Bekijk volle/desktop versie : Geen vriendinnen meer eigenlijk beter of niet ??!!



Pagina's : [1] 2

07-06-2003, 23:27

Citaat door romaisa82:
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
.

07-06-2003, 23:30


nou familie ik heb egt een rot familie {tantes en ooms bedeol ik dan ]
maar je moet gewoom niet afhankelijk ban vriendinnen worden
ik ben ook door mn vriendin in de steek gelaten toen ik re t hards nodig had

07-06-2003, 23:34
daarom zijn het ook vrienden, waar je op kunt bouwen, die niet alleen dingen doen dat in hun voordeel is, die voor je klaar staan, voor jou door het vuur lopen en alle risicos nemen om jou in veiligheid te brengen, waar jij het nu over hebt zijn geen vrienden maar flasherds. Ik zou in ieder geval niet zonder vrienden kunnen.

07-06-2003, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door romaisa82
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
dat is niet waar ik kan niet zonder mijn beste vriendinnen en helemaal niet zonder jamilaa

08-06-2003, 11:51


Mensen dat verschilt heel erg... niet iedereen komt de zelfde mensen tegen.... en niet iedereen krijgt automatisch te maken met de zelfde mensen... Het belangrijkste is dat je niet iedereen gelijk blindelings moet gaan vertrouwen... vertrouwen moet je winnen en je vrienden dus ook... je kan mensen heel makkelijk testen... Je kan er zo achter komen of ze wel te vertrouwen zijn of niet... Ik heb ookmaar weinig echte vrienden!!! ik ken genoeg mensen, maar echte vrienden dat zijn er maar een paar... En wat familie betreft... dat verschilt ook weer per persoon... de 1 heeft het gewoon getroffen met een goede familie en de ander niet... daar kan je niks aan doen... alhamdoulilah kan ik zeggen dat ik tot de gelukkige mensen behoor... Ik zie mijn familie (en dan bedoel ik mijn ouders, broers en zussen) ook als mijn vrienden... voornamelijk mijn broers en zussen... ik kan alles aan ze kwijt... ze zijn er voor me als ik ze nodig heb en andersom... en lol hebben met ze (netals met je vrienden) heb ik ook... maar ja... familie kies je jammer genoeg niet uit, dus probeer wel goede vrienden te kiezen mocht je een slechte familie hebben..... Maar vergeet 1 ding niet: Vergeet niet wie je echte vriend en familie is... Dat is degene die jou een leven heeft geschonken... HIJ is altijd bij je!!! en HIJ zal je nooit verlaten!!! HIJ is degene aan wie je wat hebt... HIJ is je luisterend oor....etc etc...




08-06-2003, 11:59
tuurlijk is het wel beter.. bij wie moet je dan je hartje luchten.. al je verhaaltjes kwijt raken?? je meot je vreindinnen gewoon goed uitkiezen.. het is wel zo dat ze heel zeldzaam zijn.. je hebt weinig meisjes die betrouwbaar zijn..

08-06-2003, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door xxxprinsesxxx
Mensen dat verschilt heel erg... niet iedereen komt de zelfde mensen tegen.... en niet iedereen krijgt automatisch te maken met de zelfde mensen... Het belangrijkste is dat je niet iedereen gelijk blindelings moet gaan vertrouwen... vertrouwen moet je winnen en je vrienden dus ook... je kan mensen heel makkelijk testen... Je kan er zo achter komen of ze wel te vertrouwen zijn of niet... Ik heb ookmaar weinig echte vrienden!!! ik ken genoeg mensen, maar echte vrienden dat zijn er maar een paar... En wat familie betreft... dat verschilt ook weer per persoon... de 1 heeft het gewoon getroffen met een goede familie en de ander niet... daar kan je niks aan doen... alhamdoulilah kan ik zeggen dat ik tot de gelukkige mensen behoor... Ik zie mijn familie (en dan bedoel ik mijn ouders, broers en zussen) ook als mijn vrienden... voornamelijk mijn broers en zussen... ik kan alles aan ze kwijt... ze zijn er voor me als ik ze nodig heb en andersom... en lol hebben met ze (netals met je vrienden) heb ik ook... maar ja... familie kies je jammer genoeg niet uit, dus probeer wel goede vrienden te kiezen mocht je een slechte familie hebben..... Maar vergeet 1 ding niet: Vergeet niet wie je echte vriend en familie is... Dat is degene die jou een leven heeft geschonken... HIJ is altijd bij je!!! en HIJ zal je nooit verlaten!!! HIJ is degene aan wie je wat hebt... HIJ is je luisterend oor....etc etc...


Goed gezegd meid




08-06-2003, 12:32

Citaat:
Origineel gepost door romaisa82
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
niet mee eens. ik heb de beste vriendinnen die ik me kan wensen en daar ben allah eeuwig dankbaar voor.
SWEETYHABIBIE+INCHALLAH love you for ever .

08-06-2003, 12:47

Citaat:
Origineel gepost door wardaroosje
goed gezegd
dank je wel lieverd

08-06-2003, 13:04
Ik ben zowiezo een persoon die niet aanhankelijk is van andere mensen en op mijn eigen benen kan staan, maar dat neemt niet weg dat ik ik echt wel mijn beste vriendin heb wie ik alles vertel en omgekeerd.

We delen alles...van lief en leed tot aan schoenen en kleren.
Je moet gewoon goed kunnen selecteren in hoeverre je open kunt stellen tegen sommige mensen...beetje mensenkennis is daarbij niet onhandig. Een gouden regel hierin is dat je echte vrienden meestal op 1 hand te tellen zijn.



Mohim, ik heb mijn beste vriendinnen....ik hou van ze en zij houden van mij. Ik vertrouw ze en zij mij. Ik kan altijd bij ze terecht en zij bij mij.

Saida schat inoe: Ik hou van je :kusgrijs:
(zij is mijn berberse kant, ik haar arabische )

08-06-2003, 13:33

Citaat:
Origineel gepost door romaisa82
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
Nee, ik vertrouw mijn beste vrienden (als ik ze niet zou vertrouwen zouden ze mijn vrienden niet zijn!)

08-06-2003, 13:47

Citaat:
Origineel gepost door romaisa82
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
meid ik ben het met je eens
wie vandaag je vriend is.....kan morgen je vijand zijn

trouwens ze zeggen wel ik ben ervoor je blabla
maar wanneer je ze hard nodig hebt en je kijkt om jeheen
is er geen 1 meer van hun te bekennen......

wallah ik weet precies wat je bedoeld

Zoals ik altyd zeg: vrienden bestaan niet.
wie het woord vrienden heeft verzonnen was zeker
niet helemaal 100?% in z'n koppie!!!!!!



Ciao

08-06-2003, 14:10


je hebt ze en je hebt ze!!

08-06-2003, 14:50

Citaat:
Origineel gepost door romaisa82
Hey hallo allemaal,

Ik wou effe kwijt dat je vrienden/vriendinnen eigenlijk niet nodig hebt, ik heb het afgelopen jaar gemerkt ik bedoel ze zijn er alleen voor je wanneer ze ze er zelf profijt van hebben ,enige die je kan vertrouwen is je familie (voor 50%) haha!!! Wie is het met me eens???????????ben benieuwd
Ik ben het met je eens.

zoiets als echte vrienden bestaat niet.


en mensen die daar wel in geloven, die komen er nog wel achter.


08-06-2003, 14:57

Citaat:
Origineel gepost door SaraZena
Ik ben het met je eens.

zoiets als echte vrienden bestaat niet.


en mensen die daar wel in geloven, die komen er nog wel achter.

En waarom zou dat niet bestaan!!!! Ik heb kanjers van een vrienden, en ze zijn te vertrouwen!!!!

En ik ben ook een echte vriendin voor hen!!! En zou ze nooit kunnen fleshen!!!!

Pagina's : [1] 2