De PKK is al meer als 40 jaar actief, tot nu toe heeft de Turkse overheid altijd gewonnen van ze.
    En zijn de Amerikanen Turkije aan het bezetten? Of aan het aanvallen? Dat is nieuws dan voor me.

    "Beeld jij je eens in dat de hele regio van NL in brand staat en dat jij je alleen zorgen maakt over of je 20 cent meer moet betalen voor groenten ipv te investeren in de verdediging van je land...dan heb je je prioriteiten niet op een rij."
    Ik zie die aanvallen nergens. Tevens weet ik wel dat als Turkije aangevallen zou worden dat de Navo dan ook in actie moet komen.
    Dus nogmaals ik zie het niet. Verklaar je graag nader, met een deugdelijke onderbouwing natuurlijk...
    Alleen woorden zijn niet goed genoeg, linkjes (mag naar turkse sites)
    Jij ziet dat niet, omdat jij niet ziet wat de VS in werkelijkheid voor land is en omdat jij een verhaal makkelijk wegzet als complottheorie. Ik ben ook niet van de complottheorieën maar de VS is duidelijk met een operatie tegen Turkije bezig. Niet openlijk, maar covert. Ze willen Turkije destabiliseren dmv de PKK, vandaar dat die anti-islam evangelist/bisschop Pompeo Turkije in zijn tweet afbeeldde in 2 aparte delen

    Hun eerdere poging via Gulen was mislukt, dus gingen ze voor optie B

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Over zijn houdsbaarheidsdatum heen...hij is 63/64, die man gaat makkelijk nog een jaartje of 10/15 zijn land leiden als zijn volk dat wil. Hij is populairder dan Ataturk. Ataturk is dood, die heeft niks te vertellen in Turkije.

    En ik hou van moslims die niet onderdanig zijn. Liever de waarheid spreken en oorlog voeren en zelfs eventueel die te verliezen en je tegenstander zwaar verwonden dan als onderdanige ho.er ballen blijven likken terwijl je er niks voor terugkrijgt behalve zweepslagen
    "Over zijn houdsbaarheidsdatum heen"
    Politiek gezien.

    "En ik hou van moslims die niet onderdanig zijn."
    Samenwerking nooit van gehoord?
    Dat heeft jaren lang prima voor Erdogan gewerkt.
    Tot 2010, daarna is het alleen maar slechter gegaan in Turkije.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Trump en Erdogan kunnen wel met elkaar overweg.

    Het is de Deepstate die het in de VS voor het zeggen heeft en die nu steeds Trump tegenwerken, ook bij de terugtrekking uit Syrië
    "Trump en Erdogan kunnen wel met elkaar overweg."
    Twee mannen die precies dezelfde streken hebben, en uit hetzelfde vaatje tappen.
    Zie de volgelingen van beide heren maar.

    Deepstate.
    Complot theorien ga ik verder niet op in.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MarokkaaninNL Bekijk reactie
    Jij ziet dat niet, omdat jij niet ziet wat de VS in werkelijkheid voor land is en omdat jij een verhaal makkelijk wegzet als complottheorie. Ik ben ook niet van de complottheorieën maar de VS is duidelijk met een operatie tegen Turkije bezig. Niet openlijk, maar covert. Ze willen Turkije destabiliseren dmv de PKK, vandaar dat die anti-islam evangelist/bisschop Pompeo Turkije in zijn tweet afbeeldde in 2 aparte delen

    Hun eerdere poging via Gulen was mislukt, dus gingen ze voor optie B
    Helaas geen linkjes of onderbouwing.

    Dus kan ik er niet op ingaan.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    166
    03-02-2019

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Lol...

    Succes verder met het ontkennen van de duidelijke feiten.
    Als je wilt kan ik wel de linkjes plaatsen.

    Kun je daar weer lekker totaal inhoudsloos overheen stappen.

    Succes ermee!
    We hebben jouw pkk en gülen linkjes niet nodig domme achterlijke leugenaar.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Helaas geen linkjes of onderbouwing.

    Dus kan ik er niet op ingaan.
    Je kunt toch ook zelf nadenken..of heb je voor alle argumenten of theorieën linkjes nodig