1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Paarden zijn prachtige dieren. Ik wil zo een zwarte Arabische paard die lijken me echt mooi.
    Iedereen weet dat Friese paarden het beste zijn. Zelfs Arabieren, dat zegt wel wat. Conservatief en xenofobisch als ze zijn.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Een dier slachten met een botte bijl en werkdieren uitputten is in Islam zonder twijfel verboden, dus geen discussie daarover verder.
    Dat zal allemaal wel, toch werkt het daar op die manier.

    Ik ga nu slapen, met mijn knorrende poezebeest naast me op bed. Waarschijnlijk wordt hij 'king of the pillow'.

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Vanaf het zonnige Curaçao kan ik jullie mededelen dat alleen in Nederland door een klein groepje wordt gezeurd over zwarte Piet. De schooltjes hier hangen vol met de versieringen die in Nederland niet meer zouden kunnen, de pieten kunnen niet zwart genoeg zijn. Zelfs de negers hier schminken zich nog extra. Als die beroepsjankers in Nederland een punt zouden hebben dan was dit eiland tijdens sanikolas in rook opgegaan.
    Verder nog een goede morgen allemaal, bon dia bon siman.
    Bewijs dat Zwarte Piet een figuurtje is uit het sprookje, ook zo wordt gezien door negers.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Er is in mijn oortje gefluisterd door luisterpiet dat sinterklaas ook gewoon dit jaar Nederland aandoet..
    Dus wees braaf!!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Grappig hoe niet-nederlanders willen bepalen wat er in Nederland gebeurt. Je ziet toch ook niet dat een ras Nederlander in Marokko gaat eisen dat er varkensvlees moet worden verkocht omdat hij daar woont?
    Als hij dat al zou doen, zou dat niet gebeuren.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Grappig hoe niet-nederlanders willen bepalen wat er in Nederland gebeurt. Je ziet toch ook niet dat een ras Nederlander in Marokko gaat eisen dat er varkensvlees moet worden verkocht omdat hij daar woont?
    Als hij dat al zou doen, zou dat niet gebeuren.
    Hiermee expose je aan ons dat jij niet overtuigd bent van gelijke rechten in Nederland. Je promoot hier dat men ongelijk moet zijn en dat blanken als ''ras echte'' Nederlanders de recht hebben te bepalen hoe dit land eruit ziet en de allochtoon in dit geval niet. Sell out
    Heavy

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hiermee expose je aan ons dat jij niet overtuigd bent van gelijke rechten in Nederland. Je promoot hier dat men ongelijk moet zijn en dat blanken als ''ras echte'' Nederlanders de recht hebben te bepalen hoe dit land eruit ziet en de allochtoon in dit geval niet. Sell out
    Dit heeft niks met rechten te maken. al jaren wordt Sinterklaas gevierd zonder gezeik. Je moet begrijpend lezen eh hoofd. Ik promoot helemaal niks maar het Sinterklaas feest was er al voordat dit gezeik begon.

    De viering van het Sinterklaasfeest is sinds de 13e eeuw in West Europa gebruikelijk. Sint Nicolaas is in die tijd de meest aanbeden heilige en patroon, patroon wil zeggen: beschermer van scholieren, huwbare jeugd, kooplieden, zeelieden en reizigers. Rond de middeleeuwen kregen bepaalde arme kinderen op de dag voor de feestdag (=sterfdag) van Sint Nicolaas (6 dec.) voedsel en geschenken, waaronder schoenen. Weer later werden alle armen kinderen getrakteerd en werd het Sint Nicolaasfeest een volksgebruik. Schoenen (stonden in de kerk) als vindplaats van geschenken en snoep speelde hierin een belangrijke rol. Sinterklaasmarkten werden sinds eind 15e eeuw gehouden en bleven traditie tot in de 19e eeuw. Na het verdwijnen van de markten werd het feest meer in familiekring in huis gevierd. Begin 1900 werden de eerste intochten van Sinterklaas georganiseerd. Na de Tweede Wereld Oorlog (na 1945) gingen de volwassenen ook steeds meer mee doen met het Sinterklaasfeest. Toen de televisie algemeen goed werd is men in 1952 begonnen met een jaarlijkse televisie-uitzending rond de intocht van Sinterkaas. Deze jaarlijkse tv-uitzending, halverwege november is de start voor de Sinterklaasperiode die duurt tot en met 5 december. Dit was in het kort de Sinterklaas geschiedenis.

