1. #6691
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    MvrTishien succes! InshaAllah is het snel raak voor jullie
    Gisteren ongesteld geworden, vandaag ga ik beginnen met prikken.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  2. #6692
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door omatje Bekijk reactie
    hay dat is het nou heb geen stress Niet afgevallen of bijgekomen gewooon Normaal Zolas altijd
    en gebruik alleng gegen Pil. of iets
    Dan nog kan je menstruatie een keer anders zijn
    Soms is het zo dat je zwanger bent maar het hormoon niet meteen zichtbaar is. Ik raad je aan om een week af te wachten en daarna een testje te herhalen.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  3. #6693
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Gisteren ongesteld geworden, vandaag ga ik beginnen met prikken.
    Spannend traject weer. InshaAllah gauw raak!
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  4. #6694
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Sallaam dames!

    Ik meld me ook even in een nieuw jasje

    Ik ben inmiddels een jaartje gestopt met de pil, maar mijn menstruatie is zo onregelmatig. Sinds november zijn we pas bezig, maar ik ben toch naar de gyn geweest en die zag idd meerdere eitjes, wat misschien duidt pcos. Ik heb aanstaande woensdag een afspraak bij de fertiliteitskliniek. Ik hoop dat ze me kunnen helpen. Weet iemand wat ze precies gaan doen en Hoelang t duurt voordat ik eindelijk met clomid kan beginnen.

    Spannend mvr ik heb tishien, in sha Allah zal Allah soubhana wa ta3ala ons snel zegenen. Houd ons op de hoogte lieverd, ga ik ook doen.

  5. #6695
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Sallaam dames!

    Ik meld me ook even in een nieuw jasje

    Ik ben inmiddels een jaartje gestopt met de pil, maar mijn menstruatie is zo onregelmatig. Sinds november zijn we pas bezig, maar ik ben toch naar de gyn geweest en die zag idd meerdere eitjes, wat misschien duidt pcos. Ik heb aanstaande woensdag een afspraak bij de fertiliteitskliniek. Ik hoop dat ze me kunnen helpen. Weet iemand wat ze precies gaan doen en Hoelang t duurt voordat ik eindelijk met clomid kan beginnen.

    Spannend mvr ik heb tishien, in sha Allah zal Allah soubhana wa ta3ala ons snel zegenen. Houd ons op de hoogte lieverd, ga ik ook doen.
    Hoihoi!!
    Hoe ging je afspraak?

    Morgen zal ik voor t laatst prikken. Donderdag gaan ze kijken of er al eitjes zijn gegroeid
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6696
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Slm meiden, hoe gaat t met jullie ?
    Pm Anders Facebook accounts dit schiet zo niet op hahaha

  7. #6697
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Hoihoi!!
    Hoe ging je afspraak?

    Morgen zal ik voor t laatst prikken. Donderdag gaan ze kijken of er al eitjes zijn gegroeid
    Sallaam schat! Bij jou schiet het al wel op alles. Lekker al begonnen. Ik ben gisteren dus geweest en ze zagen wel allerlei follikels, dus t was kenmerkend voor pcos. Verder heb ik bloed laten prikken op allerlei hormonen en schildklier en ik heb een formulier en bakje meegekregen voor het zaadonderzoek van mijn man. Die moeten we dus volgende week inleveren. Maandag 5 maart horen we de uitslagen en wat we verder gaan doen. Maar ze had me al wel info gemaild over clomid en over pcos via de mail. Dus ik denk dat ik gewoon Clomid krijg, maar ik hoop wel dat ik meteen mag starten met het traject maandag 5 maart. Dat denk ik wel toch? Want heb echt geen zin om weer zo lang te wachten. Verder zei ze dat ik niet mocht aankomen en dat ik gezond moest eten.

    Wie heeft er positieve ervaringen met pcos? Wil positieve verhalen horen.

    Houd ons op de hoogte lieverd. In sha Allah zul je vandaag horen dat er al eitjes zijn gegroeid.

