1. #16
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    N

    Kennelijk voel jij je aangesproken door het woordje ‘wij’ te gebruiken. Lees mijn post opnieuw en denk dan even na of je deze reactie wel had moeten plaatsen.
    ik voel mijn inderdaad aangesproken als jij het woord Marokkaans gebruikt die van Turken moeten leren. Het woord sommige maakt je belachelijke uitspraak niet goed. Geen 1 Marokkaan moet een turk als voorbeeld nemen. Aangezien wij Marokkanen eigen principes hebben eigen gewoontes eigen cultuur enz.

    Nu mag jij die dingen gaan opnoemen waar wij Marokkanen voorbeeld aan moeten nemen. In plaats te gaan ontwijken

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018


  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018


  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018



    netfahmo beshwiya

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    ik voel mijn inderdaad aangesproken als jij het woord Marokkaans gebruikt die van Turken moeten leren. Het woord sommige maakt je belachelijke uitspraak niet goed. Geen 1 Marokkaan moet een turk als voorbeeld nemen. Aangezien wij Marokkanen eigen principes hebben eigen gewoontes eigen cultuur enz.

    Nu mag jij die dingen gaan opnoemen waar wij Marokkanen voorbeeld aan moeten nemen. In plaats te gaan ontwijken
    jij krijgt dit



  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    jij krijgt dit


    Zo lang het jou vieze vinger maar niet is dan is alles welkom

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    kijk topje van zijn vinger, fih legra dialek

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    kijk topje van zijn vinger, fih legra dialek
    denk eerder van je meester salman.

  10. #25
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    ik voel mijn inderdaad aangesproken als jij het woord Marokkaans gebruikt die van Turken moeten leren. Het woord sommige maakt je belachelijke uitspraak niet goed. Geen 1 Marokkaan moet een turk als voorbeeld nemen. Aangezien wij Marokkanen eigen principes hebben eigen gewoontes eigen cultuur enz.

    Nu mag jij die dingen gaan opnoemen waar wij Marokkanen voorbeeld aan moeten nemen. In plaats te gaan ontwijken
    Boehoe. Is dit het moment om medelijden te hebben met jou?

    Volg de andere topic zou ik zeggen. Ik ga geen moeite doen om het opnieuw te plaatsen. Bye felicia!

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Boehoe. Is dit het moment om medelijden te hebben met jou?

    Volg de andere topic zou ik zeggen. Ik ga geen moeite doen om het opnieuw te plaatsen. Bye felicia!
    niemand heeft het over je ander topic aangezien jij in deze topic de volgende zin hebt geplaatst dat sommige Marokkanen voorbeeld aan Turken moeten nemen heeft dus niets met je ander topic te maken. Dus als je a hebt geplaatst kan je ook b simpel plaatsen. Maar wat jij doet is in je hol gaan kruipen om snel weg va te komen