Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ervaring met negaffa amira rue de brabant??



Pagina's : [1] 2

21-06-2006, 21:40
is ze goed??

heeft er iemand fotos van dr werk?

21-06-2006, 21:41


Ja, ik zou dat ook heel willen weten!!

21-06-2006, 22:03
ik vind haar bekwaam en traditioneel
ze heeft al veel ervaring, ze stelt je enorm op het gemak, haar make-up is ook goed, kapsel verandert ze bij elk kleedje (niet zoals andere negaffat) ze is zeker een aanrader

als je voor haar opteert, eis dan dat ZIJzelf komt n niet haar zus of nichtje

21-06-2006, 22:05
Ik heb ze genomen voor mijn trouw.Ze is zeer goed, maar zij noemt niet amira haar naam is Souaad.Wel moet je afspreken met haar dat zij komt. Ook heeft ze veel keuze. Ze is echt aan te raden en heeft mooie decoratie van bruidsstoelen.

21-06-2006, 22:07


ja inderdaad ze verandert telkens van kapsel en zoals al gezegd is vraag zeker naar haar

22-06-2006, 00:11
Hey meid, ik raad je haar echt niet aan!
Ze is wel goed ze heeft mooie kleding enz. maar wat ze de vrouw van me neef heeft aangedaan raad ik niemand aan, ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, zoals het niet meenemen van de goede bruidsstoelen en de decoratie die erbij hoort. En ze eisde zelfs op het laatste moment extra geld anders zou ze niet komen, ook kwamen de stoelen veel te laat aan EN ze is nieteens zelf gekomen, maar haar dochters....
Maar haar kleding is wel mooi, maar hoe ze mensen behandeld

22-06-2006, 00:18

Citaat door Fadwaatje:
Hey meid, ik raad je haar echt niet aan!
Ze is wel goed ze heeft mooie kleding enz. maar wat ze de vrouw van me neef heeft aangedaan raad ik niemand aan, ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, zoals het niet meenemen van de goede bruidsstoelen en de decoratie die erbij hoort. En ze eisde zelfs op het laatste moment extra geld anders zou ze niet komen, ook kwamen de stoelen veel te laat aan EN ze is nieteens zelf gekomen, maar haar dochters....
Maar haar kleding is wel mooi, maar hoe ze mensen behandeld

22-06-2006, 11:08

Citaat door Fadwaatje:
Hey meid, ik raad je haar echt niet aan!
Ze is wel goed ze heeft mooie kleding enz. maar wat ze de vrouw van me neef heeft aangedaan raad ik niemand aan, ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, zoals het niet meenemen van de goede bruidsstoelen en de decoratie die erbij hoort. En ze eisde zelfs op het laatste moment extra geld anders zou ze niet komen, ook kwamen de stoelen veel te laat aan EN ze is nieteens zelf gekomen, maar haar dochters....
Maar haar kleding is wel mooi, maar hoe ze mensen behandeld
inderdaad, correctheid is niet haar sterkste punt.
ze heeft wel mooie spullen, maar ze durft wel eens spullen dubbel boeken, of zich niet aan haar afspraken houden.
en die meisjes die bij haar werken zijn verre van vriendelijk.

22-06-2006, 11:11
heeft er iemand foto`s van haar werk en haar decoratie en stoelen enzovoort. bedankt alvast

22-06-2006, 11:11

Citaat door Fadwaatje:
Hey meid, ik raad je haar echt niet aan!
Ze is wel goed ze heeft mooie kleding enz. maar wat ze de vrouw van me neef heeft aangedaan raad ik niemand aan, ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, zoals het niet meenemen van de goede bruidsstoelen en de decoratie die erbij hoort. En ze eisde zelfs op het laatste moment extra geld anders zou ze niet komen, ook kwamen de stoelen veel te laat aan EN ze is nieteens zelf gekomen, maar haar dochters....
Maar haar kleding is wel mooi, maar hoe ze mensen behandeld
dit heeft ze ook gedaan bij een vriendin. ze nam verkeerde jurk mee, kapotte stoelen en eistte daarbovenop nog extra geld

22-06-2006, 11:14
Je moet van int begin duidelijke afspraken maken met haar, dat klopt!!

