1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4
    31-10-2016

    600,- beloning voor degene

    Met de tip of hulp die mij aan een huurwoning gaat helpen in de regio Haaglanden. Bedrag is bespreekbaar afhankelijk van wat je te bieden hebt!

    (No cure - no pay)

  2. #2
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    probleem is landelijk, te hoge huur & koop prijzen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  3. #3
    Salaf us saalih

    Reacties
    11
    24-07-2018

    Je hebt niks aan me reactie denk ik.. khair .
    Probeer even loting woningen in shaa Allah.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1
    17-12-2016

    Pm mij je inbox zit vol

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    600 voor iemand die je brengt naar de gene die een huis voor je kan regelen of 600 euro die voor je een huis kan regelen ? Want om een huis te krijgen hou rekening met minimaal 2000 euro

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    22
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    600 voor iemand die je brengt naar de gene die een huis voor je kan regelen of 600 euro die voor je een huis kan regelen ? Want om een huis te krijgen hou rekening met minimaal 2000 euro
    Juist ja, voor minder dan 2000 krijg je niets

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4
    31-10-2016

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    600 voor iemand die je brengt naar de gene die een huis voor je kan regelen of 600 euro die voor je een huis kan regelen ? Want om een huis te krijgen hou rekening met minimaal 2000 euro
    Citaat Geplaatst door M0roc Bekijk reactie
    Juist ja, voor minder dan 2000 krijg je niets
    Ik heb erbij gezet dat het bedrag bespreekbaar is afhankelijk van wat je te bieden hebt..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4
    31-10-2016

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    probleem is landelijk, te hoge huur & koop prijzen
    Voor kopen moet ik een hypotheek afsluiten wat ik niet wil vanwege de rente. Wat betreft de huurprijzen, ik ben best bereid wat neer te leggen voor de huur, maar zie eerst maar eens een woning te vinden. Dat is de hele uitdaging..
    Citaat Geplaatst door Mevrouw1990 Bekijk reactie
    Je hebt niks aan me reactie denk ik.. khair .
    Probeer even loting woningen in shaa Allah.
    Probeer ik al een tijd, zonder resultaat nog helaas. Ghair in shaa Allah, dank je wel!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mutmainah Bekijk reactie
    Ik heb erbij gezet dat het bedrag bespreekbaar is afhankelijk van wat je te bieden hebt..
    Met alle respect als ze horen 600 euro willen ze niet eens met jou aan tafel zitten. Want 600 en 2000 is best een groot verschil en als je voor 2000 krijgt mag je nog blij zijn. Dus de vraag is nu Kan je 2000 euro neerleggen? Ik hoef niks ik gun jou ik ken de frustraties. Dan kijk ik wat ik voor je kan regelen. De gene die ik kende zat vast maar als het goed is hij vrij nu. Twee telefoontjes en het is geregeld.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Oh en er valt niks te bieden jij moet zelf reageren op wat je wilt. Je gaat als het goed is niet alles kunnen krijgen maar wel heel veel

  11. #11
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Hier ook 1 ben echt met spoed opzoek naar een woning 4kamers

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    28
    15-04-2007

    Citaat Geplaatst door goudmijntje Bekijk reactie
    Hier ook 1 ben echt met spoed opzoek naar een woning 4kamers
    Met spoed een woning zoeken en dan nog wel 4 kamers er zijn al heel weinig huurhuizen met vier slaapkamers en dan nog wel in de randstad.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    100
    17-04-2015

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Met alle respect als ze horen 600 euro willen ze niet eens met jou aan tafel zitten. Want 600 en 2000 is best een groot verschil en als je voor 2000 krijgt mag je nog blij zijn. Dus de vraag is nu Kan je 2000 euro neerleggen? Ik hoef niks ik gun jou ik ken de frustraties. Dan kijk ik wat ik voor je kan regelen. De gene die ik kende zat vast maar als het goed is hij vrij nu. Twee telefoontjes en het is geregeld.
    Diegene zit vast, bedoel je die Irakees?? Ik gooi zelfs €2500 op tafel

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door ARABICA Bekijk reactie
    Diegene zit vast, bedoel je die Irakees?? Ik gooi zelfs €2500 op tafel
    Gooien lijkt me geen goed plan. We moeten het wel respect vol houden. Maar dus je wilt dat ik het voor je regel?

  15. #15
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door WilJeNietWeten Bekijk reactie
    Met spoed een woning zoeken en dan nog wel 4 kamers er zijn al heel weinig huurhuizen met vier slaapkamers en dan nog wel in de randstad.
    waar zie jij SLAAPkamers staan. ik ben opzoek naar een woning met 4 kamers inclusief woonkamer.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah