1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik zou het ook gedaan hebben. Die kinderen herrinneren ej alleen aan het overspel van je vrouw en de wetenschap dat je vrouw 9 keer keihard genaaid is door een man die je niet kent.

    Sterke en wijze beslissing van die man. Moge Allah swt hem bijstaan meskien.

    Voor de Marokkaanse vrouw heb ik geen goed woord over. Dit soort berichten blijf je toch lezen. Totaal geen schaamte.
    9 keer maar genaaid???

    De minnaar is dan wel erg doelgericht.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #32
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    ga toch fietsen gewoon eerlijk zijn.
    Je bent een feministe, moge Allah ta3ala ze vernederen in deze dunya
    Ik fiets graag, als het jou gelukkig maakt dan ben ik voor jou een feministe.

    Wie moeten vernederd worden? De vrouw kan ik in meegaan en haar minnaar!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Yalatif yalatif yalatif... zulke lefdaye7 gebeuren echt! Maar geen 9 kinderen dat is een beetje overdreven! Een Marokkaanse vrouw heeft ook kaasje uit dr put geperst! Dat verhaal is bekend!
    Kijk alleen naar die gast van Q-music! Z’n eigen mattie heeft z’n vrouw zwanger gemaakt
    Marokkanen kunnen er ook wat van

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    @ prinsesje, we kunnen het wel eens zijn met elkaar. We staan op 1 lijn nog even en ik ga je leuk vinden

    Sterk stukje uit jouw tekst:

    Vooral dat 'dikgedrukte' en 'ondersteepte': Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

    Insha 'Allah is het een eerste reactie en zal hij de kinderen lief hebben.

    Bovendien vind ik ook dit stukje weer sterk van je:
    Zo zie je maar sobhan Allah wie had dat nou gedacht!

    In sha Allah hoop het ook. Ze hebben elkaar nodig JUIST nu 35 jaar is niet niks!

    ghayr in shaa Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Misschien 9 kinderen van 9 verschillende mannen

  6. #36
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Alatief, maar dat zouden ze dan toch wel gemerkt hebben? Je ziet dan toch verschillen? La 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    35 jaar in een leugen te hebben geleefd ja.. is niet niks nee... ik zou haar moer levend begraven

  8. #38
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    9 keer maar genaaid???

    De minnaar is dan wel erg doelgericht.
    Ik denk dat zij wel meerdere neukertjes had.

    Ik vind het meer dan terecht dat die arme man afstand neemt van zijn niet-biologische kinderen.

    Wie wil nou geconfronteerd worden met het overspel c.q. verraad van zijn vrouw?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Unreachable- Bekijk reactie
    Ik denk dat zij wel meerdere neukertjes had.

    Ik vind het meer dan terecht dat die arme man afstand neemt van zijn niet-biologische kinderen.

    Wie wil nou geconfronteerd worden met het overspel c.q. verraad van zijn vrouw?
    Lastig man. De kinderen zijn ook slachtoffer.

    Vooraf kan je dingen roepen maar als je in zo een situatie zit is het lastig. Je hebt immers kinderen die ook van jou houden. Die kinderen hebben namelijk geen geheimen voor je.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  10. #40
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Lastig man. De kinderen zijn ook slachtoffer.

    Vooraf kan je dingen roepen maar als je in zo een situatie zit is het lastig. Je hebt immers kinderen die ook van jou houden. Die kinderen hebben namelijk geen geheimen voor je.
    Ik zou ze met hun moeder allemaal mijn huis uit trappen. Zero tolerance tegen dit soort Marokkaanse bezems.

    Grootste vernedering die je maar als man kan meemaken. Niet 1 kind dat niet van hem is maar fucking 9 kinderen.

    Dat vrouwtje mag wat mji betreft keihard op straat gezet worden met haar kinderen. Dan gaat ze maar lekker naar haar minnaar(s).


    Zo zou ik het hebben aangepakt. Plus haar tanden gaan eruit vliegen. Kan ze gelijk een kunstgebit gaan kopen.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.032
    31-12-2014

    Zielig voor die man meskien.

    Hij moet ze wel onterven. Het zijn niet zijn kinderen. Wat verwacht je anders?

    Voor zo ver ik weet erven niet - biologische kinderen niet van hun stiefvader. Allahoe a3lam.

    Hij moet dat wijf verbannen uit z'n leven. Uit huis trappen. Als die kinderen behoefte eraan hebben kan hij ze af en toe tijd geven als hij dat wilt. Maar hij is niets verplicht volgens mij.

    Die man moet z'n wonden likken en een nieuw schoon leven beginnen. Hij heeft nies fout gedaan. Hij zal beloont worden voor z'n goede daden.
    ''Loyalty, honor and a willing heart''.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    T is nu al te warm, he marokko.nl redactie
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Donder Bekijk reactie
    Zielig voor die man meskien.

    Hij moet ze wel onterven. Het zijn niet zijn kinderen. Wat verwacht je anders?

    Voor zo ver ik weet erven niet - biologische kinderen niet van hun stiefvader. Allahoe a3lam.

    Hij moet dat wijf verbannen uit z'n leven. Uit huis trappen. Als die kinderen behoefte eraan hebben kan hij ze af en toe tijd geven als hij dat wilt. Maar hij is niets verplicht volgens mij.

    Die man moet z'n wonden likken en een nieuw schoon leven beginnen. Hij heeft nies fout gedaan. Hij zal beloont worden voor z'n goede daden.
    Klopt Islamitisch gezien zijn die kinderen niet van hem maar Allah zal hem zeker belonen omdat die voor ze heeft gezorgd.
    Die vrouw moet zeker zonder genade de straat op gestuurd worden laat haar maar hulp zoeken bij de mannen waar ze haar benen voor heeft lopen spreiden.
    Heavy

  14. #44
    RUSSIA2018!!!!!!!!!!

    Reacties
    1.905
    25-02-2018

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    hoe voed jij je kinderen op met Jerelly... wie is de bitch, ik bedoel de moeder? Jij of Jerelly
    Hebben kinderen teveel met stokjes in jouw achterste zitten roeren?

    JIj bent met stip de PSYCO van MJA!!!!!.

    Gefeliciteerd.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

    Nelson Mandela

  15. #45
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Account niet meer in gebruik.