1. #16
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    mond

    jij snapt het

    hij doet me denken aan zijn neefje die faisal ra vermoorde jong en dom en gebrainwashed

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    sorry klik erop maar zie niets

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    jij barbie hou je bezig met Ken, politiek is voor mannen
    la3nathollah 3liek a9zin tfoe 3liek a zbel

    jij keurt weggeven van al qods goed tfoe 3liek.

    Ik houd mijn hart vast dat andere 2 heilige plekken Mekka en Medina plaats vinden in KSA en dus onder de wetten en beheer vallen van Bin Salman bin talmud.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Jeruzalem als troef inzetten is geen goeie zet a zubby
    wat hakeem zegt klopt ook.

    Maar de middelen die ze gebruiken (al Quds) is uit den boze.

    En trouwens, die kk zionisten hebben zelf ook last van Iran. Waarom al Quds inzetten?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    wat hakeem zegt klopt ook.

    Maar de middelen die ze gebruiken (al Quds) is uit den boze.

    En trouwens, die kk zionisten hebben zelf ook last van Iran. Waarom al Quds inzetten?
    Die randzaken begrijp ik ook wel bro maar daar betaal je niet elke prijs voor.

    Al Qods is echt een rode draad
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    la3nathollah 3liek a9zin tfoe 3liek a zbel

    jij keurt weggeven van al qods goed tfoe 3liek.

    Ik houd mijn hart vast dat andere 2 heilige plekken Mekka en Medina plaats vinden in KSA en dus onder de wetten en beheer vallen van Bin Salman bin talmud.
    Ik durf nu te zeggen dat mekka en medina onder aparte bestuur zullen vallen (soort van vaticaan stad)

    De rest van het land zal hoe reren zoals Noord Afrika.

    En zelf het zelfbestuur van mekka en medina zal uiteindelijk niet meer gelden waardoor deze steden ontheiligd zullen worden

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    أعرب خادم الحرمين الشريفين، #الملك_سلمان بن عبدالعزيز، خلال اتصال هاتفي، الثلاثاء، مع الرئيس الفلسطيني، محمود عباس، عن إدانة المملكة لما يتعرض له الشعب الفلسطيني الأعزل من عدوان بشع من قبل الاحتلال الإسرائيلي، تسبب في سقوط شهداء وإصابة أبرياء، داعياً الله عز وجل أن يتغّمدهم بواسع رحمته، ويلهم ذويهم الصبر والسلوان، وأن يمُن على المصابين بالشفاء العاجل، وفق وكالة الأنباء السعودية "واس".

    وجدد الملك سلمان التأكيد لعباس على ثوابت المملكة تجاه القضية الفلسطينية، ودعمها للفلسطينيين في استعادة حقوقهم المشروعة، وفق قرارات الشرعية الدولية ومبادرة السلام العربية.

    كما أكد ضرورة بذل الجهد تجاه وقف العنف ضد الفلسطينيين، وقيام المملكة بالدعوة لاجتماع طارئ لوزراء خارجية الدول الأعضاء بالجامعة العربية لتوحيد الجهود واتخاذ ما يلزم من إجراءات عاجلة لحماية الشعب الفلسطيني.

    من جانبه، أعرب عباس عن شكره لخادم الحرمين الشريفين على مشاعره النبيلة، معبراً عن تقديره للدعم المتواصل الذي يلقاه الشعب الفلسطيني من حكومة وشعب المملكة العربية #السعودية.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Die randzaken begrijp ik ook wel bro maar daar betaal je niet elke prijs voor.

    Al Qods is echt een rode draad
    zeker

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    أعرب خادم الحرمين الشريفين، #الملك_سلمان بن عبدالعزيز، خلال اتصال هاتفي، الثلاثاء، مع الرئيس الفلسطيني، محمود عباس، عن إدانة المملكة لما يتعرض له الشعب الفلسطيني الأعزل من عدوان بشع من قبل الاحتلال الإسرائيلي، تسبب في سقوط شهداء وإصابة أبرياء، داعياً الله عز وجل أن يتغّمدهم بواسع رحمته، ويلهم ذويهم الصبر والسلوان، وأن يمُن على المصابين بالشفاء العاجل، وفق وكالة الأنباء السعودية "واس".

    وجدد الملك سلمان التأكيد لعباس على ثوابت المملكة تجاه القضية الفلسطينية، ودعمها للفلسطينيين في استعادة حقوقهم المشروعة، وفق قرارات الشرعية الدولية ومبادرة السلام العربية.

    كما أكد ضرورة بذل الجهد تجاه وقف العنف ضد الفلسطينيين، وقيام المملكة بالدعوة لاجتماع طارئ لوزراء خارجية الدول الأعضاء بالجامعة العربية لتوحيد الجهود واتخاذ ما يلزم من إجراءات عاجلة لحماية الشعب الفلسطيني.

    من جانبه، أعرب عباس عن شكره لخادم الحرمين الشريفين على مشاعره النبيلة، معبراً عن تقديره للدعم المتواصل الذي يلقاه الشعب الفلسطيني من حكومة وشعب المملكة العربية #السعودية.
    lol heeft 3abas solta / macht? Het is gewoon een chill gesprekje geweest over de tel

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    lol heeft 3abas solta / macht? Het is gewoon een chill gesprekje geweest over de tel
    wat je hier leest op marokko,nl over ksa en israel klopt niet.

    alleen haat jegens arabs en koffieshop praatjes

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    zolang hamas macht heeft in gaza en abbas in in de oever zal de situatie zo blijven israel profiteert van die on enigheid , palestijnen moeten eerst EEN geluid laten horen

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    wat je hier leest op marokko,nl over ksa en israel klopt niet.

    alleen haat jegens arabs en koffieshop praatjes
    Wat je hier op m nl ziet leest ma7doud jidan..

    Ik begrijp wat je bedoelt. Het plaatje is groter.

    Lakin, ra2is 3abas (abbas) 3ibara 3an SULTAN bila SOLTA

    Hij heeft geen macht en is zwak. Precies wat zion wilt, een ja knikker

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    zolang hamas macht heeft in gaza en abbas in in de oever zal de situatie zo blijven israel profiteert van die on enigheid , palestijnen moeten eerst EEN geluid hebben
    Klopt, plus moet 7amas haar steun van Iran stopzetten.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ik durf nu te zeggen dat mekka en medina onder aparte bestuur zullen vallen (soort van vaticaan stad)

    De rest van het land zal hoe reren zoals Noord Afrika.

    En zelf het zelfbestuur van mekka en medina zal uiteindelijk niet meer gelden waardoor deze steden ontheiligd zullen worden
    Akhi volledig mee eens.

    Mekka en Medina dienen onder een toezicht komen te staan van een Alliantie. Een islamitische Alliantie.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    zolang hamas macht heeft in gaza en abbas in in de oever zal de situatie zo blijven israel profiteert van die on enigheid , palestijnen moeten eerst EEN geluid laten horen
    Westelijke Jordaan oever bestaat niet meer. Is volledig onder gezag van Israël.
    Alle checkpoints zijn van zionisten a mogool. Dagelijks wordt er grond gesnoepd van de wetselijke Jordaan oever.

    Enige wat van Palestina over is, is Gaza. Gaza is op slot, niks er in en niks er uit.
    Geen checkpoints niks. Gaza is een muur om heen.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!