Bekijk volle/desktop versie : Boulahrouz onze marokkaanse wuppy, Van nistelrooy speelde zwak, Kuijt uit vorm...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-06-2006, 23:25
Boulahrouz is onze marokkaanse wuppy, dat zei die grappige hollander net bij Villa bvb

Maar die gast speelde gewoon fantastisch zoals ik al had verwacht... messi was niet zo goed vandaag...

Van nistelrooy was niet zo goed... en ik vond dat het kwam omdat ie op een eiland stond... middenveld en verdediging staan apart van van nistelrooy... Bij kuijt wil het niet vlotten en van persie moet het van zijn momenten hebben. ik vind dat Van basten met nummer 10 moet spelen... dan scoort van nistelrooy aan de lopende band... cocu en van bommel op middenveld en dan sneijder of vdv op 10...

En van basten heeft een verkeerde keuze gemaakt... van nistelrooy scoort niet echt veel ... en is niet balvast... kluivert bijvoorbeeld wel.. hij is ook kopsterk en ik vind hem een goede voetballer... helaas ..hij is er niet bij.. maar ik had op zijn minst verwacht dat huntelaar meeging.. verder worstelt kuijt met zijn vorm... dus van basten gaat een probleem krijgen.

dit was een korte naambeschouwing...







Lijkt het nu alsof ik een beetje verstand van voetbal heb






Dit laatste zei die grappige hollander bij villa bvd... na een hele uitleg

25-06-2006, 09:03


ben met je eens.
ruud speelt niet zo goed in deze wk.
boulahrouz vindt ik de beste tot nu toe.

25-06-2006, 09:27
Hoe slechter ze spelen hoe blij ik ben!

25-06-2006, 09:36

Citaat door OpblaasschaapV2:
Hoe slechter ze spelen hoe blij ik ben!

25-06-2006, 11:46


hahaha...

Van basten gaat spijt krijgen omdat hij de in vorm verkerende huntelaar thuis heeft gelaten

25-06-2006, 11:50

Citaat door Maroc_4_ever:
Boulahrouz is onze marokkaanse wuppy, dat zei die grappige hollander net bij Villa bvb

Maar die gast speelde gewoon fantastisch zoals ik al had verwacht... messi was niet zo goed vandaag...

Van nistelrooy was niet zo goed... en ik vond dat het kwam omdat ie op een eiland stond... middenveld en verdediging staan apart van van nistelrooy... Bij kuijt wil het niet vlotten en van persie moet het van zijn momenten hebben. ik vind dat Van basten met nummer 10 moet spelen... dan scoort van nistelrooy aan de lopende band... cocu en van bommel op middenveld en dan sneijder of vdv op 10...

En van basten heeft een verkeerde keuze gemaakt... van nistelrooy scoort niet echt veel ... en is niet balvast... kluivert bijvoorbeeld wel.. hij is ook kopsterk en ik vind hem een goede voetballer... helaas ..hij is er niet bij.. maar ik had op zijn minst verwacht dat huntelaar meeging.. verder worstelt kuijt met zijn vorm... dus van basten gaat een probleem krijgen.

dit was een korte naambeschouwing...

Lijkt het nu alsof ik een beetje verstand van voetbal heb

Dit laatste zei die grappige hollander bij villa bvd... na een hele uitleg
Ruud van Nistelrooy is de grootste mislukkeling op dit WK..

25-06-2006, 12:12

Citaat door Maroc_4_ever:
hahaha...

Van basten gaat spijt krijgen omdat hij de in vorm verkerende huntelaar thuis heeft gelaten
Ik lees overal dat Boulahrouz niet zal spelen

hij wordt zwaar genakt door die racist van Basten die hem gebruikt voor het vuile werk en later weer ene Sjonnie Heitinga opsteld

25-06-2006, 12:15

Citaat door Maroc_4_ever:
hahaha...

Van basten gaat spijt krijgen omdat hij de in vorm verkerende huntelaar thuis heeft gelaten
als ik van basten was had ik huntelaar meegenomen.
maar ja het is zijn schuld

25-06-2006, 12:33
Het is niet van nistelrooy die slecht speelt.. ik vind hem nog altijd een van de beste spelers ter wereld. Maar bij nederland krijgt hij in een wedstrijd niet 1 behoorlijke pass. Middenvelder kunnen geen mannetje passeren en dan een steekpass geven... vleugelspelers kunnen wel een mannetje passeren maar de voorzetten zijn meestal niet goed. Dat is hoe ik het zie.

kijk bij duitsland die spits... als van nistelrooy zulke ballen kreeg als klose dan was van nistelrooy nu topscorer op het wk

25-06-2006, 13:07

Citaat door abdars_aharich:
Ruud van Nistelrooy is de grootste mislukkeling op dit WK..
wat heb jij voor fuck ed up ondertekening. buigen voor Allah en je moeder en een "abdars" doe normaal man

25-06-2006, 13:22

Citaat door Maroc_4_ever:
Het is niet van nistelrooy die slecht speelt.. ik vind hem nog altijd een van de beste spelers ter wereld. Maar bij nederland krijgt hij in een wedstrijd niet 1 behoorlijke pass. Middenvelder kunnen geen mannetje passeren en dan een steekpass geven... vleugelspelers kunnen wel een mannetje passeren maar de voorzetten zijn meestal niet goed. Dat is hoe ik het zie.

kijk bij duitsland die spits... als van nistelrooy zulke ballen kreeg als klose dan was van nistelrooy nu topscorer op het wk
kom jij uit gouda?

25-06-2006, 13:23
over een paar uur begint voetbal wedstrijd nederland-portugal.
wajow ik kan niet wachten man!
ik denk dat nederland vandaag verliest.

25-06-2006, 13:25



Citaat door hanane_13:
kom jij uit gouda?
hij komt uit Amsterdam East Side

25-06-2006, 13:26

Citaat door hanane_13:
over een paar uur begint voetbal wedstrijd nederland-portugal.
wajow ik kan niet wachten man!
ik denk dat nederland vandaag verliest.
paar uur

21.00 begint de wedstrijd pas hoor

die Nederlanders hebben weer de kont van de duitsers gelikt om niet in de hete middag te spelen maar pas in de avond wanneer het koel is

25-06-2006, 13:28

Citaat door MasterKhattab:
paar uur

21.00 begint de wedstrijd pas hoor

die Nederlanders hebben weer de kont van de duitsers gelikt om niet in de hete middag te spelen maar pas in de avond wanneer het koel is
ow ik dacht om 3 uur
holandian zijn slim

Pagina's : [1] 2 3 4 5