1. #9991
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door GymShark Bekijk reactie
    Ik zou me daar niet zo druk om maken, gespierd raken. Je blijft er altijd mooi en vrouwelijk uitzien tenzij je anabolen neemt. Haha.

    Heb al 6 weken niet kunnen squaten
    Nou mn bovenkant heeft wel de neiging wat groot te worden te vind ik niet mooi of echt hele grote biceps.. zie dat wel eens. Had gisteren 10min opwarming gedaan 30min kracht 40min spinning. Wat ik tot nu toe doe heb ik wel zoiets van dit is wel voldoende voor mij. Na een half uur a 40min heb ik ook eigenlijk t meeste wel gedaan

    Why?

  2. #9992
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Even vraagje he dat intermitting casting doen jullie dan 16/8 en van hoe laat tot hoelaat eten jullie ik dacht zelf van 1 tot 9 want k ben best laat thuis van werk en red tot 8 soms gwn niet ?

  3. #9993
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nou mn bovenkant heeft wel de neiging wat groot te worden te vind ik niet mooi of echt hele grote biceps.. zie dat wel eens. Had gisteren 10min opwarming gedaan 30min kracht 40min spinning. Wat ik tot nu toe doe heb ik wel zoiets van dit is wel voldoende voor mij. Na een half uur a 40min heb ik ook eigenlijk t meeste wel gedaan

    Why?
    Ach mensen zijn altijd veel kritischer voor zich zelf dan andere over hen. Zal wel mee vallen Freya.

    Heb een blessure aan m'n aanhechting van m'n quadriceps aan m'n knie. Overbelast ik squate 3x per week en op een gegeven moment werd het te veel. Heb wat oefeningen die ik moet doen van de fysio. Gaat al stuk beter

  4. #9994
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Ben weer begonnen met intermittent fasting. Zit op een cut met 1800 kcal p/dag. Feels like i'm dying.
    Maar er is alweer bijna 3 kg afgevlogen, dus dat is nice.
    1800 is weinig man, dat is meer een crash dieet.

  5. #9995
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door GymShark Bekijk reactie
    1800 is weinig man, dat is meer een crash dieet.
    Yes. Zo voelt het ook.

  6. #9996
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Even vraagje he dat intermitting casting doen jullie dan 16/8 en van hoe laat tot hoelaat eten jullie ik dacht zelf van 1 tot 9 want k ben best laat thuis van werk en red tot 8 soms gwn niet ?
    Kan. Wat jou uitkomt.

  7. #9997
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bitcoin1 Bekijk reactie
    Krijg je daar geen lage bloeddruk van? Ik wel word altijd duizelig als ik veel zweet
    Meet je je bloeddruk dan?
    Duizelig is niet per definitie gelijk aan lage bloeddruk, denk zelf ( als ik even mag gissen) dat je van te voren niet genoeg vocht naar binnen werk, of zout helpt ook om vocht langer vast te houden tijdens cardio, verdiep je maar eens in runners/marathon lopers.
    Maar volgens mij hoort je bloeddruk te stijgen tijdens een workout, aangezien alles tien keer harder gaat werken.
    Amino’s kunnen je ook helpen, maar zou het wel in de gaten houden, is niet acceptabel dat je flauw valt van gezond te sporten.

  8. #9998
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Even vraagje he dat intermitting casting doen jullie dan 16/8 en van hoe laat tot hoelaat eten jullie ik dacht zelf van 1 tot 9 want k ben best laat thuis van werk en red tot 8 soms gwn niet ?
    Maakt toch niet uit wat een ander doet, het gaat om de tijd dat je mag en kan eten en om de tijd dat je je lichaam wilt laten vasten en wat voor jou uitkomt.
    Je hoeft ook niet persé 16/8 te doen er zijn geloof ik ook andere tijd ramen voor beginners jezelf een groter raam geven om in te eten en elke week een uur minder.
    Er zijn extremisten die een vier uur raam doen.
    Hoe dan ook het gaat om de insuline drop die je creeërd.

  9. #9999
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Onzin dieet van fajah, veel te weinig ook. Die killerbody had ze al, alleen een beetje aangescherpt.

    Persoonlijk doe ik geen IF meer had nog niet t idee dat het iets toegevoegde eigenlijk, gek genoeg want iedereen is altijd positief. Als je er gewoon even naar googled lees je versch methoden en tijden etc er is geen vaste formule.

    Ik eet zo'n 1500 a 1600kcal en probeer (maar kom er meestal boven) rond de 50/60gr vet te eten, 150gr eiwit en 100gr koolhydraten. Eiwit zit ik meestal op 120 ofzo EN koolhydraten 120 of 130 zoiets..

    En dan hierbij dus 4 a 5x trainen

  10. #10000
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door GymShark Bekijk reactie
    Ach mensen zijn altijd veel kritischer voor zich zelf dan andere over hen. Zal wel mee vallen Freya.

    Heb een blessure aan m'n aanhechting van m'n quadriceps aan m'n knie. Overbelast ik squate 3x per week en op een gegeven moment werd het te veel. Heb wat oefeningen die ik moet doen van de fysio. Gaat al stuk beter
    Ja nu is het nog ok maar hoef niet meer te trainen daarvoor nog. Doe het al bijna 5 jaar he dus heb wel wat spieren opgebouwd..bovenkant is gewoon makkelijker en sneller zichtbaar omdat daar minder vet zit onderkant als dame kan ik forever trainen haha.

    Oei, doet het ook pijn of dat niet? Hoe lang moet het genezen?

  11. #10001
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja nu is het nog ok maar hoef niet meer te trainen daarvoor nog. Doe het al bijna 5 jaar he dus heb wel wat spieren opgebouwd..bovenkant is gewoon makkelijker en sneller zichtbaar omdat daar minder vet zit onderkant als dame kan ik forever trainen haha.

    Oei, doet het ook pijn of dat niet? Hoe lang moet het genezen?
    Haha maar goed ook..

    Nah heb er geen last van tot dat ik door m'n knieën ga in de Squat. Op een gegeven voel ik het dan steken. Best irritant.

    Maar gaat beter gelukkig.

  12. #10002
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Still going strong.. maandag, dinsdag en woensdag geweest. Gisteravond na werk, 10min warming up, 30min resistance band (vooral benen/billen) en daarna 40min spinning.

  13. #10003
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Wat foodpic's










    iets nieuws geprobeerd, lijnzaadpap (eerste foto), simpel gezond en lekker! wil dat ook met ramadan gaan maken in de nacht.

  14. #10004
    MVC Lid

    Reacties
    164
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wat foodpic's










    iets nieuws geprobeerd, lijnzaadpap (eerste foto), simpel gezond en lekker! wil dat ook met ramadan gaan maken in de nacht.
    Looking good

  15. #10005
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Ik heb ook een vraagje! Wie kan me helpen?