1. #72631
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ik heb groentesoep op met broccoli ensoooo en tostis ik had zo een zin in tostis niet normaal.en daarna chocolade en koekjes mijn eetpatroon trekt nog steeds op niets enkele momenten daargelaten

    Heb ook tomatengrowntensoep gemaakt met zo een zak groenten erin en hele dag zowat denk ik aan eten terwijl ik eigenlijk al.genoeg heb gegeten
    Shaloom

  2. #72632
    MVC Lid

    Reacties
    5.446
    07-05-2009

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ik heb groentesoep op met broccoli ensoooo en tostis ik had zo een zin in tostis niet normaal.en daarna chocolade en koekjes mijn eetpatroon trekt nog steeds op niets enkele momenten daargelaten

    Heb ook tomatengrowntensoep gemaakt met zo een zak groenten erin en hele dag zowat denk ik aan eten terwijl ik eigenlijk al.genoeg heb gegeten

    Ben je zwanger ?????









    Ps. Sorry kon het niet laten

    Pps. Ja ik ben een stille lezer Hahaha.

  3. #72633
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Mourema Bekijk reactie
    Ben je zwanger ?????









    Ps. Sorry kon het niet laten

    Pps. Ja ik ben een stille lezer Hahaha.

  4. #72634
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Mourema Bekijk reactie
    Ben je zwanger ?????









    Ps. Sorry kon het niet laten

    Pps. Ja ik ben een stille lezer Hahaha.
    Lol

  5. #72635
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ziet er goed uit zeg. Lekkere klassieke vistagine met left en al.

    Mn man ook. Kan goed koken en goed opscheppen.
    Ik heb vandaag dan eindelijk de kabeljauwfilets gedaan.
    Zitten nu in de oven en even lunchen voor ik mini van school haal. De oudste dan pas weer om drie uur ivm repetities kerstmusical. Dus nu maar gekookt. Heen en weer rijden kost best tijd.

    I love eleft. Besaha, jouw schotel zag er jammie uit.


    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Leuk. Moge Allah je huwelijk zegenen. Ameen
    Ameen en jouw huwelijk ook of je zegenen met een goede man ameen.

    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Als mannen kunnen koken is het meestal lekkerder dan als vrouwen koken.
    Vaak wel

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ziet er heel lekker uit moslima81. Heb vis nog nooit zo gegeten met die groentencombinatie, word het veel zo gedaan in Marokko?

    Hier waren we heel erg verkouden ik en m'n kleine meisje. Ik ben alweer beter maar zij nog niet.
    Daardoor aten we dinsdag gewoon spaghetti met saus uit een potje (met commentaar van mijn man: oh je bent wel echt ziek hé) maak dat anders nooit daarom.
    Gisteren lekker gevulde groentesoep met diepvriespizza en brood.
    En vandaag voel ik me beter dus ga ik loubia grini, als ik het zo goed schrijf hha, maken met kip, aardappelen en wortels


    MN zoontje is echt zo grappig. Heb vandaag eens lippenstift aan thuis komt hij me een doekje brengen om het af te vegen xD

    Haha jouw zoontje. Allahi safikoem ameen. Bij mij zijn ze alhamdoulilaah opgeknapt.

    Nou ik ken zelf geen vistajine. Maar vast wel een bekend recept. Wortels en doperwten kan altijd wel met vis

    Ik ben benieuwd naar jouw loubia grini. Dat ken ik niet. Heb je toevallig foto's gemaakt.

    Ik mag nu 1 kilo boqronis maken en 1 kilo shren. Ga samhini op youtube aanzetten om de tijd te doden

  6. #72636
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik ben zeker 2 kg bijgekomen van al dat sweets waar we zogenaamd een beetje van kopen om te proeven.

    Moutabel, tahina, falafel, humus, tchai, shwarma...op elke hoek te verkrijgen.

    Ikzelf heb salade fattush genomen met sambelah ofzo.

