Conversation Between Abdul_Karim and Flawless

5 Krabbels

  1. Ja klopt geef je daar ook helemaal gelijk in! Helaas is dat echt automatisme geworden, onbewust doe je het toch stiekem terwijl je weet dat je er zo nooit overheen komt. Gair Insha allah. Thanks voor je antwoorden btw
  2. Nee, ik vergelijk nooit, dan maak ik mezelf gek en het is oneerlijk. Mensen zijn allemaal verschillend en die een is er, de ander niet, daar houd het vergelijk dan ook op.
    Vrouwen zouden dat moeten vermijden, worden ze niet gelukkig van, want het heeft het risico dat het huidige negatief word neergezet en er dus een probleem word gemaakt dat er eigenlijk niet is.
  3. Maar je zegt je denkt vaak aan je laatste..is het dan niet zo dat je automatisch gaat vergelijken met elk ander meisje met wie je nu toevallig praat of contact hebt? Bij meiden is dat meestal altijd het geval.
  4. In mijn geval de laatste, maar de eerste vergeet ik ook niet.
    Alleen als je met iemand bent heeft die persoon de prioriteit en niet een herinnering, of een vergelijking met die herinnering.
  5. Maar aan wie denk je vaker aan je eerste of je laatste? Want bij meisjes is dat meestal dat ze nooit over hun eerste komen, wil weten hoe dat zit bij jongens.
Bekijk Krabbels 1 tot 5 van 5