1. #75211
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha

    Haha en hoe klopt het. Heb dan 1 ding geluk dat het echt slaapkopjes zijn die van mij. Half 10 in het weekend zijn hun ook pas wakker door de weeks als ik wil uitslapen ook
    Hahah bij mij kennen ze dat niet uitslapen. In het weekend vb gaan we meestal standaard naar mijn ouders of naar schoonouders dan word het sowieso later. Al slapen ze om 12uur 's nachts. Worden ze nog tussen 7 en 8 uur wakker ongeveer.
    Uitslapen heb ik een eeuwigheid niet gedaan. Tenzij ik zelf vroeg ga slapen. Laatste tijd ben ik echt op. Tegen wanneer ik ze in hun bed leg ben ik zelf al bekaf en wil ik zelf al slapen.
    Toen ze jonger waren, waren het wel slaapkopjes. Maar hoe ouder hoe minder hier.
    Je hebt dan wel geluk hihi. Van profiteren en extra rust dan.

  2. #75212
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Vandaag harira maken en loempia's.
    Heb alleen geen zin in loempia's rollen. Haat het.

  3. #75213
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Hier maakt het niet uit slaapkopjes of niet, ze gaan samen lekker tv kijken of gewoon samen spelen en wij kunnen uitslapen al slaap ik van mezelf nooit zo laat en is 10u echt de max in het weekend meestal. Word meestal zelf wel zo half 9 a 9u wakker.

    Zoontje fietst meestal zelf naar school, dan zwaai ik m altijd uit met dochtertje. Ze wil perse een kusje geven en vanochtend riep ze, terwijl hij al wegfietste DOEI JALIL, NIET VALLEN HE! zo lief haha

  4. #75214
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik heb op maandag altijd vergadering, papa gaat pannenkoeken bakken ik ga denk ik voor vegetarische burgers met salade, altijd makkelijk als ik laat thuis ben.

  5. #75215
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hahah bij mij kennen ze dat niet uitslapen. In het weekend vb gaan we meestal standaard naar mijn ouders of naar schoonouders dan word het sowieso later. Al slapen ze om 12uur 's nachts. Worden ze nog tussen 7 en 8 uur wakker ongeveer.
    Uitslapen heb ik een eeuwigheid niet gedaan. Tenzij ik zelf vroeg ga slapen. Laatste tijd ben ik echt op. Tegen wanneer ik ze in hun bed leg ben ik zelf al bekaf en wil ik zelf al slapen.
    Toen ze jonger waren, waren het wel slaapkopjes. Maar hoe ouder hoe minder hier.
    Je hebt dan wel geluk hihi. Van profiteren en extra rust dan.
    Ja ik weet het dat het oook heeeeel anders kan, dus ben er wel blij mee. En vooral nog met deze leeftijd
    Jij bent ook nog zwanger. Hoe ver nu?
    En toch slaap of geen slaap we slepen ons er wel doorheen mn man zegt gewoon respect hoe je het doet. Vooral in het begin toen ik net bevallen was en mn zoontje was ook een stuk jonger nog, werden ze soms samen wakker/huilen
    Hij stond dan vaak ook mee op ondanks vroeg op
    Happiness is an inside job


  6. #75216
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bak nu ook pannenkoeken met mijn zoontje
    Hij ziet het vaak bij peppa pig en dan roept hij vaak dat hij het ook wilt doen
    Happiness is an inside job


  7. #75217
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ontbijten met mn proteïne kwarkcake [emoji173]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  8. #75218
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja ik weet het dat het oook heeeeel anders kan, dus ben er wel blij mee. En vooral nog met deze leeftijd
    Jij bent ook nog zwanger. Hoe ver nu?
    En toch slaap of geen slaap we slepen ons er wel doorheen mn man zegt gewoon respect hoe je het doet. Vooral in het begin toen ik net bevallen was en mn zoontje was ook een stuk jonger nog, werden ze soms samen wakker/huilen
    Hij stond dan vaak ook mee op ondanks vroeg op
    Jaa ben vandaag 32 weken. Heb nesteldrang ahahaha.
    Ja wollah slaap of geen slaap. Vb overdag zal ik nooit slapen. Al ben ik bekaf kan het gewoon niet. Zal er gewoon hoofdpijn van krijgen.ja ahahah. Mannen. Bij hen is het anders. Al helpen ze wel veel maar toch blijft het anders. Wij vrouwen gaan door tot het einde. Alhoewel als ze alleen bij papa zijn ja hij wel alles aan ahah.

    Jaa het is wel superzware 2 kleintjes. Weet nog bij mij. Het was de ene pamper en dan naar de andere zijn pampers doen. Eten hier en flesje daar. Maar gaat allemaal voorbij hamdoelilaah

  9. #75219
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hier maakt het niet uit slaapkopjes of niet, ze gaan samen lekker tv kijken of gewoon samen spelen en wij kunnen uitslapen al slaap ik van mezelf nooit zo laat en is 10u echt de max in het weekend meestal. Word meestal zelf wel zo half 9 a 9u wakker.

