1. #16
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    ❤️❤️❤️
    Jaaaaa. Ik houd echt van Estee Lauder man. Alles dat ik gebruik van dat merk is top. Deze mascara kreeg ik een keer als testertje, ik kreeg zo een mini ervan omdat ik een foundation en gezichtsreiniging had gekocht.

    Dus dag erna ik ging voor de grap ff testen. Ik dacht echt wejowwwww. Gelijk gekocht
    Ik ook! Ik had ook een tester daarvan gekregen bij ICI Paris. Ik dacht dadelijk als ik het product aanschaf, is het een minder goeie mascara maar nee precies hetzelfde. Die foundation is ook goeie he, maar wel te veel dekking.

  2. #17
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Ik ook! Ik had ook een tester daarvan gekregen bij ICI Paris. Ik dacht dadelijk als ik het product aanschaf, is het een minder goeie mascara maar nee precies hetzelfde. Die foundation is ook goeie he, maar wel te veel dekking.
    Jaaa foundation is echt top. Is ook de enige foundation die mijn huid echt mooi pakt, geen vlekken of strepen of andere rotzooi.

    Ik gebruik echt een druppeltje en dat verdeel ik over mijn gezicht en daarna ga ik er met een beautyblender over heen, dan heb ik niet dat teveel dekking gedoe
    Account niet meer in gebruik.

  3. #18
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Jaaa foundation is echt top. Is ook de enige foundation die mijn huid echt mooi pakt, geen vlekken of strepen of andere rotzooi.

    Ik gebruik echt een druppeltje en dat verdeel ik over mijn gezicht en daarna ga ik er met een beautyblender over heen, dan heb ik niet dat teveel dekking gedoe
    Klopt, met een beautyblender zit ie precies goed! Ik heb ‘m ook nog, maar heb laatst Luminous silk gehaald en vind die wel fijner omdat je haast niet voelt dat je dan foundation op hebt. Beide foundations zijn top, daar niet van.

  4. #19
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Klopt, met een beautyblender zit ie precies goed! Ik heb ‘m ook nog, maar heb laatst Luminous silk gehaald en vind die wel fijner omdat je haast niet voelt dat je dan foundation op hebt. Beide foundations zijn top, daar niet van.
    Is dat die van Armani?
    Account niet meer in gebruik.

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Fenty foundation is beste.
    ~

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    548
    21-09-2018

    mijn nichtje heeft een keer voor de grap mascara op mijn ogen gedaan aan een kant hahahahahaha

  7. #22
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Is dat die van Armani?
    Ja klopt!
    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Fenty foundation is beste.
    Is het een dekkende foundation? En waar heb je die gekocht hhh.


    Girls, ik wil die van Hudabeauty een keer uitproberen. Ooit getest toevallig?

  8. #23
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Fenty foundation is beste.
    Maar die is niet te koop in Nederland toch?
    Citaat Geplaatst door mohamedmohaal Bekijk reactie
    mijn nichtje heeft een keer voor de grap mascara op mijn ogen gedaan aan een kant hahahahahaha
    haahahahahahahahah
    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Ja klopt!

    Is het een dekkende foundation? En waar heb je die gekocht hhh.


    Girls, ik wil die van Hudabeauty een keer uitproberen. Ooit getest toevallig?
    Dat hoor ik echt vaak over Armani. Ik ga die ook een keertje proberen.

    En nee man, die van Huda heb ik nog nooit getest.
    Account niet meer in gebruik.

  9. #24
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik zou niet weten.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    197
    06-04-2013

    Die ene roller van GAMMA gewoon. Structuur roller dacht ik.
    .

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Is het een dekkende foundation? En waar heb je die gekocht hhh.


    Girls, ik wil die van Hudabeauty een keer uitproberen. Ooit getest toevallig?
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Maar die is niet te koop in Nederland toch?
    Ik had ‘m gekocht bij Sephora in Spanje haha. Als die op is heb ik een probleem. Ze moeten ‘m echt in NL gaan verkopen man.

    Nee, die van Huda heb ik nooit uitgeprobeerd.
    ~