1. #196
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door marouane.c Bekijk reactie
    https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond.../criminaliteit

    Van hun officiele website.

    4,6% van de gehele bevolking staat geregistreerd als verdachte van misdrijf.
    en 44 van de 10.000 in totaal gebaseerd op leeftijd is ook niet erg hoog.
    Dus dit waanzin dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn is dikke bullshit.
    Dit staat toch in de cbs link.

    "Personen met migratieachtergrond vaker verdacht
    Personen met een Marokkaanse of Antilliaanse achtergrond zijn zes keer vaker verdacht dan personen met een Nederlandse achtergrond. "

  2. #197
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ik heb wel wat beters te doen dan jullie bitchfights grondig uit te pluizen gab
    wat doe je? met tig andere nicks stiekem reageren separatist

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    1. Ik ben Oushen niet. Ik weet dat je dat heel graag zou willen ah KingElGraa uit Enschede, maar helaas vis je voor de zoveelste keer achter het net.

    2. JIJ beweerde dat Marokkanen WERELDWIJD (heb het niet voor niets in CAPS geschreven ) oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen, nu kom je met cijfers over Nederland, welke IK nooit ontkend heb.

    Raar ventje ben je toch ook, zodra je gewezen wordt op je leugens of je valse beweringen, verleg je het onderwerp meteen. Weasel.

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door marouane.c Bekijk reactie
    https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond.../criminaliteit

    Van hun officiele website.

    4,6% van de gehele bevolking staat geregistreerd als verdachte van misdrijf.
    en 44 van de 10.000 in totaal gebaseerd op leeftijd is ook niet erg hoog.
    Dus dit waanzin dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn is dikke bullshit.
    Het is geen bullshit, maar wordt wel bullshit als je gaat zeggen dat dat puur komt omdat ze Marokkaans zijn.
    Dat is onzin.

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Dus? Wat heb ik geschreven wat niet klopte over E.J. Bron? (Lees ook zijn persoonlijke comments onder de topics die hij plaatst)
    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    E.J. Bron :

    Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities en pro-Israël

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dit staat toch in de cbs link.

    "Personen met migratieachtergrond vaker verdacht
    Personen met een Marokkaanse of Antilliaanse achtergrond zijn zes keer vaker verdacht dan personen met een Nederlandse achtergrond. "
    Neem je ook onderstaande in ogenschouw? Wel belangrijk wanneer het om het totaalplaatje gaat.

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ja dat Is bekend. En nu de nuance: als je uit de lagere sociale klassen komt en opgroeit in slechte buurten, kom je al snel in aanraking met justitie. Verdeel de autochtone bevolking over die zelfde sociale ladder en buurten, en je zult zien dat tokkies net zo'n hoog percentage scoren. Wat extreem rechts en jullie nu ook beweren, Is dat de afkomst een rol speelt. Dat noem je gewoon racisme.

    Data lezen en data begrijpen zijn 2 verschillende dingen.
    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Nog een paar feiten die je bij die cijfers moet meenemen:
    - Allochtonen worden vaker aangehouden dan autochtonen.
    - Allochtonen worden zwaarder gestraft dan allochtonen door rechters in gelijke gevallen (onderzoek Universiteit van Leiden)
    - Allochtonen hebben minder kans op werk en stages dan autochtonen.

    Allemaal redenen bovenop het sociale klasse verhaal wat ik al noemde, waarom oververtegenwoordiging voorkomt.

    Kom jij maar weer met je genetisch verhaal waar je geen onderbouwing voor geeft maar wel bereid voor bent om te schelden
    Handig geeft belangrijke aanvullende info waar ik WouldelGraa ook vaker op heb gewezen.

  7. #202
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Dus? Wat heb ik geschreven wat niet klopte over E.J. Bron? (Lees ook zijn persoonlijke comments onder de topics die hij plaatst)

    Ik plaats enkel de koptekst van bron zijn website.

    Voor mij is dat genoeg uitleg.

    Overal ziet de man een complot in, tegen alles en iedereen staat hij
    vijandig. En hij is op zijn minst xenofobisch.

    Allemaal redenen om op zijn minst sceptisch te zijn met het lezen
    van E.J. Bron zijn artikelen.

    Persoonlijk zou ik al afhaken bij EUSSR, MSM, westerse waarden en pro Israel.

    Allemaal redenen voor mij om zulke stukjes niet te lezen.

  8. #203
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Neem je ook onderstaande in ogenschouw? Wel belangrijk wanneer het om het totaalplaatje gaat.




    Handig geeft belangrijke aanvullende info waar ik WouldelGraa ook vaker op heb gewezen.
    Natuurlijk zijn er talloze redenen waarom dit % zo hoog is.

