Conversation Between CommeLaColombe and Fitzbuster

7 Krabbels

  1. Beter om dat topic van broer & zus te sluiten lief, zorgt voor verkeerde plaatsvervangende schaamte en onrust in de harten van onze lieve m.nl-leden liefs
  2. ik kom zo op msn ff aan tel! xxxxxxxxxxxx
  3. Alhamdoulillaah goed om te horen dat het beter tussen jullie gaat! Begrijpelijk haha ja ik heb zo'n ieniemienie-laptopje die past gewoon in m'n handtas. Waarom koop je nou geen mobiel met goedkoop internetabbonnement dan kun je altid online komen! Best ongezond als ik het bij mezelf na ga maargoed ghehe. Is goed ik spreek je morgen dan efkes in-shaa Allaah. Nog wel komen hè als het kan anders kom ik jou gewoon opzoeken. Krijg ik wel een boete bij de douane maar dat heb ik voor je over lots o love & salaam
  4. Fataal gewoon en je kan ze niet mailen.. Wat zeg je ervan dat we ons eigen zusterforum beginnen? Doe ik nog wat nuttigs op internet.
    I know I know veel gebeurt enz (mama en ik zijn op weg naar genezing inshaaAllah) dus nu ben ik 1 avond bij papa de ander bij mama altijd heen en weer lopen en ik was te lui om mijn laptop mee te slepen maar euh ik weet niet hoe je dagen er nog gaan uit zien ? Ik werk morgen van 3 tot half 9 dus mssss kom ik morgen sur msn.
    Nee zij is nu bij haar ouders in Belgie voor even vandaar. Gaat alles goed mijn lief??
  5. HAHAHAHAAHAHAHA die gebakken lucht! Herkenbaar! Stomme site! Babezz we moeten echt gauw weer even op msn talken. Was je nou in NL?
  6. Nee toch nie.
  7. Fitz! Fiiiiiiiiiiitzzzzzz!! Ik denk dat ik binnen ben geraakt op an-nasieha.. Alhamdullilah
    Blijkbaar gewoon aanmelden, je ontvangt geen mailtje ofzo?
Bekijk Krabbels 1 tot 7 van 7