    Regenachtige groetjes uit Amman.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  7. #72637
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Oh ja heb verschillende kruiden gekochr. Voor kip, voor salade, za3tar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #72638
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Hihi nee sowieso denk ik altijd aan eten meeste van mijn gesprekken gaan over voeding veel van mijn tijd verspil ik aan online naar eten kijken

    Love fooooood
    Shaloom

  9. #72639
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Heks jij komt hier alleen maar vuurtje stoken. Gister had je nog een vreemde opmerking gemaakt naar juno toe over dat ze foto van haar zelf plaatste. Wie had er nou jaren een profiel foto van haar zelf in de avatar?????? Dat ben jij!!! De pot verwijt de ketel....

    Ik vind jou echt een hele hele rare vogel. Altijd van die lompe rare opmerkingen. Topics openen over basis school voor kinderen over kinderbijslag enzv enzv.. zorg er maar eerst voor dat je bevalt en dat alles goed verloopt ipv op de zaken vooruit lopen. Toedellllsssssssss
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  10. #72640
    MVC Lid

    Reacties
    5.446
    07-05-2009

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Hihi nee sowieso denk ik altijd aan eten meeste van mijn gesprekken gaan over voeding veel van mijn tijd verspil ik aan online naar eten kijken

    Love fooooood
    Je doet me denken aan een filmpje op fb die ik van de week zag. Vrouw die hele dag alleen maar aan eten denkt, het letterlijk in en uit ademt haha.

  11. #72641
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Dames met een tajin; is het normaal dat een aardewerken tajin erg ruikt + het sop rood kleurt bij het afwassen?

    Ik heb een nieuwe tajin en die man die het verkocht (in marokko) zei dat hij meteen gebruikt kon worden. Maar hij ruikt heel sterk naar aardewerk en geeft dus af.

  12. #72642
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Flower22 Bekijk reactie
    Heks jij komt hier alleen maar vuurtje stoken. Gister had je nog een vreemde opmerking gemaakt naar juno toe over dat ze foto van haar zelf plaatste. Wie had er nou jaren een profiel foto van haar zelf in de avatar?????? Dat ben jij!!! De pot verwijt de ketel....

    Ik vind jou echt een hele hele rare vogel. Altijd van die lompe rare opmerkingen. Topics openen over basis school voor kinderen over kinderbijslag enzv enzv.. zorg er maar eerst voor dat je bevalt en dat alles goed verloopt ipv op de zaken vooruit lopen. Toedellllsssssssss
    Je kan ook gewoon dua doen hoor voor een voorspoedige bevalling. Wat is dat nou voor een rare praat om te zeggen dat ze er maar voor moet zorgen dat alles goed verloopt?

    Het valt mij op dat jij alleen komt typen als je iemand wilt beledigen of een rot gevoel wil geven.

  13. #72643
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Ochtendmens normaal als ik een nieuwe tajine koop besmeer ik het helemaal in met olie. Dan in een grote emmer 24 uur laten weken. En dan leeg in de oven afbakken.


    Vraag me niet waarom maar heb het zo geleerd van mn moeder.



    De rest besahtkom. Ik heb al lang niet meer gereageerd maar vind het toch jammer elke keer van die conflicten in de topic. Ik kom hier graag omdat we elkaar inspireren en omdat we elkaar aan moedigden. Ook om over de dag dagelijkse dingen te praten. Hou het aub gezellig dames.

  14. #72644
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Nismae zoiets heb ik ook eens met mijn oude tajin gedaan. Maar deze man zei dat deze tajin al bewerkt was of zo.

    Maar die geur en kleuren van mijn spons is niet normaal he....Ik ga hem denk ik toch nog eens zelf klaarmaken.

  15. #72645
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Maar doen jullie een tajine dan op vuur of kan t ook op zo een kookplaat? Kan even niet op de naam komen. Heb geen gas namelijk en heb wel 2 tajines die ik nooit gebruik omdat ik niet durf ofzo..

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)