    Maar dat doet niet aan het feit af.
    Er is een oververtegenwoordiging.

    Verder zou dit een interessant onderzoek zijn.

    "als je uit de lagere sociale klassen komt en opgroeit in slechte buurten, kom je al snel in aanraking met justitie. Verdeel de autochtone bevolking over die zelfde sociale ladder en buurten, en je zult zien dat tokkies net zo'n hoog percentage scoren"

    Beschaving is altijd maar een dun laagje veneer.
    Binnen alle bevolkings-groepen.

  9. #204
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    1. Ik ben Oushen niet. Ik weet dat je dat heel graag zou willen ah KingElGraa uit Enschede, maar helaas vis je voor de zoveelste keer achter het net.

    2. JIJ beweerde dat Marokkanen WERELDWIJD (heb het niet voor niets in CAPS geschreven ) oververtegenwoordigd zijn in gevangenissen, nu kom je met cijfers over Nederland, welke IK nooit ontkend heb.

    Raar ventje ben je toch ook, zodra je gewezen wordt op je leugens of je valse beweringen, verleg je het onderwerp meteen. Weasel.
    Ik heb nog nooit wereldwijd gezegd wel zwaar oververtegenwoordigd in de criminaliteit en terrorisme je ziet alleen de euromarokkaantjes zichzelf opblazen . En laten we het niet hebben over de moordpartijen onder de nedermarokkaantjes om de coke er was geen 1 van onze ouders die elkaar afmaken en al helemaal niet om coke . Dat gedrag hebben jullie van de nederlanders geleerd .

  10. #205
    Worldfamous

    Reacties
    25.545
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hij lijkt een grotere hekel te hebben aan ze dan de gemiddelde PVV stemmer.
    Ik vind het bijna een beetje surrealistisch.
    Zelfs kaasjes hebben deze freak door. Hhhh

  11. #206
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Dat ben ik niet ya mafkees.
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    wat doe je? met tig andere nicks stiekem reageren separatist
    Ik hoef niks stiekem te doen. Ik ben inderdaad een separatist, ik ben voor afscheiding van jouw soort retards van de normale mensen
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  12. #207
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Zelfs kaasjes hebben deze freak door. Hhhh
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #208
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dat ben ik niet ya mafkees.


    Ik hoef niks stiekem te doen. Ik ben inderdaad een separatist, ik ben voor afscheiding van jouw soort retards van de normale mensen
    jij bent een van de grote stiekemieses hahaha hier, jij bent ook clear el keddab

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De Europese gevangenissen zitten vol Marokkanen en Roemenen
    Geplaatst op 8 november 2016 door E.J. Bron

    screenshot_109

    (Door: “Bolo”)

    Journalistiek onderzoek toont aan dat veel van de vreemdelingen in gevangenissen in de Europese Unie de Roemeense nationaliteit hebben. Wereldwijd gezien zijn de gevangenen met een Marokkaanse nationaliteit oververtegenwoordigd.

    Binnen de EU is Roemenië het land dat het hoogste aantal gevangenen in een buitenlandse gevangenis heeft, en wereldwijd gezien is Marokko het land met de meest staatsburgers in EU-gevangenissen. Dat blijkt uit gegevens die zijn verzameld door de journalisten van The Black Sea, een non-profitcollectief van journalisten. https://ejbron.wordpress.com/2016/11...n-en-roemenen/ De waarheid is hard voor de bontkraagjes.
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik heb nog nooit wereldwijd gezegd wel zwaar oververtegenwoordigd in de criminaliteit en terrorisme je ziet alleen de euromarokkaantjes zichzelf opblazen . En laten we het niet hebben over de moordpartijen onder de nedermarokkaantjes om de coke er was geen 1 van onze ouders die elkaar afmaken en al helemaal niet om coke . Dat gedrag hebben jullie van de nederlanders geleerd .
    Oh nee a poephoofd??? Wat heb je daar boven geschreven dan?

    Liegen en bedriegen, je woorden weer terug nemen wanneer het niet met jouw verdraaide visie strookt en zelfs zwaar bevooroordeelde über-islamhaters (E.J. Bron) als bron aanhalen! Je bent zwaar verdwaald. Allah iehiek

  15. #210
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Oh nee a poephoofd??? Wat heb je daar boven geschreven dan?

    Liegen en bedriegen, je woorden weer terug nemen wanneer het niet met jouw verdraaide visie strookt en zelfs zwaar bevooroordeelde über-islamhaters (E.J. Bron) als bron aanhalen! Je bent zwaar verdwaald. Allah iehiek
    Oushen weer op zijn dubbelacountje