1. #241
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Nare verdachtmaking. Die niet klopt. Daarmee wordt een raciale ondertoon gelegd. Erg naar.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Haha.... tot grote ergenis van verkapte oppportunisten als Jakko en neo- nazi’s (yup, ik noem het beestje gewoon bij naam)Want Denkers met een kleurtje worden niet gewaardeerd .....

  2. #242
    MVC Lid

    Reacties
    113
    18-05-2018

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik denk dat DENK een broodnodig tegenwicht is tegen PVV, maar dat met name Oztrump en Kuzu een stijl laten zien die contra-productief is. En dat ze een doorgeschoten wij/zij indeling laten zien, waarbij ze de medestanders niet meer kunnen herkennen door hun vijandbeeld.
    Yeah right, ik denk dat ik jou op negeer zet, wat een gewauwel.

  3. #243
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Goh, dat ging snel, eerst mij verdedigen tegen Zucchini, en nu ik sympathie voor de DENK cause blijk te hebben vs rechts moet je me niet meer?nou ciao dan gast...
    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Yeah right, ik denk dat ik jou op negeer zet, wat een gewauwel.

  4. #244
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ik denk dat ik ga lobbyen..voor poedelnaakt en onbesneden over straat..
    puur omdat zciuc nog al zeurt..
    Ik word echt niet van mijn propose gebracht door wat naakt. Of onbesneden garnaaltjes ... excuse my language
    Immers worden wij er mee dood gegooid, allang genormaliseerd. Wellicht verklaart dit de shock wanneer mensen zich willen bedekken.

    Mission impossible

  5. #245
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Ondanks dat je een wat uitgebreidere vocabulaire hebt, ben je gewoon net zoals een MarokkaanAlmere, geestelijk vrij leeg en onwetend.
    Jij bent onwetend en achterlijk kontenlikkertje van gülen. Ga je god geert wilders maar pijpen.

  6. #246
    MVC Lid

    Reacties
    113
    18-05-2018

    Ooh God, de intellectuele voorhoede van Erdogan is ook weer terug van moskee bezoek.

  7. #247
    MVC Lid

    Reacties
    113
    18-05-2018

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Goh, dat ging snel, eerst mij verdedigen tegen Zucchini, en nu ik sympathie voor de DENK cause blijk te hebben vs rechts moet je me niet meer?nou ciao dan gast...
    Na al die jaren en je snapt het nog steeds niet he?

  8. #248
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik moet toegeven dat het eerste wat me 's ochtends bezighoudt als ik opsta, niet Flyingtiger op Marokko.nl is nee.daar heb je me.
    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Na al die jaren en je snapt het nog steeds niet he?

  9. #249
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Na al die jaren en je snapt het nog steeds niet he?
    Wat moet Nederland snappen? De dreigende islamering waarbij de moslimmannen de Nederlandse vrouwen dwangmatig doen laten bekeren tot de islam? Dat moslims met een hakbijl heel Europa veroveren....

    Dat soort cartoon niveautje waarop jullie meesters jullie bang maken....

    Islam is een totalitaire ideologie :’-(

  10. #250
    MVC Lid

    Reacties
    113
    18-05-2018

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Wat moet Nederland snappen? De dreigende islamering waarbij de moslimmannen de Nederlandse vrouwen dwangmatig doen laten bekeren tot de islam? Dat moslims met een hakbijl heel Europa veroveren....

    Dat soort cartoon niveautje waarop jullie meesters jullie bang maken....

    Islam is een totalitaire ideologie :’-(
    Zoiets inderdaad, alleen dat met die hakbijl is niet waar mensen als Jakko zullen ervoor zorgen dat het gebeurd.

  11. #251
    MVC Lid

    Reacties
    113
    18-05-2018

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ik moet toegeven dat het eerste wat me 's ochtends bezighoudt als ik opsta, niet Flyingtiger op Marokko.nl is nee.daar heb je me.
    Spreek jij Atro nog wel eens?

  12. #252
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Zoiets inderdaad, alleen dat met die hakbijl is niet waar mensen als Jakko zullen ervoor zorgen dat het gebeurd.
    Zal het enig verschil maken wanneer ik zeg dat dit allemaal een afleidingsmanoeuvre is vd werkelijke agenda?

  13. #253
    Verbannen

    Reacties
    213
    27-03-2018

    Citaat Geplaatst door Flyingtiger Bekijk reactie
    Ooh God, de intellectuele voorhoede van Erdogan is ook weer terug van moskee bezoek.
    Jij bent intellectueel achterlijke kontenlikkertje van geert wilders. Ik kom van de moskee maar jij komt van gülen die je een flinke pijpbeurt hebt gegeven viespeuk.

  14. #254
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik word echt niet van mijn propose gebracht door wat naakt. Of onbesneden garnaaltjes ... excuse my language
    Immers worden wij er mee dood gegooid, allang genormaliseerd. Wellicht verklaart dit de shock wanneer mensen zich willen bedekken.

    Mission impossible
    jij wordt van je propose gebracht door het feit dat het seksualiseren van vrouwen door totale bedekking hier geen steun vind.

    Daarom zijn al je qoutes doorspekt met godwins en whataboutism
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #255
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MarokkaanAlmere Bekijk reactie
    Jij bent intellectueel achterlijke kontenlikkertje van geert wilders. Ik kom van de moskee maar jij komt van gülen die je een flinke pijpbeurt hebt gegeven viespeuk.
    geile ideeën opgedaan daar dan.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..