1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Gefeliciteerd, je hebt 1 Berber gevonden die het fijn vind bij een andere groep semieten. Voor mij zijn jullie semieten 1 pot nat, verraderlijk tot het bot en geen eer noch geloof.
    Er zijn er meer helios
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Ook in de hoofdstad liet men van zich horen, duizenden demonstranten verzamelden zich vanochtend in Bab El Had, het beginpunt van de mars.





    De demonstranten riepen slogans waarbij zij meer sociale rechtvaardigheid en de vrijlating van enkele vastgezette demonstranten en activisten van volksbeweging Hirak eisten. Onder hen waren ook familieleden van deze gedetineerden, waaronder de ouders van Nasser Zafzafi.

    Volgens de politie waren er 15.000 demonstranten aanwezig, de organisatoren zeiden dat er 30.000 demonstranten aanwezig waren. De demonstratie verliep in een rustige sfeer.

    Bekijk hieronder 2 video's voor een korte impressie van de actie van vandaag in Rabat:


    Youtube link


    Youtube link

    Videocredit: Kech 24 & Lefr360
    ALLEMAAL Azulisten!

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Streven van de azulis
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  4. #124
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Streven van de azulis
    Is gewoon een plaatje van de amazigh stammen in noord Afrika.

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Noord afrika noemen ze tamazgha
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Streven van de azulis
    Dus als ik zo van het plaatje lees krijgt marokko (tamzgha) 3 vlaggen ?
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    trumpdump is the man fuck arab seculieren ze zijn een mes in de rug van de islam

  8. #128
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Noord afrika noemen ze tamazgha
    Een betere benaming dan "maghreb" het westen. Gewoon een deel van een continent vernoemen naar een windrichting. Tamazgha is de originele benaming voordat jullie zandkamelen gedwongen tussen ons kwamen wonen (heel Islamitisch trouwens stelletjes munafiq).
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    9.807
    20-08-2012

    Citaat Geplaatst door OMEGA Bekijk reactie
    Sukkel, 1 van onze gebeden heet zo.

    Azulistische reactie met Tamazgha Lady Gaga kaart.
    https://www.google.be/search?q=marok...f4sqmYjaINm9M:

  10. #130

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Een betere benaming dan "maghreb" het westen. Gewoon een deel van een continent vernoemen naar een windrichting. Tamazgha is de originele benaming voordat jullie zandkamelen gedwongen tussen ons kwamen wonen (heel Islamitisch trouwens stelletjes munafiq).
    Hier hoor je het van de azuli him self dat ze naar tijdperk van kahina willen toen er geen islam was in noord afrika .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  12. #132
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Een betere benaming dan "maghreb" het westen. Gewoon een deel van een continent vernoemen naar een windrichting. Tamazgha is de originele benaming voordat jullie zandkamelen gedwongen tussen ons kwamen wonen (heel Islamitisch trouwens stelletjes munafiq).

    Wel alles in je OT zetten domme Ahlani.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  13. #133
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Hier hoor je het van de azuli him self dat ze naar tijdperk van kahina willen toen er geen islam was in noord afrika .

    Waar staat dat a ongeletterde Ahlani? Valt me op dat jullie Ahlanis allemaal niet kunnen lezen en zelf shit invullen wat er in jullie krappe straatjes past. Te achterlijk om te poepen.


    Het is toch waar of niet soms Ahlani? Jullie kwamen ook naar Noord Afrika om daar de inheemse bevolking te dwingen jullie belasting te betalen terwijl ze bekeerd waren. Jullie verminkten de inheemse bevoling en hebben ze gebrandmerkt alss vee. Naar mijn weet Ahlani, is dat on Islamitisch. Iets wat je overigens niet dik gedrukt hebt staan omdat je zelf een munafiq bent. Een karakter trekje bij veel Ahlanis.

    En dan nog de klote hebben om de naam aboubakr SIDDIQ te gebruiken terwijl je een munafiq bent. Gatverdamme knul.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  14. #134
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Citaat Geplaatst door OMEGA Bekijk reactie
    Sukkel, 1 van onze gebeden heet zo.

    Azulistische reactie met Tamazgha Lady Gaga kaart.
    Knap van je dat je dat alleen eruit hebt gepikt Ahlani.
    LOL, Jezus stierf voor mijn zondes.

    The one who sins is the one who will die. The child will not share the guilt of the parent, nor will the parent share the guilt of the child. The righteousness of the righteous will be credited to them, and the wickedness of the wicked will be charged against them. Ezekiel 18:20

  15. #135
    Thoughts.

    Reacties
    1.896
    06-10-2011

    Citaat Geplaatst door _Serendipity Bekijk reactie
    Je moet eens weten wat ze hier allemaal toelaten, zolang het in hun straatje past. Allemaal met subsidies van Ollanda. De ironie ook.
    dan zal ik me best doen marokko.nl zo slecht mogelijk in het zwarte daglicht te brengen waardoor ze subsidies kunnen vergeten.
    zoveel mogelijk prinsscreen verzamelen en delen op fb, aangiftes doen bij haaibaaien en of andere strafbare feiten(waaronder ook dreigementen)
    want als hun niet willen ingrijpen kan je het hun moeilijker maken op andere manieren(marokko.nl is verantwoordelijk wat er gebeurd op hun site, zo ook voor hun leden. als ze niet ingrijpen dan mag je aangiften doen bij discriminatie of als men dingen plaatst van je.
    hoe meer aangiftes hoe sneller het offline gaat.
    -