1. #5926
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Bekeerling en hoelang gebruik je clomid nu?
    En tot hoever is het verhoogd? Ga je nog steeds stapjes hoger ermee?
    Dit is mijn 3e maand
    1ste maand begonnen met 50mg
    2e maand 100mg
    En deze maand 150mg ... is nu weer afwachten tot de 16e.. misschien is het raak In Sha Allah en anders weer doorgaan

  2. #5927
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Malukaan je kunt preseed gewoon bij de apotheek kopen. of ze bestellen hem voor je als ze hem niet hebben en dan haal je hem daar op. Scheelt je verzendkosten.

    Bekeerling gair inshaAllah
    Misschien had je idd een hogere dosering nodig. Is de 16e je nod?

    Preseed is zaadvriendelijke glijmiddel die de zaadcellen net dat extra steuntje geeft om op de juiste plek te komen.

  3. #5928
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    @ dorra

    Ik irriteer mij mateloos aan jou gedrag! Jij zal het nooit snappen en jij zal jou nooit kunnen inleven in het feit hoe moeilijk het voor Sommige is om maar moeilijk in verwachting te raken! Hoe moeilijk het is om alles los te laten, hoe moeilijk het is om geen testen te kopen, etc zo kan ik nog heel lang doorgaan ! Jij hebt er geen ervaring mee omdat jij wel een van de gelukkige bent die daar geen moeite mee heeft om zwanger te worden! Jij kan wel denken stop met voelen en stop met te denken dat je zwanger bent terwijl dat biet zo ie en dat allemaal puur psychologisch is! Ik kan jou vertellen dat vrouwen die zwanger proberen te worden al heel lang dat ze er mentaal gezien erg veel last van hebben en zelfs ook lichamelijk! Dit brengt enorm veel gedachtes mee! Kortom je kan er makkelijk over praten en inpeperen dat men alles moet los laten en bla bla bla maar jij zal het gewoon weg niet snappen. Als zusters testjes
    Willen halen om te kijken of ze zwanger zijn is dat hun keus en geen geldklopperij ! Ze willen graag zwanger worden en al kopen ze er 100! Dit is geen aanval !

    Maar toon meer medeleven begrip naar andere toe! Want als jij dat was geweest wat ik jou niet gun dan had jij anders gepiept

    Toedels

  4. #5929
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Malukaan je kunt preseed gewoon bij de apotheek kopen. of ze bestellen hem voor je als ze hem niet hebben en dan haal je hem daar op. Scheelt je verzendkosten.

    Bekeerling gair inshaAllah
    Misschien had je idd een hogere dosering nodig. Is de 16e je nod?

    Preseed is zaadvriendelijke glijmiddel die de zaadcellen net dat extra steuntje geeft om op de juiste plek te komen.

    zaadvriendelijke glijmiddel? Subhanallah waar men in gelooft
    Ze verzinnen echt de gekste dingen
    Is er bewezen dat dit werkt?

    Ik denk dat je beter tijdje met je benen omhoog kan liggen
    Niet gelijk op te staan denk dat dat beter werkt

  5. #5930
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Mijn dochter is inmiddels 5 maanden. Ik krijg nu weer de kriebels om terug zwanger te worden! Ik slik momenteel de pil maar wil er mee stoppen en het op mij af laten komen. Als het komt dan is het van harte welkom Inshallah! Ik heb een makkelijke kindje tot nu en ze slaapt de hele nacht door! Maar goed dat kan ook weer allemaal veranderen. Ik ben er wel weer klaar voor ondanks dat ik een moeilijke start heb gehad !
    Maar alhamdoelilah

    Hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie ondanks alle tegenslagen. Hoop dan ook van harte dat ieder zijn wens word vervuld Inshallah!

