1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Echtgenote gezocht

    Goedendag
    Zet je vooroordelen opzij voor dit bericht.

    Mijn neef Othmane bevindt zich in een impasse in Oujda, Marokko. Geen werk en dat betekent geen woning en geen leeftijdsgenote die hem overweegt als echtgenoot.

    Ik zoek een dame tussen 29 tot 33 die kennis wil maken met een zachtaardige intelligente grappige kalme en knappe Marokkaanse man. Iemand die streeft naar het bouwen van een gezin vol liefde respect en begrip. Ik sta absoluut voor hem in en je kunt mij alles vragen voordat je in contact treedt.

    Wie is er aan toe om te settelen en geeft Othmane een kans. Eventueel kennis maken kan in Oujda (ben je zo via Eindhoven). Ik kan eventueel met je mee. Voorgestelde mensen maken meer kans op een succesvol huwelijk.

  2. #2
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Osmanoujdi Bekijk reactie
    Goedendag
    Zet je vooroordelen opzij voor dit bericht.

    Mijn neef Othmane bevindt zich in een impasse in Oujda, Marokko. Geen werk en dat betekent geen woning en geen leeftijdsgenote die hem overweegt als echtgenoot.

    Ik zoek een dame tussen 29 tot 33 die kennis wil maken met een zachtaardige intelligente grappige kalme en knappe Marokkaanse man. Iemand die streeft naar het bouwen van een gezin vol liefde respect en begrip. Ik sta absoluut voor hem in en je kunt mij alles vragen voordat je in contact treedt.

    Wie is er aan toe om te settelen en geeft Othmane een kans. Eventueel kennis maken kan in Oujda (ben je zo via Eindhoven). Ik kan eventueel met je mee. Voorgestelde mensen maken meer kans op een succesvol huwelijk.
    Ga je nou andermans dochter lokken naar Marokko? 3andek

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Ik zou nooit iemands dochter lokken. Ik ben ook een vrouw en respecteer ieders waarden en grenzen. Het enige dat ik probeer is het onderwerp de wereld in gooien en de rest is aan al maktoub. Ik heb ooit gehoord dat het ook goed is voor je karma wanneer je 2 mensen succesvol aan elkaar koppelt.

  4. #4
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Osmanoujdi Bekijk reactie
    Ik zou nooit iemands dochter lokken. Ik ben ook een vrouw en respecteer ieders waarden en grenzen. Het enige dat ik probeer is het onderwerp de wereld in gooien en de rest is aan al maktoub. Ik heb ooit gehoord dat het ook goed is voor je karma wanneer je 2 mensen succesvol aan elkaar koppelt.
    Trouw jij maar met othman

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  5. #5
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Als je neef oprecht is en godvrezend is moge Allah hem een vrouw schenken. Amien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Fijn dat mijn post serieus wordt genomen door jou. Je neemt in ieder geval de moeite voor een reactie. Dit is een oprecht bericht van mij. Als je je niet aangesproken voelt kun je gewoon verder gaan met leven.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Amien. Dank je wel.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Er zijn duizenden voor jou geweest, iemand met een boot, andere met fb, en mevrouw komt op m.nl een vrouw zoeken om haar neef over te laten vliegen.
    .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Ik snap eerlijk gezegd de vijandigheid niet. Als je je niet aangesproken voelt kun je het berichtje aan je voorbij laten gaan toch? Mijn intentie is oprecht en het spijt me op voorhand dat jij aanstoot neemt aan deze intentie.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door Osmanoujdi Bekijk reactie
    Ik zou nooit iemands dochter lokken. Ik ben ook een vrouw en respecteer ieders waarden en grenzen. Het enige dat ik probeer is het onderwerp de wereld in gooien en de rest is aan al maktoub. Ik heb ooit gehoord dat het ook goed is voor je karma wanneer je 2 mensen succesvol aan elkaar koppelt.
    Ik zou bijna durven te zweren dat je een man bent
    Kifesh zo'n profiel en kifesh mannen imiteren als vrouw zijnde of is dit account van je broertje of neefje

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6
    07-11-2018

    Wat ik jammer vind aan deze discussie is het feit dat ik een verzoek plaats en dat mensen reageren die niet geïnteresseerd zijn. Nogmaals een eerlijk en oprecht verzoek en zweer overigens maar een eind weg. Ik lieg niet en als jij dat anders ziet is dat niet mijn probleem. Ik heb overigens nu wel begrepen dat er geen animo is voor mijn verzoek. Dus ik zal dit pad als niet geslaagd achten. Jomaa moebaraka

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    137
    22-09-2011

    Citaat Geplaatst door Osmanoujdi Bekijk reactie
    Wat ik jammer vind aan deze discussie is het feit dat ik een verzoek plaats en dat mensen reageren die niet geïnteresseerd zijn. Nogmaals een eerlijk en oprecht verzoek en zweer overigens maar een eind weg. Ik lieg niet en als jij dat anders ziet is dat niet mijn probleem. Ik heb overigens nu wel begrepen dat er geen animo is voor mijn verzoek. Dus ik zal dit pad als niet geslaagd achten. Jomaa moebaraka
    Dat komt door de manier waarop je denkt zomaar even een Europeaanse aan de haak te slaan voor je neef.
    Zelfs iemand lokken via Eindhoven naar Oujda zonder schaamte of enige vrees voor haar ouders?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4
    09-12-2018

    Zijn er geen vrouwen meer in Marokko? Of is het el visa oe paspoor

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Leukemeid Bekijk reactie
    Zijn er geen vrouwen meer in Marokko? Of is het el visa oe paspoor
    Overduidelijk
    Alleen een dom blondje trapt hierin

    Marokko is vol met vrouwen en hij moet perse iemand over grens hebben.

    Als je zelfs verder denkt lijkt dit op goed verpakte mensenhandel