    Wat denk je dat mootje 6 zal doen als een Hollander daar een niet-halal slagerij wilt openen of zegt dat moskeeën in Marokko weg moeten?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Dit heeft niks met rechten te maken. al jaren wordt Sinterklaas gevierd zonder gezeik. Je moet begrijpend lezen eh hoofd. Ik promoot helemaal niks maar het Sinterklaas feest was er al voordat dit gezeik begon.

    De viering van het Sinterklaasfeest is sinds de 13e eeuw in West Europa gebruikelijk. Sint Nicolaas is in die tijd de meest aanbeden heilige en patroon, patroon wil zeggen: beschermer van scholieren, huwbare jeugd, kooplieden, zeelieden en reizigers. Rond de middeleeuwen kregen bepaalde arme kinderen op de dag voor de feestdag (=sterfdag) van Sint Nicolaas (6 dec.) voedsel en geschenken, waaronder schoenen. Weer later werden alle armen kinderen getrakteerd en werd het Sint Nicolaasfeest een volksgebruik. Schoenen (stonden in de kerk) als vindplaats van geschenken en snoep speelde hierin een belangrijke rol. Sinterklaasmarkten werden sinds eind 15e eeuw gehouden en bleven traditie tot in de 19e eeuw. Na het verdwijnen van de markten werd het feest meer in familiekring in huis gevierd. Begin 1900 werden de eerste intochten van Sinterklaas georganiseerd. Na de Tweede Wereld Oorlog (na 1945) gingen de volwassenen ook steeds meer mee doen met het Sinterklaasfeest. Toen de televisie algemeen goed werd is men in 1952 begonnen met een jaarlijkse televisie-uitzending rond de intocht van Sinterkaas. Deze jaarlijkse tv-uitzending, halverwege november is de start voor de Sinterklaasperiode die duurt tot en met 5 december. Dit was in het kort de Sinterklaas geschiedenis.

    Wat denk je dat mootje 6 zal doen als een Hollander daar een niet-halal slagerij wilt openen of zegt dat moskeeën in Marokko weg moeten?
    Ik ga geen discussie met je aan je loopt hier hele teksten te schrijven en je hebt niks van mijn claim gebroken. Jij promoot hier dat mensen in NEDERLAND niet gelijk zijn. Je zegt dat allochtonen die feitelijk Nederlandse inwoners zijn niet bepalen hoe Nederland eruit mag zien en dat ''ras echte'' Nederlanders of blanken ga ik dan maar vanuit zonder twijfel dat wel mogen.

    Je promoot hier ongelijkheid als je blind bent jou probleem, maar ik wil dat anderen hier lezen wat jij zojuist geplaatst hebt.
    Dat nutteloze afleidings gedrag moet je bij een ander doen, hierbij sluit ik de zitting.
    Heavy

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik ga geen discussie met je aan je loopt hier hele teksten te schrijven en je hebt niks van mijn claim gebroken. Jij promoot hier dat mensen in NEDERLAND niet gelijk zijn. Je zegt dat allochtonen die feitelijk Nederlandse inwoners zijn niet bepalen hoe Nederland eruit mag zien en dat ''ras echte'' Nederlanders of blanken ga ik dan maar vanuit zonder twijfel dat wel mogen.

