1. #236176
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik heb geen verstand van kronen, wel van tand/kiespijn en dat is hels. Dat is het meest intense pijn wat ik ooit heb gevoeld en als ik er aan denk, krijg ik nog rillingen over mijn lijf...en besef ik ben drie keer bevallen zonder pijnstilling en dat vind ik niets vergeleken met zenuwpijnen in je kiezen...Allahyauwnak ODK. Als het ondraaglijk wordt, gewoon naar noodtandarts gaan, ik meen het.
    Nu je dit zo vertelt klinkt het al verschrikkelijk. Hoe is de pijn toen verholpen?

    Het is gelukkig niet ondraaglijk hoor. Maar ik baal er wel erg van want ik had nergens last van en nooit gehad ook.

  2. #236177
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Nu je dit zo vertelt klinkt het al verschrikkelijk. Hoe is de pijn toen verholpen?

    Het is gelukkig niet ondraaglijk hoor. Maar ik baal er wel erg van want ik had nergens last van en nooit gehad ook.
    Dan hoop ik voor jou dat het zo blijft totdat het verholpen wordt. Er was niets tegen te doen. Ik wilde geen behandeling, ik wilde heel die kies er uit, Is mij twee keer overkomen. De ene was een rotte verstandskies en een andere een gewone kies. Echt ik wilde mijn hoofd tegen de muur aanslaan om maar van die pijn af te komen...je bent gewoon machteloos en maar wachten totdat je geholpen wordt. Zodra de kiezen er uit waren, was het ook gelijk over..Heel apart. Ik weet nog dat ik een autobiografie van een Marokkaanse gevangene heb gelezen. Hij had allerlei soorten verschrikkelijke martelingen gehad, van nagels er uit trekken tot de bekende fles, maar de kiespijn was voor hem ook iets wat hij nooit meer zal vergeten. Ik voelde hem gewoon helemaal. Moge Allah swt ons behoeden voor die pijnen. Ameen
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  3. #236178
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Dan hoop ik voor jou dat het zo blijft totdat het verholpen wordt. Er was niets tegen te doen. Ik wilde geen behandeling, ik wilde heel die kies er uit, Is mij twee keer overkomen. De ene was een rotte verstandskies en een andere een gewone kies. Echt ik wilde mijn hoofd tegen de muur aanslaan om maar van die pijn af te komen...je bent gewoon machteloos en maar wachten totdat je geholpen wordt. Zodra de kiezen er uit waren, was het ook gelijk over..Heel apart. Ik weet nog dat ik een autobiografie van een Marokkaanse gevangene heb gelezen. Hij had allerlei soorten verschrikkelijke martelingen gehad, van nagels er uit trekken tot de bekende fles, maar de kiespijn was voor hem ook iets wat hij nooit meer zal vergeten. Ik voelde hem gewoon helemaal. Moge Allah swt ons behoeden voor die pijnen. Ameen
    Ja ik ben ook van het afwachten, wat soms gewoon heel stom is. Maar als ik merk dat het erger wordt ga ik wel even langs.

    Klinkt ook heel akelig hoe je het hier vertelt.

    Was het je achterste kies? Was het niet heel erg wennen toen de kies eruit was?

    Allahoema Amien.

  4. #236179
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ja ik ben ook van het afwachten, wat soms gewoon heel stom is. Maar als ik merk dat het erger wordt ga ik wel even langs.

    Klinkt ook heel akelig hoe je het hier vertelt.

    Was het je achterste kies? Was het niet heel erg wennen toen de kies eruit was?

    Allahoema Amien.
    Ik wil je niet bang maken ,maar wel alert. Laat het niet zo ver komen mohiem. Aan de verstandskies was ik zo gewend, maar die andere kies voor onderin, moest ik wel ff wennen. Een nieuw manier van eten aanleren. Hij is nog steeds leeg, wollaah ik ben zo bang geworden van alles wat met tandarts te maken heeft. De zenuwen zijn dood en ik merk er niets van. Een kennis van mij, had ook kronen geplaatst, meerderen. En ik weet dat hij toen ook alleen leefde op sappen voor een paar dagen. Dus ja, wees wel voorberied. Als het achter in is, dan zou ik er persoonlijk niets aan doen, als je nog genoeg kiezen hebt.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #236180
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Salaam ailikoem dames . Zoveel lekkere dingen hier.. besahtkoum. Eergister hamburger op . Lekkerder dan van buiten. Met een beetje augurk tomaat en snipperui en sausjes.

    En een mini hartjestaartje gemaakt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

  6. #236181
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    O verkeerde topic...

    Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

  7. #236182
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik wil je niet bang maken ,maar wel alert. Laat het niet zo ver komen mohiem. Aan de verstandskies was ik zo gewend, maar die andere kies voor onderin, moest ik wel ff wennen. Een nieuw manier van eten aanleren. Hij is nog steeds leeg, wollaah ik ben zo bang geworden van alles wat met tandarts te maken heeft. De zenuwen zijn dood en ik merk er niets van. Een kennis van mij, had ook kronen geplaatst, meerderen. En ik weet dat hij toen ook alleen leefde op sappen voor een paar dagen. Dus ja, wees wel voorberied. Als het achter in is, dan zou ik er persoonlijk niets aan doen, als je nog genoeg kiezen hebt.
    Ja kan ik heel goed begrijpen, dat je erg moet wennen en dat je bang bent om nog naar een tandarts te gaan.

