1. #234241
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hihi ik denk alle mama's hebben dat gemakkelijk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Inderdaad maar geeft een rotgevoel man.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #234242
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Plaats een foto van wat...

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nou mn zoontjes rapport gehad.
    Wel vervelend om te horen. Hoelang wonen jullie al daar? En vindt hij ook minder dat hij vrienden heeft?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #234243
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nou mn zoontjes rapport gehad.
    Dat laatste is idd niet zo fijn. Heb je het met de leerkracht kunnen bespreken? Geeft je zoontje nooit aan hoe de vriendjes in het dorp zijn?

    Ik vanmiddag pas na school het gesprek.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #234244
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Wat zegt hij er zelf over, freya? Ik ben ook van school geswitcht toen mijn oudste naar groep 2 ging. Ik heb toen ook gemerkt dat het hele andere kinderen waren dan op zn eerste school, daar waren ze veel vriendelijker, leuker en zachtaardiger en zo...ze zwaaide hem uit als ik m op ging halen,gewoon veel fijner in omgang. Bij deze huidige ibs is het echt een stuk anders gesteld. De kinderen hier zijn gewoon een stuk harder of zo, heel apart. Hij heeft er volgens mij het eerste jaar wel last van gehad, maar in groep 3 en vier nu, is dat goed gekomen. Dus ik denk dat het wel goed komt hoor, tenzij hij er zelf heel verdrietig onder is.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  5. #234245
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik had ook pas in de middag het gesprek en had dat ook naar voren gebracht. Ze zei dat hij alleen met 2 jongens optrekt, zie dat zelf ook en verder dus met niemand anders. En ze zijn dus best vervelend samen, ze halen het slechtste in elkaar naar boven echt haantjesgedrag ook. Weet ook niet precies wat ik ermee moet. De school hier is ook gewoon veel kleiner en de kinderen zijn ook anders. Wij wonen er nu bijna 2 jaar al. Hij vindt het zelf op zich niet zo erg, tot nu toe vindt hij het juist leuk wonen maar merk met de tijd dat het toch wel ietsje minder wordt.

    Innoe hij zit nu ook in groep 4 en nu sinds mei groep 2 zit hij er. Toen hij er net op kwam, net als een vis in het water ging meteen goed, het is ook niet dat hij niemand heeft maar vind het gewoon jammer hoe hij verandert is en vind gewoon zelf waar ik woon niet zo leuk denk nog vaak aan waar we woonden al probeer ik dat niet te doen, want het is zinloos, dat is gewoon niet meer. Maar daar had je zoveel meer kinderen, veel opener, ook buiten veel meer kinderen en hij ging toen ook nog naar de BSO, daar deed hij echt hele leuke dingen. Nu is het met een vast clubje van 2/3 en that's it.

  6. #234246

  7. #234247
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Wat een hufter! Moge allaah hem straffen ameen.

    Ze eisen wel 8 jaar, maar dat wordt het waarschijnlijk nooit. Jammer genoeg staan er heel lage straffen op seksueel misbruik van kinderen .

  8. #234248
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik had ook pas in de middag het gesprek en had dat ook naar voren gebracht. Ze zei dat hij alleen met 2 jongens optrekt, zie dat zelf ook en verder dus met niemand anders. En ze zijn dus best vervelend samen, ze halen het slechtste in elkaar naar boven echt haantjesgedrag ook. Weet ook niet precies wat ik ermee moet. De school hier is ook gewoon veel kleiner en de kinderen zijn ook anders. Wij wonen er nu bijna 2 jaar al. Hij vindt het zelf op zich niet zo erg, tot nu toe vindt hij het juist leuk wonen maar merk met de tijd dat het toch wel ietsje minder wordt.

    Innoe hij zit nu ook in groep 4 en nu sinds mei groep 2 zit hij er. Toen hij er net op kwam, net als een vis in het water ging meteen goed, het is ook niet dat hij niemand heeft maar vind het gewoon jammer hoe hij verandert is en vind gewoon zelf waar ik woon niet zo leuk denk nog vaak aan waar we woonden al probeer ik dat niet te doen, want het is zinloos, dat is gewoon niet meer. Maar daar had je zoveel meer kinderen, veel opener, ook buiten veel meer kinderen en hij ging toen ook nog naar de BSO, daar deed hij echt hele leuke dingen. Nu is het met een vast clubje van 2/3 en that's it.
    Ja dat haantjesgedrag ken ik, maar hier zitten we er vanaf eind vorig jaar bovenop. Dat is in goed overleg met de betreffende ouders en leerkracht gedaan. Ja, ik snap heel goed dat je heimwee hebt naar je oude levendige buurt, maar zoals je zei het is nu even niet anders en je bent nu daar neit voor altijd verbonden he. Over een paar jaar kan je eventueel weer rondkijken naar iets wat ook voor jou prettig wonen is. Maar heeft Jalil geen nevenactiviteiten? Daar kan hij ook een netwerk me opbouwen. Voetbal of een andere teamsport? Een knutselactiviteit of scouting of zo..Ik zou in de weekend misschien wel uitkijken naar een koranklasje, al moet je even rijden. Dat zou voor zijn identiteit ook echt goed doen.
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  9. #234249
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Met mn kleine lachebekje san het spelen, voordat ze zo gaat slapen.. zo happy continue alleen maar lachen
    Mn zoontje moest je echt altijd je best doen


    Happiness is an inside job


  10. #234250
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Riannah dacht meteen aan ons haha
    Ideaal! Niks permanents of pijn lijden. Heb een afspraakje staan, ben benieuwd hoe het zal uitpakken.

    Happiness is an inside job


  11. #234251
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Riannah dacht meteen aan ons haha
    Ideaal! Niks permanents of pijn lijden. Heb een afspraakje staan, ben benieuwd hoe het zal uitpakken.

    Oh hier heb ik ook wel interesse in man. Houd me op de hoogte aub. Waar doe jij het?
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  12. #234252
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik zit bij de kapper. Voor een 2e keer ga ik kleuren...het zweet breekt me al uit hihi.

    Ook staat manicure en pedicure op agenda en gelaatsverzorging microdermabrasie en toen werd ik mooi

    [emoji30]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #234253
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik zit bij de kapper. Voor een 2e keer ga ik kleuren...het zweet breekt me al uit hihi.

    Ook staat manicure en pedicure op agenda en gelaatsverzorging microdermabrasie en toen werd ik mooi

    [emoji30]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Welke kleur? Ben laatst blond gegaan.. soort van ombre ofzo en kort.

    Bessaha alvast

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #234254
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Welke kleur? Ben laatst blond gegaan.. soort van ombre ofzo en kort.

    Bessaha alvast

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Beetje caramel zegt de kapper maar ik zou het bij God niet weten. Alleszins niet blond en ook geen ombre. Wel baliage?

    Kort ook niet hihi.

    Het is vakantie en al w-end voor mij en en en ben boos.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #234255
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Beetje caramel zegt de kapper maar ik zou het bij God niet weten. Alleszins niet blond en ook geen ombre. Wel baliage?

    Kort ook niet hihi.

    Het is vakantie en al w-end voor mij en en en ben boos.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Klinkt goed hoor.

    Welke kapper zit je ?

    Ik heb kort geknipt omdat mijn haar dood was agti.. dood gewoon

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk