Bekijk volle/desktop versie : We trouwen niet omdat....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

21-06-2006, 20:51
omdat...zijn familie niet wilt dat ie met een arabisch meisje (ikke dus) trouwt... ik heb sinds kort de man van mijn dromen ontmoet, na 2 maanden al wisten we dat we voor elkaar bestemd waren hamdolah...we houden niet van haramrelaties eigenlijk, ik bedoel ik heb werk hamdolah hij heeft werk en huis en alles wat een vrouw nodig heeft om met haar man haar leven door te brengen,,en toen besloten we het aan onze ouders te vertellen hij zou beginnen en dan zou ik het vertellen aan mijn ouders...hij heeft het dus verteld en ze willen absoluut geen arabisch meisje!!!!!!! ik ben er kapot van!!!
Hun zijn berbers en ik ben arabisch en daarom,,,die familie heeft een gedachten van de oude tijdperk, slaat natuurlijk nergens op!! we zijn allemaal moslims!!! of we nou zwart, blauw, geel of wit zijn allemaal zijn we moslims hamdolah!!
sinds deze paar dagen heeft ie geen contact meer met zijn familie omdat ie boos is hij zei ik trouw met haar en zij is mijn leven en niet die van jullie!! ik heb hem gezegd als ie voor zijn familie kiest dan zal ik dat maar moeten accepteren,,,ik huil dag en nacht a mensen!! zo'n iemand kom ik van mijn leven niet meer tegen!!!! wie kan me helpen!!! wat moet ik doen...denken jullie dat ie uiteindelijk voor mij kiest ja of nee?? of voor zijn familie? ik wil niet zo leven met hem dat ie de rest van zijn leven ruzie heeft met zijn familie en dat er niemand op de bruiloft komt ofzo..dat wil ik absoluut niet!!!

21-06-2006, 20:54


tsjaa get over itt als ze het niet willen dan blijft t zo je kan ze moeilijk dwingen zou zeggen doe wat het beste voor je is. En ik denk zelf een einde er aan maken want ooit heeft hij ze familie nodig en alleen omdat jij nodig met hem samen wil zijn kan je hem dat niet aandoen. Misschien kiest hij nu voor jou maar later zal ie ze familie missen want familie is niet niks en hij zal er erg onder lijden en ze familie ook.

21-06-2006, 20:56
hraam alihoem!!...meid niet gek worden ley hatiek sbar bezef...laat je mannetje goed met hun praten...en duidelijk maken dat hij het echt wel wil...en dat hij van je houdt...desnoods met een imaan erbij

die kan ze vertellen waarom ze zulkde keuze s niet mogen maken..ze schamen zich hopelijk dan,..meid veeel sterke met allesss

en niets get over it...tis makkelijker gezegt dan gedaan....als jullie van mekaar houden komt er niemand en nietss tussen

21-06-2006, 21:06

Citaat door lientje18:
hraam alihoem!!...meid niet gek worden ley hatiek sbar bezef...laat je mannetje goed met hun praten...en duidelijk maken dat hij het echt wel wil...en dat hij van je houdt...desnoods met een imaan erbij

die kan ze vertellen waarom ze zulkde keuze s niet mogen maken..ze schamen zich hopelijk dan,..meid veeel sterke met allesss

en niets get over it...tis makkelijker gezegt dan gedaan....als jullie van mekaar houden komt er niemand en nietss tussen
DAar ben ik het helemaal met je mee eens

21-06-2006, 21:07


ja ik zei het tegen hem ik zei mischien willen ze dat je met een nicht uit marokko of met iemand hier moet gaan trouwen die wel berbers is,,,toen zei hij absoluut niet!!! NO WAY!! hij zei ik hou zielsveel van jou en wil niemand anders dus ik trouw helemaal niet!!! ik heb zooo'n verdriet!! zo'n iemand kom ik van mijn leven niet meer tegen!!!! hij zei tegen mij dat ik beter verdien!! en dat is helemaal niet zo!!!

21-06-2006, 21:07

Citaat door miss_C'b0rg:
DAar ben ik het helemaal met je mee eens
tnxxx girl..ik lees gwoon dat ze er kapot van is..dan kan je nie zomaar zeggen..ach get over it...zoek een ander love is not so easy

21-06-2006, 21:09
misschien dat hij een dicht familielid hierop aanspreekt en dat die gene dr over gaat praten met zijn ouders.. als hun hun zoon niet kwijt willen raken moeten ze het wel accepteren..