    Je promoot hier ongelijkheid als je blind bent jou probleem, maar ik wil dat anderen hier lezen wat jij zojuist geplaatst hebt.
    Dat nutteloze afleidings gedrag moet je bij een ander doen, hierbij sluit ik de zitting.
    Je leest weer niet goed. Ik denk dat je ff je bril op moet zetten. Ik heb niet gezegd dat alleen blanken moeten bepalen wat er in Nederland gebeurt. Ik heb gezegd dat het Sinterklaas feest al jaren bestaat, nog ver voordat deze nutteloze discussie begon. Lees nou wel goed aub voordat je weer dingen leest die er niet staan. Dus ik begrijp Ras Nederlanders wel als ze zeggen dat het feest hetzelfde moet blijven. Zij gaan ook niet in Marokko lopen roepen dat het slachtfeest moet worden gehouden zonder schaap omdat ze het zielig vinden voor de schapen.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je leest weer niet goed. Ik denk dat je ff je bril op moet zetten. Ik heb niet gezegd dat alleen blanken moeten bepalen wat er in Nederland gebeurt. Ik heb gezegd dat het Sinterklaas feest al jaren bestaat, nog ver voordat deze nutteloze discussie begon. Lees nou wel goed aub voordat je weer dingen leest die er niet staan. Dus ik begrijp Ras Nederlanders wel als ze zeggen dat het feest hetzelfde moet blijven. Zij gaan ook niet in Marokko lopen roepen dat het slachtfeest moet worden gehouden zonder schaap omdat ze het zielig vinden voor de schapen.
    Ik weet niet wie of wat jij bent, waarschijnlijk een 'afvallige' of juist iemand die eindelijk onder het juk uit is gekomen. Een beetje zoals aboutaleb die ook afvallig is, dat idee. Je snapt het in ieder geval wel, in tegenstelling tot TDM.

    Zal me verder allemaal aan de kont roesten, zwarte piet is zwart en blijft zwart. Niets racistisch aan, behalve Silvana en ongeveer 100 andere gekken (de meeste blank), is er geen probleem. Mensen van alle rassen, religies en kleuren leven prima samen hier. Op de caribische eilanden is Piet zwarter dan hier ffs, daar speelt die discussie misschien nog wel minder dan in Friesland.

    Jammer dat de volgende intocht niet weer in Friesland is, eens kijken of de volgende provincie ook een ruggegraat heeft.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik weet niet wie of wat jij bent, waarschijnlijk een 'afvallige' of juist iemand die eindelijk onder het juk uit is gekomen. Een beetje zoals aboutaleb die ook afvallig is, dat idee. Je snapt het in ieder geval wel, in tegenstelling tot TDM.

    Zal me verder allemaal aan de kont roesten, zwarte piet is zwart en blijft zwart. Niets racistisch aan, behalve Silvana en ongeveer 100 andere gekken (de meeste blank), is er geen probleem. Mensen van alle rassen, religies en kleuren leven prima samen hier.

    Jammer dat de volgende intocht niet weer in Friesland is, eens kijken of de volgende provincie ook een ruggegraat heeft.
    Anders ga je toch met die tractor in een ander provincie overlast veroorzaken op snelwegen trotse nationalist dat je bent.
    Heavy

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Volgens mij is gekke meid geen afvallige, ze heeft het enkel over de gulden regel. Lijkt me een logische regel.
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Grappig hoe niet-nederlanders willen bepalen wat er in Nederland gebeurt. Je ziet toch ook niet dat een ras Nederlander in Marokko gaat eisen dat er varkensvlees moet worden verkocht omdat hij daar woont?
    Als hij dat al zou doen, zou dat niet gebeuren.
    hoe bedoel je

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hiermee expose je aan ons dat jij niet overtuigd bent van gelijke rechten in Nederland. Je promoot hier dat men ongelijk moet zijn en dat blanken als ''ras echte'' Nederlanders de recht hebben te bepalen hoe dit land eruit ziet en de allochtoon in dit geval niet. Sell out
    Dus jij vindt het normaal dat ik ga eissen dat slachtfeest niet meer gevierd wordt..
    Of het kwaku festival..

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Al-Adnani Bekijk reactie
    Doubleplain. Moslims.hebben nooit gezegd tegen Hollanders kappen nou met die onzin.het zijn toch echt de nazaten vqn slaven die hier achter zitten en ik geef ze gelijk.
    Lees de reacties hier..sylvana heeft het nog over ZPafschaffen.. hier lees je heel sinterklaas feest afschaffen.
    Voor wat hoort wat..
    Welke is je dierbaarder offerfeest of slachtfeest..1 gaan we op offeren