1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    vuile was in de wasmand en dopjes dichtdraaien van tandpasta, shampoo en drinkflessen, niet openlaten, alleen dit ou safe, ik zou dat echt zielig vinden meskin hem aan het werk te zetten

  2. #47
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Een man moet gewoon alles kunnen. Kinda sad als hij zijn eigen shirt niet kan strijken of niks kan klaarmaken om te eten wanneer er thuis niemand anders aanwezig is.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    Een man moet gewoon alles kunnen. Kinda sad als hij zijn eigen shirt niet kan strijken of niks kan klaarmaken om te eten wanneer er thuis niemand anders aanwezig is.
    Heb jij wel eens zo'n strijkijzer van dichtbij gezien? Hoe je dat opereert blijft een raadsel hoor. Machteloos toekijken vanaf een afstandje is soms het enige wat een man kan doen.

  4. #49
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    Een man moet gewoon alles kunnen. Kinda sad als hij zijn eigen shirt niet kan strijken of niks kan klaarmaken om te eten wanneer er thuis niemand anders aanwezig is.
    Eens. Maar tussen kunnen en willen zit wel een groot verschil. TS doelt op kunnen. En de meeste mannen kunnen wel stofzuigen,afwassen,was draaien,strijken. En sommige kunnen niet eens een eitje bakken.

    Lastig.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  5. #50
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Heb jij wel eens zo'n strijkijzer van dichtbij gezien? Hoe je dat opereert blijft een raadsel hoor. Machteloos toekijken vanaf een afstandje is soms het enige wat een man kan doen.
    Gewoon een lege fles boven het vuur houden, en over je spijkerbroek gaan. Zo gepiept.

    Strijken voor dummies.
    HAGENEESJE

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Gewoon een lege fles boven het vuur houden, en over je spijkerbroek gaan. Zo gepiept.

    Strijken voor dummies.
    Hier kan ik wat mee. Ik ga direct aan de slag.

  7. #52
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Hier kan ik wat mee. Ik ga direct aan de slag.
    Graag gedaan, suc6.
    HAGENEESJE

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Thanks, blonde zuster. Je bent mijn favoriete Marokko.nl lid.

  9. #54
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Thanks, blonde zuster. Je bent mijn favoriete Marokko.nl lid.
    Niet alleen van jou




    HAGENEESJE

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Niet alleen van jou




    Ja dat geloof ik sowieso wel.

  11. #56
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Ja dat geloof ik sowieso wel.
    Grapje, ik heb haters hier.
    HAGENEESJE

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Grapje, ik heb haters hier.
    Moeilijk voor te stellen.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    67
    23-03-2018

    Dweilen, poetsen, boodschappen doen, afwassen ,koken soms tajine of bastilla yummy, was doen, strijken, kleren vouwen, bed verschonen/opmaken, stofzuigen, Mijn nagels vijlen en knippen, mij masseren, ne3ne3 thee kunnen zetten is een must trouwens

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Iker3ie Bekijk reactie
    Dweilen, poetsen, boodschappen doen, afwassen ,koken soms tajine of bastilla yummy, was doen, strijken, kleren vouwen, bed verschonen/opmaken, stofzuigen, Mijn nagels vijlen en knippen, mij masseren, ne3ne3 thee kunnen zetten is een must trouwens
    Dat is makkelijk. Nagels van mijn vrouw zou ik alleen doen wanneer ze dood is.

    Voordat ze wordt begraven zeg maar.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    67
    23-03-2018

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Dat is makkelijk. Nagels van mijn vrouw zou ik alleen doen wanneer ze dood is.

    Voordat ze wordt begraven zeg maar.
    Nee sorry zou je toch moeten leren om te doen ook nagels van haar voeten knippen en die daarna ook nog een beetje masseren