1. #1
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium

    Sabra en Shatila.

    Nu 36 jaar geleden, NOOIT mogen we deze slachtoffers vergeten.

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Kilheid heerst!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018





  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    krijg altijd een traan als ik deze liedje hoor

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Nu 36 jaar geleden, NOOIT mogen we deze slachtoffers vergeten.

    Ik kan het me nog herinneren.
    Dat was werkelijk beestachtig!
    Waarom dit gebeurd is, is me nooit helemaal duidelijk geweest.
    Die zal ook in dit geval ergens in het midden liggen.
    Voor de kille feiten:
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedb...bra_en_Shatila

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Muziek van deze groep behoort naar mijn mening tot de vele Marokkaanse schatten die Marokko rijk is. De bandleden waren in hun tijd heel vooruitstrevend bezig. Ik denk dat vele van ons de muziek kennen door ouders en andere familieleden.
    Hun maatschappelijk kritiek uiten zij door middel van hun muziek. Om het heden te begrijpen moet je de geschiedenis begrijpen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    146
    08-01-2012

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ik kan het me nog herinneren.
    Dat was werkelijk beestachtig!
    Waarom dit gebeurd is, is me nooit helemaal duidelijk geweest.
    Die zal ook in dit geval ergens in het midden liggen.
    Voor de kille feiten:
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedb...bra_en_Shatila

    Heel heftig. Geschiedenis blijft zich herhalen. Ik heb hier geen woorden aan toe te voegen. Wij kunnen ons niet meer verschuilen achter ''wir haben das nicht gewust''.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Nu 36 jaar geleden, NOOIT mogen we deze slachtoffers vergeten.

    de slachting is nooit gestopt vandaag de dag gaat het nog steeds door..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    waar westerse idieeen zich ook verspreiden daar ontstaan moordpartijen


    1.maronieten zijn katholieken en geen orthodoxen en zij zijn een verlengstuk van Europa dus massamoordenaars net als hun voorouders de kruiscriminelen

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    het was een samenzwering en verraad van kaffers tegen onschuldige moslims in dit geval waren het de katholieken en zionisten

    sabra en shatilla

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedb...bra_en_Shatila

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Hobeika werd vermoord door een autobom, samen met zijn chauffeur en lijfwachten, op 24 januari 2002 in Beiroet (twee dagen nadat hij een bezoek had gebracht aan Vincent Van Quickenborne, omdat Hobeika wilde getuigen tegen Sharon in de genocidewet die tegen deze laatst vermelde liep). Een onbekende groep claimde verantwoordelijkheid en noemde hem een Syrisch agent. Ook de Mossad werd verdacht de moordoperatie gedaan te hebben, doch werd dit ook nooit bevestigd. In Palestijnse vluchtelingenkampen in Libanon klonken na de dood van Hobeika vreugdeschoten.

    zit israel achter

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Juridisch onderzoek in België[bewerken]

    Het bloedbad in Sabra en Shatila bleef Sharon achtervolgen. Toen in België een Genocidewet werd aangenomen, werd (inmiddels premier) Sharon aangeklaagd bij de Belgische rechter, net als de Amerikaanse ex-president George Bush senior en de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Colin Powell, die werden aangeklaagd vanwege de inval in Irak. Deze aanklachten kregen van de aanhangers van de aangeklaagden veel kritiek. In augustus 2003 werd de Genocidewet gewijzigd, in de zin dat er voortaan een direct verband moet zijn met België. Belgische slachtoffers zouden bijvoorbeeld aan de eis van een direct verband voldoen. Op 23 september 2003 seponeerde het Hof van Cassatie de aanklacht op grond van de nieuwe Genocidewet.[2]


    moenafiek hypocrieten bang voor israel zij hebben meer recht dan rechtvaardigheid oh irritante westerlingen doe dan niet alsof jullie rechtvaardig zijn

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    waar westerse idieeen zich ook verspreiden daar ontstaan moordpartijen


    1.maronieten zijn katholieken en geen orthodoxen en zij zijn een verlengstuk van Europa dus massamoordenaars net als hun voorouders de kruiscriminelen
    alleen vrouwen kinderen en ouderen werden afgeslacht.de christelijke falangisten hebben eerst alle straten afgesloten en daarna huis voor huis bestormen en iedereen afslachten..
    op dat moment waren er geen strijders in dat kamp te vinden.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    klopt

    het is hetzelfde verhaal als met isis

    israel zoekt altijd wegen om een groepje extremisten op te richten te bewapenen en te ondersteunen om een groep uit te schakelen of tegen elkaar op te steuken

    daarom zie je vaak dat tegenstanders zich vaak als dictators opstellen en een land niet democratisch en zich open kan stellen anders komen de massamoordenaars binnen vooral in islamitische landen .

    onze democratie wordt vernietigd door satanisten en zionisten en het westen

    degene die de aanslag opgebiecht heeft is een maroniet zelf die in frankrijk studeerde

    ik denk dat ze hem daar getraind hebben om de aanslag te plegen en niet syrie die achter de aansalg zat die de aanleiding was voor de aanval en moordpartijen

  15. #15
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie



    Shivers! Zo leuk dit stukje geschiedenis nog eens te horen, bedankt LtFo.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.