    Zoontje fietst meestal zelf naar school, dan zwaai ik m altijd uit met dochtertje. Ze wil perse een kusje geven en vanochtend riep ze, terwijl hij al wegfietste DOEI JALIL, NIET VALLEN HE! zo lief haha
    Hier worden de oudste wel wakker en gaan ze tv kijken. Maar dat gaat gepaard met lawaai en ik hoor alles.
    Of ze weten dat ze naar beneden moeten als ze wakker zijn en toch durven ze soms nog komen vragen mama mogen we naar beneden. Eens beneden begint soms ruzie enz. Dus echt jnoen ahah.en mn dochter ja. Dan is het toilet gaat en mama je moet rechtstaan ahaha. Dus zit er niet in.

    Echt schattig je dochtertje ma sha allah.
    Is het een eindje fietsen voor je zoontje?

  10. #75220
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Hier worden de oudste wel wakker en gaan ze tv kijken. Maar dat gaat gepaard met lawaai en ik hoor alles.
    Of ze weten dat ze naar beneden moeten als ze wakker zijn en toch durven ze soms nog komen vragen mama mogen we naar beneden. Eens beneden begint soms ruzie enz. Dus echt jnoen ahah.en mn dochter ja. Dan is het toilet gaat en mama je moet rechtstaan ahaha. Dus zit er niet in.

    Echt schattig je dochtertje ma sha allah.
    Is het een eindje fietsen voor je zoontje?
    Hoe oud zijn je kids? En de jongste is ook 3 ongeveer toch? Mn dochtertje gaat voor de kleine boodschap wel zelf naar de wc. Grote boodschap als ik echt slaap doet mn zoontje het hahaha, ik hoor m dan meestal wel UHHL maar eigenlijk sta ik daar nooit voor op, voordat zij moet ben ik al wakker haha. Ik slaap ook niet vast ik hoor ze wel praten of ik hoor de tv. Ben zelf ook geen nachtbraker.

    Allahi baarek feeki. Valt mee, 6/7 minuutjes denk ik, alleen binnendoor zonder grote weg.

  11. #75221
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hoe oud zijn je kids? En de jongste is ook 3 ongeveer toch? Mn dochtertje gaat voor de kleine boodschap wel zelf naar de wc. Grote boodschap als ik echt slaap doet mn zoontje het hahaha, ik hoor m dan meestal wel UHHL maar eigenlijk sta ik daar nooit voor op, voordat zij moet ben ik al wakker haha. Ik slaap ook niet vast ik hoor ze wel praten of ik hoor de tv. Ben zelf ook geen nachtbraker.

    Allahi baarek feeki. Valt mee, 6/7 minuutjes denk ik, alleen binnendoor zonder grote weg.
    Ahahahah kei grappig.
    De oudste word morgen in sha allah al 9 jaar.
    Ander zoon is 7 jaar. En de jongste is idd 3 jaar.
    Echt goed dat je zoon het al alleen kan. Ik durf de mijne echt niet op straat alleen te laten. On oudste vroeg eens wanneer mag ik alleen naar school. Ik zei wanneer je naar het middelbaar zal gaan of dan zelfs nog niet ahahah.

  12. #75222
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Jaa ben vandaag 32 weken. Heb nesteldrang ahahaha.
    Ja wollah slaap of geen slaap. Vb overdag zal ik nooit slapen. Al ben ik bekaf kan het gewoon niet. Zal er gewoon hoofdpijn van krijgen.ja ahahah. Mannen. Bij hen is het anders. Al helpen ze wel veel maar toch blijft het anders. Wij vrouwen gaan door tot het einde. Alhoewel als ze alleen bij papa zijn ja hij wel alles aan ahah.

    Jaa het is wel superzware 2 kleintjes. Weet nog bij mij. Het was de ene pamper en dan naar de andere zijn pampers doen. Eten hier en flesje daar. Maar gaat allemaal voorbij hamdoelilaah

    Dat is snel gegaan! Weet nog dat je zorgen maakte in het begin, maar hamdoelillah!

    Klopt ze doen het toch op een ander manier dat niet in ons straatje past

    Jaa haha dacht echt waar ben ik in beland in het begin
    Nu toch wel steeds meer mn handen vrij
    Merk het al alleen tijdens het eten nu de jongste ook al een tijdje zelfstandig eet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  13. #75223
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Onze pannenkoeken ochtend[emoji3590]
    De geur van de pannenkoeken altijd is zooo lekker!




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  14. #75224
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Ahahahah kei grappig.
    De oudste word morgen in sha allah al 9 jaar.
    Ander zoon is 7 jaar. En de jongste is idd 3 jaar.
    Echt goed dat je zoon het al alleen kan. Ik durf de mijne echt niet op straat alleen te laten. On oudste vroeg eens wanneer mag ik alleen naar school. Ik zei wanneer je naar het middelbaar zal gaan of dan zelfs nog niet ahahah.
    Ja hij is al echt zelfstandig daardoor elhamdolilah.. kan goed op zichzelf en zusje letten! Je kan hem gerust allerlei dingen al toevertrouwen. Maar in mn oude woonplaats waar het heel druk is zou ik het niet hebben gedaan maar hier wel. Over een half jaar mogen we weer die kant op

    Gefeliciteerd alvast!

  15. #75225
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Als ik inlog zie ik geen foto s

    Mooie taarten en cakes freya en praline