Conversation Between Oum_Kalthoum and IslamwOmen

12 Krabbels

  1. Aaaaaaahhhh!!!!! Oegtiee al3aziiizaaaaa! Hoe kan ik jou nouuu vergeten! Noooit ik zou heel m.nl kunnen vergeten maar jou noooit! Jij bent door alle jaren heen een dierbare zuster voor mij geweest, ik heb zoveel van jou mogen leren en je hebt geen idee wat voor positiefe invloed dat op mij heeft gehad altijd, subhanallah al3adhiem je bent altijd in mijn gedachtes geblefen, en zo ook toevaallig voordat je mij krabbelde, wallahi ik in diezelfde week voor jou wilde ik jou pmen en kijken hoe het met jou gaat, ik had jou echt heeel erg gemist, ik ben zelf ook heel druk geweest met verlofen en dan trouwen, maar algamdullilah alles is onder controle, hoe is het met jou en jouw gezondheid en imam, in sha allah gair heb jou zeer liefff oegtie :loveu:
  2. salaam lieverd!

    Ken je me nog? Lang geleden!

    Hoe is het allemaal met u? InchaAllah goed. Dacht laat even een berichtje achter.

    Grtzzz IslamwOmen
  3. Ameen op je doea lieverd,

    ben echt blij voor je
    Barakalahoe fieki geldt ook voor jou. En met mij gaat het ook goed! Miste onze gesprekken ook haha.

  4. Ameeen back op jouw lieve lieve duas :P ik heb jou echt heel erg graag lieve zuster, lang niet meer gesproken ik heb jou gemiist, hoe is het met jou verder, met mij gaat alles goed hamdullilah, moge Allah ook jouw huwelijk zegenen met de rahmah en noor van Allah in de toekomst, Ameeeen
  5. wa3alaikom salam lieeverdd

    Ameen op je doea hetzelfde geldt ook voor jou
    ik zie dat je verloofd bent, Mabrook

    Moge allah jullie zegenen met een mooi huwelijk
  6. Salaam A3alejkuum lieve lieve lieve oegtie al3azizaaa
    Wat een mooie prachtiige krabbel was dat zeg...WAUW! Ma sha Allah ben daar helemaal blij van geworden, shukran besaaf ik zeg Allahoemah Ameeen wa kol muslimi3ne zjami3ien , op jouw prachtige dua''s. En ook ik vraag persoonlijk Allah wadja3azaal jou gouden hart te beschermen voor alle kwaad, jouw rijkelijk te belonen met de mooiste dingen, jouw het paradijs firdeaus schenken met jou en je naasten, en jou alles vergemakkelijken in deze wrede dunya. Ameeeeeeeen yah rab!
    Ohiboeki fie Allah



  7. Yisterday is history,
    tomorrow is a mistery
    and today is a gift....
    so treat that gift from ALLAH
    with respect and be thankful!

    Moge Allah al onze vasten respecteren, onze
    gebeden verhoren en onze zonden vergeven
    Moge je hart zweven van geluk, en je ziel stralen van vreugde,
    Moge je ogen schijnen als de zon,
    en je innerlijk zijn schoonheid behouden.. 3ied mabrouk!

    Best Wishes Come To You Especially To Say: May The Happiness Of Eid Day Be Yours On Every Day! Eid Mubarak!

    Moge allah subhana Tahala jullie zondes doen vergeven, je salaats doen accepteren en al je gebeden en smeekbedes! Een gezegend Ied Mubarek to all of you

    Taqabbala Allahoe minna wa minkoem!

    IslamwOmen,
  8. salam mo3alaikom lieverd,

    laybarek fiem, moge allah subhana tahala al je wensen laten uitkomen inchaAllah. en een gezegend 3iedd

  9. wa3alaikom oesalam Mijn bijzondere zuster,

    Ik zag het indd:$

    May allah bless you;
Bekijk Krabbels 1 tot 10 van 12