Conversation Between Wissam_ and bayo122

17 Krabbels

  1. Salaam Alaikoum zuster,

    Haha geeft niets, ik reageer zelf ook laat nu! Maar ik heb een fijne offerfeest gehad nog, jij ook? Mooi dat je weer terug bent, ik hoop dat het goed met je gaat!

    Salaam,

    Bayo122
  2. Allahie barak fiek, sorry voor het late antwoord. Vanwege een misverstand werd mijn account verbannen. Blijkbaar is ie opgeheven. Ik hoop dat je een fijne offerfeest hebt gehad?

    Mvg, ano.
  3. Eid mubarak best zuster!
  4. Aha dat komt omdat je mij niet lang geleden al een puntje hebt gegeven. Als je meer mensen een puntje geeft, kan je mij dan sneller eentje geven. Geeft niet, je moet me geen terug geven .
  5. Hey thxn voor groen
    Ik wilde jou ook geven, maar er staat dat ik eerst iemand anders groen moest geven ofzo?

    Hoe gaat het verder ano?
  6. . Sure.
  7. Mooi om te horen! Er zijn idd heel veel mooie verhalen daar, maar heb na Without her eigenlijk niet 1 uitgelezen meer.

    Hahaha, ja moet haar gewoon gaan stalken , totdat ze gek wordt en verder gaat.
  8. ,

    Hamdoullah ook goed. Jep inderdaad, is zeer jammer. Maar goed, er zijn nog veel meer leuke verhalen. Alhoewel, ik huur nu liever boeken , geen amateurs meer.

    Lol, ik stalk Noor wel .
  9. Aah oke, Gelukkig haha!

    Ja, ik vind OH laatste tijd ook saai, niet veel te beleven meer. Stiekem ga ik naar verhalenrubriek !

    Gaat goed hamdoulilah en met jou? Ja, al heel lang niet meer geupt, ik denk niet dt ze nog terugkomt jammr. We moeten kijken wanneer ze voor het laatste online was, dan weten we wel of ze nog komt of niet.

    Gr,

    Bayo
  10. Tuurlijk kom ik nog. Alleen zie je me inderdaad zelden nog in het onzinhoekje. ik vind het daar maar a big waste of time. Ik piep wel soms om te zien hoe het daar is. .

    En hoe gaat het met je? We moeten het verhaal weer eens gaan uppen he. Schandalig dat we daar niet meer zijn. .


    Liefs ano
Bekijk Krabbels 1 tot 10 van 17