1. #31
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Ja desperately opzoek. Wat ben jij een lelijk persoon zeg, ik zou me echt dood schamen. Ik volg je reacties hier langer en wat heb ik met je te doen, hele dagen op deze forums haat zaaien. Zielepoot, heb jij vrienden? Het is namelijk heel gezond om een beetje frisse lucht te happen en af en toe sociaal contact op te zoeken, ja dat is echt zo. Ok, nou ik ga weer verder. Wil je mij voortaan niet meer citeren, bij voorbaat dank. Dag hoopje stront x.
    Ik citeer je nu voor de 2e keer. oeps.

    Ik voel me vereerd dat een besem als jij mijn vrije tijd volgt.

    Je bent sws kansloos. Beter ga je je aandacht anders verleggen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  2. #32
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Oh ja je vergeten hanane.


    X



    Zuid-Amerika ligt 1500 km westelijjker.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik geloof ook niet dat ze echt uit waren op een aanslag. Turkse consulaat nog wel. Dat zijn onze broeders en zusters.

    Als het om een Israelisch,Nederlands of wel westerse consulaat had gegaan dan zou ik het wel hebben gelooft. Dit klopt gwn niet.
    Kom op man.
    Hoeveel aanslagen van moslims op andere moslims zijn er jaarlijks?

  4. #34
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Kom op man.
    Hoeveel aanslagen van moslims op andere moslims zijn er jaarlijks?
    Wil je mijn eerlijkheid?

    Israel is een kankergezwel. Een menselijke vergissing die zijn weerga niet kent.!!!!

    Israel is de oorzaak van veel aanslagen.

    Israel zaait terreur onder auspicien van het Westen en ik voorspel je dat Israel gaat oogsten.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #35
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Ja desperately opzoek. Wat ben jij een lelijk persoon zeg, ik zou me echt dood schamen. Ik volg je reacties hier langer en wat heb ik met je te doen, hele dagen op deze forums haat zaaien. Zielepoot, heb jij vrienden? Het is namelijk heel gezond om een beetje frisse lucht te happen en af en toe sociaal contact op te zoeken, ja dat is echt zo. Ok, nou ik ga weer verder. Wil je mij voortaan niet meer citeren, bij voorbaat dank. Dag hoopje stront x.

    Wat denk jij nou wel niet!!


    Denk je me nou te kennen ofzo?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  6. #36
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Als er hier iemand is die consequent is in zijn reactie´ś ben k dat wel.


    Dikke middelvinger naar jullie.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    De zoveelste bullshit verzinsel van de zionknechten

    Spanning creëren tussen Marokkanen /Turken

    TRAP ER NIET IN!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Wil je mijn eerlijkheid?

    Israel is een kankergezwel. Een menselijke vergissing die zijn weerga niet kent.!!!!

    Israel is de oorzaak van veel aanslagen.

    Israel zaait terreur onder auspicien van het Westen en ik voorspel je dat Israel gaat oogsten.
    Eerlijkheid is altijd prima, maar je geeft geen antwoord.