Haar dochter is zyana in spe daardoor durft ze haar dochter op pad te sturen ipv zelf op te dagen! Maar als je duidelijk aantoont dat je haar EIST n niet een ander, komt ze zeker wel opdagen

22-06-2006, 11:16

Citaat door Mysticalia:
dit heeft ze ook gedaan bij een vriendin. ze nam verkeerde jurk mee, kapotte stoelen en eistte daarbovenop nog extra geld
Zoiets zal niet goed te spreken, maar vergeetachtig kan ik haar wel noemen. Vandaar dat je duidelijke afspraken moet maken zoals bv haar te zeggen dat ze de stoelen s'morgens al brengt en installeert (voor het geval dat ze iets vergeet of iets kapot heeft)

Extra geld? Ken haar niet op die manier, maar misschien heeft ze iets extra moeten doen?

Als je haar vergelijkt met andere neggafat is ze spotgoedkoop, ze werkt vr 125EUR /kleedje, andere durven het dubbele vragen...

Ik heb vaak met haar samengewerkt en de reacties van vele waren veeleer positief

22-06-2006, 11:17



Citaat door Dj_nour:
Zoiets zal niet goed te spreken, maar vergeetachtig kan ik haar wel noemen. Vandaar dat je duidelijke afspraken moet maken zoals bv haar te zeggen dat ze de stoelen s'morgens al brengt en installeert (voor het geval dat ze iets vergeet of iets kapot heeft)

Extra geld? Ken haar niet op die manier, maar misschien heeft ze iets extra moeten doen?

Als je haar vergelijkt met andere neggafat is ze spotgoedkoop, ze werkt vr 125EUR /kleedje, andere durven het dubbele vragen...

Ik heb vaak met haar samengewerkt en de reacties van vele waren veeleer positief
Ze heeft niets extra's moeten doen. ze is bovendien heel laat gekomen

22-06-2006, 11:33

Citaat door Fadwaatje:
Hey meid, ik raad je haar echt niet aan!
Ze is wel goed ze heeft mooie kleding enz. maar wat ze de vrouw van me neef heeft aangedaan raad ik niemand aan, ze heeft voor heel wat problemen gezorgd, zoals het niet meenemen van de goede bruidsstoelen en de decoratie die erbij hoort. En ze eisde zelfs op het laatste moment extra geld anders zou ze niet komen, ook kwamen de stoelen veel te laat aan EN ze is nieteens zelf gekomen, maar haar dochters....
Maar haar kleding is wel mooi, maar hoe ze mensen behandeld
ik weet er alles van ben blij dat ik er geen trauma van heb overgehouden want het scheelde in ieder geval niet veel. ik heb gehuild op mijn eigen trouw door hen en niemand anders.

wat mis kon gaan met haar is mis gegaan. maar wil n iemand afbreken ofzo maar indd ze zou zelf komen maar heeft andere gestuurd. die dan ook nog meer dan 4uur te laat waren de stoelen waren uit een container park gehaald was schande hebben er van alles over gedaan om het te proberen camoufleren. een jurk dat ik had gevraagd had ze niet mee naar het schijnt bestond die niet meer maar de foto in het boek was er wel in waardoor ze een soort vuilnisding mee had moehiem echt schande en indd dan durft ze ook nog meer geld op eisen aan de dames omdat ze langer onderweg waren kan ik er aan doen dat ze achterlijk zijn en verkeerde baan nemen

meer dan 4uur te laat heel onze planning int 100 was gelopen maar ja uiteindelijk hamdoelillah

mohiem ik zou zeggen dames als je wilt dat er een kans is dat alles wat mis kan gaan mis gaat moet je haar zeker nemen zo niet dan zou ik toch maar wat anders zoeken mijn zus als die trouwt incha allah gaat die zekers niet nemen zoals al de meiden die die dag erbij waren want we hadden veel goeds van die gehoord maaruh


22-06-2006, 11:36
zo zie je maar

Pagina's : [1] 2