1. #72601
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Tussendoortje

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  2. #72602
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Ik heb daar 10 pakken van, pffff. Mijn broer heeft iedere letter van de volledige naam van mijn dochter gegeven. Wat moet ik met zoveel chocolade? Ik houd niet eens zo van chocola.
    Lief, maar zo veel!
    Wist me al geen raad met 1 reep..
    Misschien iemand anders ook blij mee maken?
    Citaat Geplaatst door Eleganz Bekijk reactie
    Tony’s choco is zo lekker. Heb je die groene wel eens gegeten? Hmmm. Wat betreft lippen, krijg dit ook te horen. Moet wel zeggen dat het van de laatste tijd is. Sinds fillers/Botox in zijn denkt men dat alle vrouwen dit doen. Het is dus eigenlijk ook wel een compliment.
    Jaa die vind ik wel lekker!
    Precies vroeger kreeg ik jet anders nooooit te horen. De tijd he. Nu is het bijna raar als je ze niet hebt gedaan.
    Happiness is an inside job


  3. #72603
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb een hele kip in stukken al gemarineerd. Dan straks nog alleen bakpapier erover en folie en ga het met rozijnen dit x doen en olijven.. nu al zin in






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  4. #72604
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Verder ook bezig met een taartje voor mijn broertje alweer 19! En een Bumba taartje




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  5. #72605
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Klinkt ingewikkeld. Ben wel benieuwd naar foto.

    Ik wil dus meer gaan bakken. [emoji4]
    Nee hoor is helemaal niet ingewikkeld.

    Heb geen foto's kunnen trekken kids hadden hem al opgesmukt op een mum van tijd. Vooral de chocoldeganache viel goed in de smaak.

    Je kan het ook gewoon googlen voor foto. Op YouTube heb je ook tutorial als je zelf eens wil proberen.

  6. #72606
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat gaan we in de kerstvakantie doen dames? Bijna al
    vooral met de kids dus

    Ik_gewoon misschien is het je eigen smaak? Soms als je zwanger bent vind je je eigen eten niet lekker.

  7. #72607
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat gaan we in de kerstvakantie doen dames? Bijna al [emoji14]
    vooral met de kids dus

    Ik_gewoon misschien is het je eigen smaak? Soms als je zwanger bent vind je je eigen eten niet lekker.
    Nou toevallig dacht ik daar vanochtend ook aan. Dit jaar skippen we de familytour. Er is namelijk ook een weg naar het noorden.
    Misschien dat ik logees krijg. Moet dat nog kortsluiten. Paar dagen bij mn moeder. En misschien eens naar Madurodam. Zag iets van wintermadurodam bij de appie vanochtend.

    En denk dat we gaan schaatsen. We bent tenslotte Friezen...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #72608
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Nee hoor is helemaal niet ingewikkeld.

    Heb geen foto's kunnen trekken kids hadden hem al opgesmukt op een mum van tijd. Vooral de chocoldeganache viel goed in de smaak.

    Je kan het ook gewoon googlen voor foto. Op YouTube heb je ook tutorial als je zelf eens wil proberen.
    Bsa7thoem. Je had dus echt eer van je werk
    Ik ga deze op de lijst zetten. Die van mij willen alleen brownies. Vinden die van mij zelfs lekkerder dan van restaurant.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #72609
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hehe voor mij geen koken, geen bakken. Een week rust met alleen maar M.O. eten.

    Gisteren 3arees. Ik onthoud de namen niet, is soort van Turkse pizza maar dan zo brood dat ze hier kennen.

    Mechwi, gemixt. Moutabel, homous, falafel. Drankje soort van griesmeel met melk ofzo.

    We zitten in het mooie Jordanië.

    De sweets nog niet geprobeerd.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Bsa7tkoem al3ayla. Geniet er lekker van en trek eens een foto van al dat jordanees food om ons nog meer lekker te maken.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #72610
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Ik vind het dus echt niet raar als je iemand vraagt of ze zwanger is als diegene zwangerschapssymptomen lijkt te hebben en deze met je deelt. Ik bedoel als iemand haar welzijn met je deelt ken je elkaar kennelijk goed genoeg hoor. Dan moeten we elkaar (online) ook maar niet meer vertellen hoe we ons voelen enz, want kennelijk kennen we elkaar allemaal niet goed genoeg.

    Zomaar vragen om maar te vragen of om te reageren op extra kilo's vind ik wel van een andere orde. Het is mij ook eens overkomen en dat is niet zo grappig.


    Vanavond eten we lekker uit te vriezer. Zoontje is ziek en ik kan dan nergens motivatie voor vinden.

  11. #72611
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Hierbij de vistajine van gisteren

    Met tomaten, ui, wortels, doperwten, tuinbonen en left uit de moestuin van mijn vader. Left is of een knol of een raap. Weet nooit precies de nl vertaling. En bovenop de ansjovis. Geen foto gemaakt van het eindresultaat, omdat het happy hour was

    Deze tajine heb ik van mijn man geleerd. Hij kookt nooit. Maar kan wel heel goed tajines maken ma shaa allah

    https://i.postimg.cc/Bb3Nm9dX/20181205-140625.jpg

    Ziet er goed uit zeg. Lekkere klassieke vistagine met left en al.

    Mn man ook. Kan goed koken en goed opscheppen.
    Ik heb vandaag dan eindelijk de kabeljauwfilets gedaan.
    Zitten nu in de oven en even lunchen voor ik mini van school haal. De oudste dan pas weer om drie uur ivm repetities kerstmusical. Dus nu maar gekookt. Heen en weer rijden kost best tijd.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #72612
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik vind het dus echt niet raar als je iemand vraagt of ze zwanger is als diegene zwangerschapssymptomen lijkt te hebben en deze met je deelt. Ik bedoel als iemand haar welzijn met je deelt ken je elkaar kennelijk goed genoeg hoor. Dan moeten we elkaar (online) ook maar niet meer vertellen hoe we ons voelen enz, want kennelijk kennen we elkaar allemaal niet goed genoeg.

    Zomaar vragen om maar te vragen of om te reageren op extra kilo's vind ik wel van een andere orde. Het is mij ook eens overkomen en dat is niet zo grappig.


    Vanavond eten we lekker uit te vriezer. Zoontje is ziek en ik kan dan nergens motivatie voor vinden.
    Allah zjieb shifa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #72613
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Met de vakantie gaan we bezig met zindelijkheidstraining, gaan we eten bij vrienden en ga ik nog lunchen met vriendinnen. Ik hoop dat het allemaal lukt. Waarschijnlijk nog een dagje chimpie champ of zo. Of zwemmen.

  14. #72614
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteravond geen puf meer maar toch geprobeerd het gezond te houden, op de saus na. Ook niet meer veel in huis. Groentenfriet + kabeljauwhaasje

    En ome Ali is weer langs geweest [emoji16]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Besa77a eten en aankopen!

    Kerstvakantie komt er aan. Maar even bijtanken dan na al die bestellingen en fairs.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #72615
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah zjieb shifa.
    Ameen!