1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    .
    2070 is best realistich en geeft ook nog is een grote stuk bewegingsruimte. Eerder is helemaal niet zo ver gezocht. Hoop zou zijn 2030 maar ik denk 2040 ofzo
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    2070 is best realistich en geeft ook nog is een grote stuk bewegingsruimte. Eerder is helemaal niet zo ver gezocht. Hoop zou zijn 2030 maar ik denk 2040 ofzo
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    Voor moslims persoonlijk bijvoorbeeld, maar ook in de praktijk..

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    Voor moslims persoonlijk bijvoorbeeld, maar ook in de praktijk..
    dan zul je merken dat de wereld veiliger beter word.geen armoede.geen oorlog.geld eerlijk verdeelt. Alles zal soepel lopen en elke mens zal gelukkig zijn.maar er is een lange weg daar naar toe.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    dan zul je merken dat de wereld veiliger beter word.geen armoede.geen oorlog.geld eerlijk verdeelt. Alles zal soepel lopen en elke mens zal gelukkig zijn.maar er is een lange weg daar naar toe.
    praat geen onzin
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #275
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    Voor moslims persoonlijk bijvoorbeeld, maar ook in de praktijk..


    Geen zak
    of ...

  6. #276
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dit is een serieuze vraag, wat gebeurt er eigenlijk precies zodra de islam de grootste is?
    Voor moslims persoonlijk bijvoorbeeld, maar ook in de praktijk..
    Gelovigen hebben dat blijkbaar nodig om de toch knagende onzekerheid te overwinnen. Als er zoveel aanwas is, dan is ons geloof het enig ware, toch?

    Zelfde mechanismen waarom gelovigen zo graag wonderen willen zien waar ze niet zijn, dan moet hun opperwezen echt bestaan, toch....

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Gelovigen hebben dat blijkbaar nodig om de toch knagende onzekerheid te overwinnen. Als er zoveel aanwas is, dan is ons geloof het enig ware, toch?

    Zelfde mechanismen waarom gelovigen zo graag wonderen willen zien waar ze niet zijn, dan moet hun opperwezen echt bestaan, toch....
    Ik snap niet waarom de discussie wordt geleid naar overwinning van het een of het ander partij. De topic is gebaseerd om enkel een voorspelling die dan ook is gebaseerd op analyses. Als islam de grootste religie wordt dan is het enkel dat. Niet zo zenuwachtg worden allemaal
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #278
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik snap niet waarom de discussie wordt geleid naar overwinning van het een of het ander partij. De topic is gebaseerd om enkel een voorspelling die dan ook is gebaseerd op analyses. Als islam de grootste religie wordt dan is het enkel dat. Niet zo zenuwachtg worden allemaal
    Waarom denk je dat ik zenuwachtig wordt over deze prognose?

    Overigens is deze prognose slechts gebaseerd op de aanname van het aantal gelovigen nu x te verwachten aanwas door het aantal kinderen per vrouw.

    In die 52 jaar kan heel veel gebeuren, veranderen.

  9. #279
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Kan.
    Ik heb gekeken voor een link naar het betreffende rapport. Ben nieuwsgierig naar en of het onderzoek ook iets zegt over de verhouding religieuzen vs niet-religieuzen nu en in de toekomst. Ik denk dat binnen de groep religieuzen het aandeel islam zal groeien en de grootste kan worden, maar wat zal er gebeuren als de druk en het taboe binnen religieuze gemeenschappen om ´over te stappen´ minder wordt en mogelijk wegvalt?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Dit klopt niet over 3 jaar is islam de grootste geloof al

  11. #281
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Ik denk niet dat ik dat nog mee maakt dus alvast allemaal gefeliciteerd voor in 2070....

  12. #282
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Kan.
    Ik heb gekeken voor een link naar het betreffende rapport. Ben nieuwsgierig naar en of het onderzoek ook iets zegt over de verhouding religieuzen vs niet-religieuzen nu en in de toekomst. Ik denk dat binnen de groep religieuzen het aandeel islam zal groeien en de grootste kan worden, maar wat zal er gebeuren als de druk en het taboe binnen religieuze gemeenschappen om ´over te stappen´ minder wordt en mogelijk wegvalt?
    Er zijn nu al veel moslims die niet meer geloven. Maar we weten hoe moeilijk, gevaarlijk het kan zijn om daar voor uit te komen.
    Niet alleen in moslimlanden.
    Maar net als bij de christenen komt een tijd dat deze mensen dat taboe toch gaan doorbreken.

    Daarom is die prognose niet zoveel waard.

  13. #283
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Jammer voor de darwanisten .

  14. #284
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik denk niet dat ik dat nog mee maakt dus alvast allemaal gefeliciteerd voor in 2070....


    Typisch Frans:
    Après moi le déluge ...

  15. #285
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Typisch Frans:
    Après moi le déluge ...
    Hoezo ? Wie weet wordt het één groot feest........mis ik dat weer.....