Conversation Between Maya07 and OmniaCadunt

4 Krabbels

  1. Hey meid sommige foto's heb ik met mijn mobiele telefoon moeten maken waardoor die jurk niet goed in beeld komt..binnenkort hoop ik betere foto's te kunnen plaatsen.mocht je toch de jurken willen zien is het handiger om een keer langs te komen om te passen.
  2. Ik ben namelijk eerder op jouw jurken gekomen via takshitaplein, ergens vorig jaar in September/Oktober en toen stonden een aantal jurken er al.
  3. Salaam alaikom Maya,

    Ik zag je krabbel over het verhuur van je jurken. Welke zijn nieuw gemaakt? Je jurken 'lijken' me voor nu mooi. De foto's die ik heel graag had willen zien, komen erg klein uit. Ik kan dus helaas niet beoordelen hoe ze eruit zien. Ik ben benieuwd naar de blauwe sari jurk (die er heel klein op staat) de zalm-kleurige jurk, maar dan ook de voorkant. Ik hoor wel van je.
  4. Hoi meid ik verhuur een aantal mooie jurken die ik afgelopen zomer heb gemaakt.het gaat om mooie moderne,marokaanse jurken,neem een kijkje op takshitaplein.nl en bekijk advertentie nr 10258.smaken verschillen uiteraard dus kijk en oordeel zelf.xxxx
Bekijk Krabbels 1 tot 4 van 4