  8. #6698
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Sallaam schat! Bij jou schiet het al wel op alles. Lekker al begonnen. Ik ben gisteren dus geweest en ze zagen wel allerlei follikels, dus t was kenmerkend voor pcos. Verder heb ik bloed laten prikken op allerlei hormonen en schildklier en ik heb een formulier en bakje meegekregen voor het zaadonderzoek van mijn man. Die moeten we dus volgende week inleveren. Maandag 5 maart horen we de uitslagen en wat we verder gaan doen. Maar ze had me al wel info gemaild over clomid en over pcos via de mail. Dus ik denk dat ik gewoon Clomid krijg, maar ik hoop wel dat ik meteen mag starten met het traject maandag 5 maart. Dat denk ik wel toch? Want heb echt geen zin om weer zo lang te wachten. Verder zei ze dat ik niet mocht aankomen en dat ik gezond moest eten.

    Wie heeft er positieve ervaringen met pcos? Wil positieve verhalen horen.

    Houd ons op de hoogte lieverd. In sha Allah zul je vandaag horen dat er al eitjes zijn gegroeid.
    Hoihoi schat! Ja k ga er wel vanuit dat je 5 maart gelijk clomid pillen meekrijgt. Ik heb al wel een heel traject achter de rug van anderhalf jaar, dus ben wel blij dat ik gelijk mag beginnen ja. Ze hebben vandaag gekeken en er waren nog geen dominante eitjes. Moet nu door blijven prikken tot dinsdag en dan weer verder kijken.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  9. #6699
    MVC Lid

    Reacties
    41
    03-02-2018

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Hoihoi schat! Ja k ga er wel vanuit dat je 5 maart gelijk clomid pillen meekrijgt. Ik heb al wel een heel traject achter de rug van anderhalf jaar, dus ben wel blij dat ik gelijk mag beginnen ja. Ze hebben vandaag gekeken en er waren nog geen dominante eitjes. Moet nu door blijven prikken tot dinsdag en dan weer verder kijken.
    Was je anderhalf jaar bezig voor een kindje bedoel je of was je echt anderhalf jaar bezig met het medisch traject.
    Jaa ik ben heel benieuwd in sha Allah. En ook voor jou moge Allah swt ons snel een kindje schenken

  10. #6700
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Nooor Bekijk reactie
    Was je anderhalf jaar bezig voor een kindje bedoel je of was je echt anderhalf jaar bezig met het medisch traject.
    Jaa ik ben heel benieuwd in sha Allah. En ook voor jou moge Allah swt ons snel een kindje schenken
    Anderhalf jaar bezig voor een kindje. Een jaar bezig met medische traject
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  11. #6701
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Anderhalf jaar bezig voor een kindje. Een jaar bezig met medische traject
    Moge Allah jullie verblijden met nog een wondertje. Hier onderhand een prinsesje erbij gekregen. Zoontje en dochtertje beide met clomid alhumdoelilah.

  12. #6702
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Moge Allah jullie verblijden met nog een wondertje. Hier onderhand een prinsesje erbij gekregen. Zoontje en dochtertje beide met clomid alhumdoelilah.
    Heb je snel gedaan Haha mashallahh
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6703
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Heb je snel gedaan Haha mashallahh
    Hhaha. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, aangezien ik zo lang heb gedaan over mijn eerste. Naja lang zonder medische hulp. Met clomid eerste ronde gelijk raak en bij mevrouwtje tweede ronde clomid. Beetje zelfde verhaal als bij jou, ik was bang dat het lang zou duren.

  14. #6704
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Hhaha. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, aangezien ik zo lang heb gedaan over mijn eerste. Naja lang zonder medische hulp. Met clomid eerste ronde gelijk raak en bij mevrouwtje tweede ronde clomid. Beetje zelfde verhaal als bij jou, ik was bang dat het lang zou duren.
    Ja snap je wel. Bij mij t zelfde. Ben benieuwd. Ben nu 2,5 week ongesteld. Heel raar. Afgelooen dinsdag geweest en mocht de prikjes ophogen. As dinsdag weer terug en dan zie ik t wel. Ben wel Hamdoulilah veel rustiger dan mijn vorige traject. Weet nu dat ik zwanger kan raken
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #6705
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Moge Allah soubhana wa ta3ala iedereen gezonde kindjes schenken.

    Wie is er allemaal bezig nog?
    Mvr ik heb tishien ben benieuwd wat ze dinsdag in sha allah gaan zeggen.

    Hier ook nog niks. Ik hoor over twee weken hoe en wat. Ik heb bloed geprikt en er is een echo gemaakt, omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb.