1. #6571
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Rwina hier! Weet niet waar ik moet beginnen. In de zomer heb ik ook genoeg kunnen doen vooral de verrotte klussen die ik steeds uitstelde. Kast van mn dochter uitgeruimd, het is nu wel weer terug bij af.
    Vriezers ontdooit en schoongemaakt.
    Slaapkamer vd meiden aangepakt, vooral achter en onder bedden was een archief verzameling.
    En een paar andere dingen waar ik nooit zin in heb, maar als je nu rondkijkt valt niet op dat ik eea heb aangepakt.
    Volgende week als ze op school zitten komt de vuilniszak te voorschijn en gaat alles wat niet nodig is weg, beetje bij beetje zonder dat t in een keer opvalt hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #6572
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Rwina hier! Weet niet waar ik moet beginnen. In de zomer heb ik ook genoeg kunnen doen vooral de verrotte klussen die ik steeds uitstelde. Kast van mn dochter uitgeruimd, het is nu wel weer terug bij af.
    Vriezers ontdooit en schoongemaakt.
    Slaapkamer vd meiden aangepakt, vooral achter en onder bedden was een archief verzameling.
    En een paar andere dingen waar ik nooit zin in heb, maar als je nu rondkijkt valt niet op dat ik eea heb aangepakt.
    Volgende week als ze op school zitten komt de vuilniszak te voorschijn en gaat alles wat niet nodig is weg, beetje bij beetje zonder dat t in een keer opvalt hihi
    Bij mijnis het ook onder de bedden en bank waar ik van alles tegenkom haha

  3. #6573
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik wrijf met zo'n doek erover heb geen strepen. Ik doe t wanneer ik denk dat het nodig is denk zo'n 2/3x per jaar
    Dat doe ik ook weleens ik neem dan eerst vochtig af en dan met een droge doek

  4. #6574
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Met schoonmaakazijn doe ik meestal de ramen

  5. #6575
    MVC Lid

    Reacties
    17.632
    06-10-2017

    Vandaag doet mn man de hele badkamer
    Verder staat koelkast nog op mn lijstje en ramen beneden. Dan zijn alle extra's weer gedaan

  6. #6576
    MVC Lid

    Reacties
    17.632
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Met schoonmaakazijn doe ik meestal de ramen
    ik ook en scheutje dreft

  7. #6577
    MVC Lid

    Reacties
    186
    02-01-2013

    .

  8. #6578
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ramen deden we altijd met ammoniak.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    ik ook en scheutje dreft
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #6579
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ook net onder de bank zat zelfs stukje brood te schimmelen terwijl ik het 1x per maand doe alles verschuiven eerst zuigen plint en dweil erover. Máár hemdulilaah voor alles

  10. #6580
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    salam allemaal.
    ik heb mijn grote servies kast compleet naar beneden gehaald..... nu heb ik spijt en ben ik 'overwelmd ' door alles spullen. ik heb zin om alles in een grote klico te dumpen en weer nieuwe spullen te kopen.

    zit op een stoel erna te kijken.....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  11. #6581
    MVC Lid

    Reacties
    3.447
    04-02-2004

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    salam allemaal.
    ik heb mijn grote servies kast compleet naar beneden gehaald..... nu heb ik spijt en ben ik 'overwelmd ' door alles spullen. ik heb zin om alles in een grote klico te dumpen en weer nieuwe spullen te kopen.

    zit op een stoel erna te kijken.....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Haha succes! Dit is wel de beste manier, alles uit de kast. Dan kan je niet anders dan afmaken waar je aan begonnen bent

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

  12. #6582
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Vanilla_Flower Bekijk reactie
    Haha succes! Dit is wel de beste manier, alles uit de kast. Dan kan je niet anders dan afmaken waar je aan begonnen bent

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    wollah ik ben dood. gestrekt lig ik. maar het is opgeruimd. en ik heb de helft weg gegooid/weg gegeven!
    heerlijk!
    zometeen de was nog doen en koken dan ben ik eindelijk klaar voor vandaag.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #6583
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    vandaag is de koelkast aan de beurt en 4 wasmanden was vouwen. 1 strijken.
    here we go.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #6584
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    vandaag is de koelkast aan de beurt en 4 wasmanden was vouwen. 1 strijken.
    here we go.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Mas saa Allah..ik begrijp je. Ik koop nu echt alleen wat ik echt nodig heb. Ik moet wel want zoveel opbergruimte heb ik ook niet. De was houdt nóóit op helaas. Zoveel 4 Riannah heb je het steeds uitgesteld hahaha xx

  15. #6585
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Mijn moeder heeft ook zoveel spullen ze heeft ook veel weggedaan.

    Trouwens de glasreiniger van Lidl is echt een aanrader