  6. #5931
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    @ dorra

    Ik irriteer mij mateloos aan jou gedrag! Jij zal het nooit snappen en jij zal jou nooit kunnen inleven in het feit hoe moeilijk het voor Sommige is om maar moeilijk in verwachting te raken! Hoe moeilijk het is om alles los te laten, hoe moeilijk het is om geen testen te kopen, etc zo kan ik nog heel lang doorgaan ! Jij hebt er geen ervaring mee omdat jij wel een van de gelukkige bent die daar geen moeite mee heeft om zwanger te worden! Jij kan wel denken stop met voelen en stop met te denken dat je zwanger bent terwijl dat biet zo ie en dat allemaal puur psychologisch is! Ik kan jou vertellen dat vrouwen die zwanger proberen te worden al heel lang dat ze er mentaal gezien erg veel last van hebben en zelfs ook lichamelijk! Dit brengt enorm veel gedachtes mee! Kortom je kan er makkelijk over praten en inpeperen dat men alles moet los laten en bla bla bla maar jij zal het gewoon weg niet snappen. Als zusters testjes
    Willen halen om te kijken of ze zwanger zijn is dat hun keus en geen geldklopperij ! Ze willen graag zwanger worden en al kopen ze er 100! Dit is geen aanval !

    Maar toon meer medeleven begrip naar andere toe! Want als jij dat was geweest wat ik jou niet gun dan had jij anders gepiept

    Toedels
    Je bent gewoon heel gestrest
    Mensen die zo praten die toevallig wat makkelijker zwanger worden
    Komen heel irriterend op jou over
    Omdat je gewoon gefrustreerd bent en het zat bent
    En dat snap ik, alles komt fout en verkeerd over
    Omdat diegene maar makkelijk praten heeft
    Heeft echt met je gevoel te maken niet met mij
    En mijn berichten hebben totaal geen slechte bedoelingen
    Heb ik totaal geen reden voor is gewoon zoals ik het zie
    Gezonder

    En heb voor jou soort reactie zeker begrip en medeleven omdat het voort komt uit verdriet en wanhoop
    Dat zich opgestapeld heeft na jaar proberen

    Ik neem zwanger worden of gezond kind echt niet voor lief
    Wie zegt dat mijn dochter het goed maakt straks
    En gezond geboren word mij kan het ook nog gewoon alle kanten op dus zie mij niet als soort van de Dame van de andere kant
    Alles is Qadr Allah achter alles zit wijsheid.

  7. #5932
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Je bent gewoon heel gestrest
    Mensen die zo praten die toevallig wat makkelijker zwanger worden
    Komen heel irriterend op jou over
    Omdat je gewoon gefrustreerd bent en het zat bent
    En dat snap ik, alles komt fout en verkeerd over
    Omdat diegene maar makkelijk praten heeft
    Heeft echt met je gevoel te maken niet met mij
    En mijn berichten hebben totaal geen slechte bedoelingen
    Heb ik totaal geen reden voor is gewoon zoals ik het zie
    Gezonder

    En heb voor jou soort reactie zeker begrip en medeleven omdat het voort komt uit verdriet en wanhoop
    Dat zich opgestapeld heeft na jaar proberen

    Ik neem zwanger worden of gezond kind echt niet voor lief
    Wie zegt dat mijn dochter het goed maakt straks
    En gezond geboren word mij kan het ook nog gewoon alle kanten op dus zie mij niet als soort van de Dame van de andere kant
    Alles is Qadr Allah achter alles zit wijsheid.
    Overduidelijk dat jij aan het hallucineren bent! Jij kent mij geen eens! Heb zelf geen problemen met niet zwanger kunnen worden ben namelijk binnen 2 maanden zwanger geworden toen ik bezig was! Ik ben zeker niet gefrustreerd alhamdoelilah! Ik praat hier James
    De andere zusters en dat heeft niets met mij te maken! En als ik moet toegeven ben ik eerder gefrustreerd voor de andere hier die jou ook maar een belachelijk mens vinden aan de hand van jou reacties! In dit getuigd maar weer eens hoe zielig jij eigenlijk wel niet bent. Achter alles zit wijsheid je hoeft andere niks bij te brengen! Ieder zijn ervaring omtrent het wijs worden! Daar is ervaring voor nodig! En over wijsheid gesproken dan mag jij wat dat betreft ook geen verdiepen in medeleven en beseffen wat jij allemaal zegt want dat schijnt maar weer dat jij onwetend aan het typen bent!

    Moge Allah jou dochter gezond op de wereld brengen!