ik weet dat dit heel erg is meis.. ik wens je veel Sbar toe

21-06-2006, 21:10

Citaat door lientje18:
hraam alihoem!!...meid niet gek worden ley hatiek sbar bezef...laat je mannetje goed met hun praten...en duidelijk maken dat hij het echt wel wil...en dat hij van je houdt...desnoods met een imaan erbij

die kan ze vertellen waarom ze zulkde keuze s niet mogen maken..ze schamen zich hopelijk dan,..meid veeel sterke met allesss

en niets get over it...tis makkelijker gezegt dan gedaan....als jullie van mekaar houden komt er niemand en nietss tussen
dankjewel schat..geer inshalah!!

ja zijn ouders zijn hadj en hadja...en goeie moslims doen zoiets niet...hamdolah is onze familie niet zo..mijn moeder zei altijd, je trouwt met iemand pas als hij 1) weld ness is...2)een goeie baan.huis enz..3) niet drinkt en niet in cafe's enz rondhangt...dus het maakt niet uit wat voor ras of wat dan ook!!! als hij daar aan die eisen voldoet?? staan mijn deuren wijd voor zulke mensen open!!!

21-06-2006, 21:10
Volg je hartje en hoop dat hij dat ook doet.!

21-06-2006, 21:12
Als hij voor jou nu kiest...dan kan zijn mening nog altijd veranderen volgens mij,WAnt er komt een dag dat hij zijn familie gaat missen,,,En wat moeten jullie dan doen?

21-06-2006, 21:13

Citaat door Classy_frutti:
tsjaa get over itt als ze het niet willen dan blijft t zo je kan ze moeilijk dwingen zou zeggen doe wat het beste voor je is. En ik denk zelf een einde er aan maken want ooit heeft hij ze familie nodig en alleen omdat jij nodig met hem samen wil zijn kan je hem dat niet aandoen. Misschien kiest hij nu voor jou maar later zal ie ze familie missen want familie is niet niks en hij zal er erg onder lijden en ze familie ook.
nee joh, weet je zoveel mensen trouwen met elkaar tegen de wil van hun ouders, maar uiteindelijk zullen die ouders het moeten accepteren..ze kunnen niet hun leven lang tegen blijven, die ouders zullen er zelf genoeg van krijgen. als zij voor elkaar bestemd zijn en ze hebben het goed samen moeten ze vooral voor elkaar gaan vind ik

21-06-2006, 21:13

Citaat door Choepita_NoeNoe:
misschien dat hij een dicht familielid hierop aanspreekt en dat die gene dr over gaat praten met zijn ouders.. als hun hun zoon niet kwijt willen raken moeten ze het wel accepteren..

ik weet dat dit heel erg is meis.. ik wens je veel Sbar toe
shokran hbiba djelie...hij is er zelf kapot van en heeft ze al een tijdje niet meer gesproken hij heeft zelfs zijn telefoon met simkaart en al kapot geslagen!! zijn hoofd zit er vol van...en ik ben er helemaal kapot van!! ik raak mijn leven, mijn alles raak ik kwijt en in 3 maanden nog wel.... daarom gaan de meeste relaties meestal kapot..als je niet snel hem vraagt je hand te vragen...ya rabbi ya rabbi ikoun elgeer inshalah!! mijn tranen zijn op...en ik wil niet zo binnenkort op vakantie gaan met dit gevoel!! want ik hoef en wil niemand meer behalve hem!!!!


21-06-2006, 21:14



Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
shokran hbiba djelie...hij is er zelf kapot van en heeft ze al een tijdje niet meer gesproken hij heeft zelfs zijn telefoon met simkaart en al kapot geslagen!! zijn hoofd zit er vol van...en ik ben er helemaal kapot van!! ik raak mijn leven, mijn alles raak ik kwijt en in 3 maanden nog wel.... daarom gaan de meeste relaties meestal kapot..als je niet snel hem vraagt je hand te vragen...ya rabbi ya rabbi ikoun elgeer inshalah!! mijn tranen zijn op...en ik wil niet zo binnenkort op vakantie gaan met dit gevoel!! want ik hoef en wil niemand meer behalve hem!!!!

Insahallah komt alles goed hij moet gewoon volhouden en jij ook..! dan weet ik zeker dat jullie gaan trouwen en dat die ouders het op een gegeve moment opgeve

21-06-2006, 21:16
hoe oud ben je?

21-06-2006, 21:16

Citaat door miss_C'b0rg:
Als hij voor jou nu kiest...dan kan zijn mening nog altijd veranderen volgens mij,WAnt er komt een dag dat hij zijn familie gaat missen,,,En wat moeten jullie dan doen?
nee schat...als allah het niet wil dat wij nie trouwen...dan zal ik dat maar moeten accepteren!! want ik wil geen hatelijke schoonfamilie echt niet!!! en zeker geen schoonmoeder die alles op de kop gaat zetten!! en vooral niet op onze bruiloft!!! ya rabbbiiiiiiiiiiiiiiiiiii waarommmmmm

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7