1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dan snap jij het niet.
    Als er geld is voor Crissie, dan is er ook geld voor loons verhoging, waarom het ene uitsluiten voor de andere luxe?
    Er is vast wel ruimte voor beide, vooral als Fiat niet hun enige bron van inkomsten is, en nu Crissie er is er nog MEER geld binnenkomt.
    Ik vermoed ook dat ze gewoon het geld wel hebben.
    Een bedrijf als Fiat kan alleen niet zonder marketing om inkomsten te blijven genereren.

    Overigens is de productiviteit van Italiaanse bedrijven een drama de laatste tig jaar, daar ligt wellicht ook een oorzaak.

  2. #32
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik zou de zaken die ik noemde wel betrekken bij mijn oordeel over wat er nu gebeurt.
    Die postmedewerkers zijn zeker niet vergeten hoe slecht het ging met het bedrijf, de noodsprong de tent in Turijn sluiten en OOK auto's gaan maken in lage lonen landen.
    Leugens, de splitsing van de onderdelen van de post zorgde voor valse info, pakketpost draaide dikke dubbele winst, daar waar postbodes in een andere functie kwamen konden ze zeggen dat het slecht ging met dat onderdeel van postnl, terwijl het bedrijf postnl rijker dan ooit is.
    List en bedrog komt er uit jouw mond, elke dag.

  3. #33
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik zou de zaken die ik noemde wel betrekken bij mijn oordeel over wat er nu gebeurt.
    Die fiatmedewerkers zijn zeker niet vergeten hoe slecht het ging met het bedrijf, de noodsprong de tent in Turijn sluiten en OOK auto's gaan maken in lage lonen landen.
    Man man, jij bent echt vermoeiend.
    Wat jij hier allemaal binnen gooit is algemeen geweten.

    Ik vroeg hoe zou jij je voelen?
    Je had beter gezegd, goed of slecht, was minder tijdrovend geweest.
    Rondjes draaien heeft geen zin.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #34
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Sipure heult met de moslims, het is geen zuiver bloed en daardoor verdient ze geen oprechte emotionele repliek.

  5. #35
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Sipure heult met de moslims, het is geen zuiver bloed en daardoor verdient ze geen oprechte emotionele repliek.
    Ik ga inlezen, is nuttiger.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #36
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik ga inlezen, is nuttiger.
    Maar wij houden van jou hoor.
    Wij kennen geen kapitalistische liefde.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Man man, jij bent echt vermoeiend.
    Wat jij hier allemaal binnen gooit is algemeen geweten.

    Ik vroeg hoe zou jij je voelen?
    Je had beter gezegd, goed of slecht, was minder tijdrovend geweest.
    Rondjes draaien heeft geen zin.
    Oh op die fiets. Hang de kapitalisten op! Wij eisen meer loon! Hebben maling aan de realiteit van de wereldmarkt autofabrikanten!

    De realiteit, heersende omstandigheden waaronder we moeten leven, zooo, vermoeiend.