  8. #5933
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    Overduidelijk dat jij aan het hallucineren bent! Jij kent mij geen eens! Heb zelf geen problemen met niet zwanger kunnen worden ben namelijk binnen 2 maanden zwanger geworden toen ik bezig was! Ik ben zeker niet gefrustreerd alhamdoelilah! Ik praat hier James
    De andere zusters en dat heeft niets met mij te maken! En als ik moet toegeven ben ik eerder gefrustreerd voor de andere hier die jou ook maar een belachelijk mens vinden aan de hand van jou reacties! In dit getuigd maar weer eens hoe zielig jij eigenlijk wel niet bent. Achter alles zit wijsheid je hoeft andere niks bij te brengen! Ieder zijn ervaring omtrent het wijs worden! Daar is ervaring voor nodig! En over wijsheid gesproken dan mag jij wat dat betreft ook geen verdiepen in medeleven en beseffen wat jij allemaal zegt want dat schijnt maar weer dat jij onwetend aan het typen bent!

    Moge Allah jou dochter gezond op de wereld brengen!
    Mijn tekst was ook niet persoonlijk op jouzelf gebaseerd want ken je inderdaad niet
    Ik sprak letterlijk tegen de tekst zelf
    Drm zei ik ook "jou soort reacties"

    De rest van je bericht is gebakken lucht verder


  9. #5934
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Dorra ik ken veel mensen bij wie het met preseed gelukt is. Meer informatie kan je zoeken op Google

    Dreamless dat is snel haha. InshaAllah wordt je gauw zwanger. Ik had 9 maanden gewacht minimaal om te ontzwangeren.

  10. #5935
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Dorra ik ken veel mensen bij wie het met preseed gelukt is. Meer informatie kan je zoeken op Google

    Dreamless dat is snel haha. InshaAllah wordt je gauw zwanger. Ik had 9 maanden gewacht minimaal om te ontzwangeren.
    ja dat is idd snel maar ik heb zoiets beter allemaal gehad hebben en plus de leeftijdsverschil is leuk voor de kleintjes! Jou kleintje is ook al inmiddels 1 jaar toch? Ben jij van plan om voor nog een te gaan of wacht jij er nog mee?

  11. #5936
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Wil je veel kids en hoe oud ben je? Was gewoon spontaan gelukt bij jou toch of met medische molen? Wel zwaar hoor 2 achter elkaar zo kort. Ook lichamelijk. artsen raden ook 9 maanden ontzwangeren aan. 9 maanden erop en 9 eraf zeggen ze. Maar als jij je er goed bijvoelt, eigen keus. Ik hoor dat vaker dan hebben ze iets aan elkaar maar kunnen ook niets aan elkaar hebben (zulke ken ik ook) Klopt helemaal. Nee geen plannen. Gair inshaAllah.

  12. #5937
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Wil je veel kids en hoe oud ben je? Was gewoon spontaan gelukt bij jou toch of met medische molen? Wel zwaar hoor 2 achter elkaar zo kort. Ook lichamelijk. artsen raden ook 9 maanden ontzwangeren aan. 9 maanden erop en 9 eraf zeggen ze. Maar als jij je er goed bijvoelt, eigen keus. Ik hoor dat vaker dan hebben ze iets aan elkaar maar kunnen ook niets aan elkaar hebben (zulke ken ik ook) Klopt helemaal. Nee geen plannen. Gair inshaAllah.
    ik ben 27, en wil het liefst 3 kinderen minimaal maar dat is aan Allah swt. Het liefst allemaal na elkaar zodat ik dan klaar ben. Ja ik weet idd dat het 9 maanden ontzwamgeren is maar daar trek ik mij niks van aan

  13. #5938
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    De rest van mijn tekst is niet aangekomen Ahahah en die tekst ben ik alweer vergeten

  14. #5939
    MVC Lid

    Reacties
    90
    19-04-2016

    Deze topic is toch bedoeld voor vrouwen die graag zwanger willen worden, hier continu mee bezig zijn en elkaar dus informeren/stimuleren etc? Dorra wat doe je dan in zo een topic als je vindt dat de dames hier er te veel mee bezig zijn. Daar is de topic toch voor? Dan hoor jij hier niet lijkt mij, want zo spreek je anderen elke keer tegen. Niet echt fijn zo,

  15. #5940
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    ik ben 27, en wil het liefst 3 kinderen minimaal maar dat is aan Allah swt. Het liefst allemaal na elkaar zodat ik dan klaar ben. Ja ik weet idd dat het 9 maanden ontzwamgeren is maar daar trek ik mij niks van aan
    De artsen zeggen het niet voor niets. Je lichaam heeft echt die rust nodig. Maae gair inshaAllah. Mag Allah soebhanalah watahalaah het voor je vergemakkelijken
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.