    Het is gelukkig al een stuk minder, ik hoop dat het straks bij het eten ook minder pijn doet.

  8. #236183
    MVC Lid

    Reacties
    1.625
    15-07-2015

    Oh kiespijn, als ik daar aan denk. Koude rillingen over mijn rug. Ik was toen nog niet zolang verhuisd hierheen en had nog geen tandarts, want luiheid... Na een avond nadat ik geflost had bleef ik opeens zeurende pijn hebben. En het werd erger en erger en erger. En de volgende dag zooooveel erger. Mijn man kwam van zijn werk in de namiddag en trof me aan op de vloer, in foetushouding, kon niet meer nadenken van de pijn. Hij ging toen allemaal tandarten bellen die mij in de avond konden helpen. Uiteindelijk was er 1, die belachelijk hoge prijzen bleek te hanteren. Wij ernaartoe, foto gemaakt en ja, kies moest eruit. Dat kon de volgende dag pas. Voor die avond/nacht kreeg ik de lekkerste pijnstillers ooit. Ik was zo stoned als een garnaal. Zo gelukkig pijnvrij. Na dit avontuur gelijk een tandarts gezocht, met normale tarieven.

  9. #236184
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Masaktach!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #236185
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Oh kiespijn, als ik daar aan denk. Koude rillingen over mijn rug. Ik was toen nog niet zolang verhuisd hierheen en had nog geen tandarts, want luiheid... Na een avond nadat ik geflost had bleef ik opeens zeurende pijn hebben. En het werd erger en erger en erger. En de volgende dag zooooveel erger. Mijn man kwam van zijn werk in de namiddag en trof me aan op de vloer, in foetushouding, kon niet meer nadenken van de pijn. Hij ging toen allemaal tandarten bellen die mij in de avond konden helpen. Uiteindelijk was er 1, die belachelijk hoge prijzen bleek te hanteren. Wij ernaartoe, foto gemaakt en ja, kies moest eruit. Dat kon de volgende dag pas. Voor die avond/nacht kreeg ik de lekkerste pijnstillers ooit. Ik was zo stoned als een garnaal. Zo gelukkig pijnvrij. Na dit avontuur gelijk een tandarts gezocht, met normale tarieven.
    Heftig zeg.

    En dat heerlijke gevoel van pijn af te zijn na medicatie ken ik ook...[emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #236186
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door Slaapkopje Bekijk reactie
    Oh kiespijn, als ik daar aan denk. Koude rillingen over mijn rug. Ik was toen nog niet zolang verhuisd hierheen en had nog geen tandarts, want luiheid... Na een avond nadat ik geflost had bleef ik opeens zeurende pijn hebben. En het werd erger en erger en erger. En de volgende dag zooooveel erger. Mijn man kwam van zijn werk in de namiddag en trof me aan op de vloer, in foetushouding, kon niet meer nadenken van de pijn. Hij ging toen allemaal tandarten bellen die mij in de avond konden helpen. Uiteindelijk was er 1, die belachelijk hoge prijzen bleek te hanteren. Wij ernaartoe, foto gemaakt en ja, kies moest eruit. Dat kon de volgende dag pas. Voor die avond/nacht kreeg ik de lekkerste pijnstillers ooit. Ik was zo stoned als een garnaal. Zo gelukkig pijnvrij. Na dit avontuur gelijk een tandarts gezocht, met normale tarieven.
    Echt bizar eigenlijk, dat het van geen pijn naar hele erge pijn kan gaan zo snel.

    Haha heerlijk om zo stoned te zijn van de pijnstillers. Ik ken dat.

  12. #236187
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Hey even een vraagje. Hoeveel gram bloem kun je in een keukenmachine doen? Meestal maak ik gebruik van 500 gr enzo maar nu wil ik het recept verdubbelen. Ik heb gewoon zo een normale kneedmachine.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #236188
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Was deze ochtend naar de markt. Vind het altijd zo schattig om de hajj en hajjas te zien die nog samen naar de markt gaan. Moge Allah hun beschermen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  14. #236189
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hey even een vraagje. Hoeveel gram bloem kun je in een keukenmachine doen? Meestal maak ik gebruik van 500 gr enzo maar nu wil ik het recept verdubbelen. Ik heb gewoon zo een normale kneedmachine.
    Ik denk wel iets meer dan een kilo dat er in kan. Alleen niet op hardst zetten ofzo.

  15. #236190
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Was deze ochtend naar de markt. Vind het altijd zo schattig om de hajj en hajjas te zien die nog samen naar de markt gaan. Moge Allah hun beschermen.
    Ameen. Ja word ook altijd zo blij als ik zo een koppeltjes samen zie stappen. Ik zie het niet vaak maar als ik het zie kan ik blijven kijken naar ze