1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Bellefleurtje Bekijk reactie
    https://twitter.com/AlptekinAkdogan/...92042397732864

    Goeie tweet en draadje van Alptekin en de annefleurs en merediths kunnen ook de Mathijsjes en Neoborns zijn
    Aldus een geenstijl Turk.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    daar heeft ze ook over, evenals over de reactie waar ik op reageerde, iemand die het meteen weer op de islam gooit en allerlei vergelijkingen bij haalt.
    Niet om de vrouwen te helpen, maar om af te geven op andere culturen en de islam.

    Ik heb het stuk inmiddels gelezen met een vriendin van me in gedachte, ik liet in haar bijzijn het woord kech vallen toen ik doelde op een rebels nichtje van haar, ze schrok ervan...ik besef me inderdaad dat het woord erg beladen is.

    deze vriendin van me is een modern en vrouwelijk geklede vrouw die nog thuis woont in een traditioneel Marokkaans gezin, ze gelooft diep en slaat geen dag van de ramadan over, ze is open en hartelijk en ze zal haar eigen weg kiezen, zoals deze schrijfster ook haar weg heeft gekozen, zoals een ieder zijn eigen weg kan kiezen ook de mensen voor wie het moeilijker is uit islamtisch en hindoestaanse gezinnen
    .
    en daar hoort tuig als een bellefleurtje die niet de vrouwen centraal stelt maar hun achtergrond of ik met mijn witte mannen kop zich niet tegen aan te bemoeien, ik ben er voor mijn vrienden en ik steun ze in hun keuzes...meer kan ik niet doen.

    uit het stuk lees ik ook niets wat ik anders kan doen, anders dan luisteren naar deze vrouwen.

    Ik snap het.

    Behalve dan dat ik Bellefleurtje niet in jouw beeld herken.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Samenvatting a.u.b.
    Een kansloos jankverhaal van een afvallige kech die behoefte heeft aan schouderklopjes van haar blanke meesters.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Vlijmscherpe analyse over de hegeliaanse dialectiek .

  5. #35
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Een kansloos jankverhaal van een afvallige kech die behoefte heeft aan schouderklopjes van haar blanke meesters.
    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Dan klopte mijn vermoeden al, bedankt !
    FCE-Eend bevestigt vermoeden WC-Eend ...

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    235
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Samenvatting a.u.b.
    Een goed beargumenteerde uiteenzetting van onrechtmatigheid, ervaren door vrouwen met een zekere achtergrond, geschreven door een intelligente moslima die zich niet gelegen laat liggen aan de onrechtmatigheid bevestigende reacties van mannen met betreffende achtergrond.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Karam992 Bekijk reactie
    nadia ezzeroili is ook gwn een kechie







    Goed gevonden dus een pro-homo, pro-atheist en pro-Israel.
    Gelukkig worden deze soort niet serieus genomen door 100% van de moslims.

  8. #38
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Dan klopte mijn vermoeden al, bedankt !
    Pro-homoseksualiteit, pro-atheïstisch en pro Irael kijk maar naar het plaatje gepost door karam.
    Dat is de samenvatting van de artikel.

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Een goed beargumenteerde uiteenzetting van onrechtmatigheid ervaren door vrouwen met een zekere achtergrond, geschreven door een intelligente moslima die zich niet gelegen laat liggen aan deze onrechtmatigheid bevestigende reacties van mannen met betreffende achtergrond.
    Pollewop je hoeft geen dubbel acounts te gebruiken jeetje wat een doorzichtige trol ben jij .

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door fairuza Bekijk reactie
    Een goed beargumenteerde uiteenzetting van onrechtmatigheid ervaren door vrouwen met een zekere achtergrond, geschreven door een intelligente moslima die zich niet gelegen laat liggen aan deze onrechtmatigheid bevestigende reacties van mannen met betreffende achtergrond.
    Haha doe nou niet , gaat hier niet werken.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Pollewop je hoeft geen dubbel acounts te gebruiken jeetje wat een doorzichtige trol ben jij .
    Doe wat aan je pollewop obsessie..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Haha doe nou niet , gaat hier niet werken.
    Klopt..bet stikt hier van de reactionaire mannetjes .

  13. #43
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Huisallochtonen maakt zich drukker om dronken uitspraak van een puber, dan die van zowat de halve samenleving en het kabinet over mensen van haar achtergrond. Donder een eind op.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door 100EURO Bekijk reactie
    Huisallochtonen maakt zich drukker om dronken uitspraak van een puber, dan die van zowat de halve samenleving en het kabinet over mensen van haar achtergrond. Donder een eind op.
    Ook voor jou neem begrijpendlezenles..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    254
    29-05-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik snap het.

    Behalve dan dat ik Bellefleurtje niet in jouw beeld herken.
    Ik snap het niet..hij doet juist meer.. hij ontkend gewoon de problemen die sommige vrouwen wel ondervinden.
    Hij kent ze niet dus ze zjjn er niet en dat noemt zich iemand die opkomt voor minderheden..die hier gewoon zegt ik doe verder niks met de problemen van deze vrouwen ze moeten dat maar zelf uitzoeken niet mijn pakkie aan ..leve de SJW.

    Schijnbaar mogen witten, bestaande problemen van vrouwen met een andere cultuur niet aanhalen van Neoborn, omdat ze uit een andere cultuur komen en het dan bemoeienis of iets dergelijks is..
    Eng gewoon..zo hou je het juist instant.