Bekijk volle/desktop versie : Vandaag...



21-06-2006, 15:19
Ik weet niet wat ik heb hoor, maar vandaag komt er echt niets van. Ik zit nog steeds in mjn jogingbroek in de woonkamer. Huis is wel schoon, maar ik zit al 1,5 uur met de administratiemappen voor mijn neus en nada noppes...

Ik ga dr Phil kijken.

Hebben jullie dat ook wel eens, een soort baaldag?

21-06-2006, 15:21


Ja hoor, dat heb ik ook wel eens, dan krijg je gewoon helemaal niks gedaan.

Geeft niets, het werk loopt niet weg. Ga je niet ergeren maar probeer het lekker te laten gaan! Wij vrouwen maken ons echt te vaak onnodig druk.

(Ik zou mijn eigen advies eens op moeten volgen, zou ik zelf ook meer rust hebben :moe

21-06-2006, 15:25
Dat gevoel heb ik al dagen ben gewoon toe aan vakantie kan gewoon niet meer.

21-06-2006, 15:27
Ik zei nog tegen m'n Man vanmorgen.... Ik ga Vandaag helemaal niets doen... hij zegt: rust maar lekker uit vandaag... Ik zeg: Rusten.... zei je Rusten?? het huis is een puinhoop.... de Meisjes hebben aandacht nodig en jij zegt dat ik moet gaan rusten?? Hij Probeerde nog: als ik strakjes thuiskom dan help ik met het huishouden en koken doe ik vanavond.... Met tranen in m'n ogen nam ik afscheid van em

Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om het huis aan kant te krijgen... en de meiden liggen heerlijk te dutten en dan denk ik.... die hormonen van mij toch ook.....

21-06-2006, 15:31



Citaat door Safia21:
Ik zei nog tegen m'n Man vanmorgen.... Ik ga Vandaag helemaal niets doen... hij zegt: rust maar lekker uit vandaag... Ik zeg: Rusten.... zei je Rusten?? het huis is een puinhoop.... de Meisjes hebben aandacht nodig en jij zegt dat ik moet gaan rusten?? Hij Probeerde nog: als ik strakjes thuiskom dan help ik met het huishouden en koken doe ik vanavond.... Met tranen in m'n ogen nam ik afscheid van em

Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om het huis aan kant te krijgen... en de meiden liggen heerlijk te dutten en dan denk ik.... die hormonen van mij toch ook.....
ow lieverd toch jah ik ken dat gevoel maar al te doen hoor toen ik net was bevallen van Imraan oww ik merkte echt dat ik aan het ontzwangere was ik kon me soms echt rot voelen om niks...

p.s wel lief van je man hoor

21-06-2006, 15:52

Citaat door oemmie:
ow lieverd toch jah ik ken dat gevoel maar al te doen hoor toen ik net was bevallen van Imraan oww ik merkte echt dat ik aan het ontzwangere was ik kon me soms echt rot voelen om niks...

p.s wel lief van je man hoor
Ze hebben soms toch wat te verduren met onze stemmingen

21-06-2006, 15:55
Heb ik nu ook erg last van al 3dagen nu, ik zit de hele te denken ik ga dat doen en dat en ik moet ook nog dat kopen...
Ik heb ook nog genoeg te doen, maar ik krijg me zelf gewoon niet aan het werk....
Zal wel aan het weer liggen ofzo....
Maar ik heb me nu voorgenomen om morgen allemaal te gaan doen.... hopelijk gaat het lukken

Tja moet toch iemand de schuld geven

21-06-2006, 15:58

Citaat door Safia21:
Ik zei nog tegen m'n Man vanmorgen.... Ik ga Vandaag helemaal niets doen... hij zegt: rust maar lekker uit vandaag... Ik zeg: Rusten.... zei je Rusten?? het huis is een puinhoop.... de Meisjes hebben aandacht nodig en jij zegt dat ik moet gaan rusten?? Hij Probeerde nog: als ik strakjes thuiskom dan help ik met het huishouden en koken doe ik vanavond.... Met tranen in m'n ogen nam ik afscheid van em

Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om het huis aan kant te krijgen... en de meiden liggen heerlijk te dutten en dan denk ik.... die hormonen van mij toch ook.....
Maar jij hebt een echte reden, want jij bent pas bevallen. Dan mag het!

Ik heb geen excuus gewoon, heb nu 1/3 administratie af... bleghhhh...
Dr Phil was wel leuk, heb wel 1 traan gelaten, nu Oprah. Hopelijk is het een leuk onderwerp.

Ik wilde ook nog de trap schoonmaken en een kast uitruimen.. Mijn halve huis moet worden uitgeruimd, want vlak voor onze vakantie gaat mijn man de woonkamer en keuken stucen en de schilder gaat het halve huis verven. Mijn hele huis moet leeg (waar naartoe???). Jah, ik moet rustig aan doen, want morgen weer een dag, maarruh dat lukt niet zo goed.

21-06-2006, 16:02

Citaat door Marisah:
Ik weet niet wat ik heb hoor, maar vandaag komt er echt niets van. Ik zit nog steeds in mjn jogingbroek in de woonkamer. Huis is wel schoon, maar ik zit al 1,5 uur met de administratiemappen voor mijn neus en nada noppes...

Ik ga dr Phil kijken.

Hebben jullie dat ook wel eens, een soort baaldag?
Hahaha, ik heb dat ook vandaag.
Ik had het een en ander te doen buiten oa naar de verzekering gaan en kleine boodschapjes doen maar ik zit nog steeds op de bank met mijn pyama.
Ik ga het incha allah morgen doen, vandaag geen zin
Jou huis is tenminste schoon, ik moet de afwas nog doen hahaha.
Ik heb voor de rest wel alles gedaan, slaapkamer, ramen gezeemd, en imraan van top tot teen verzord, avondeten is ook al klaar.
Alleen heb ik geen zin in afwas.
Ik zit hier achter mijn laptop met warme thee en een schaaltje chocoladekoekjes

21-06-2006, 16:03

Citaat door Marisah:
Maar jij hebt een echte reden, want jij bent pas bevallen. Dan mag het!

Ik heb geen excuus gewoon, heb nu 1/3 administratie af... bleghhhh...
Dr Phil was wel leuk, heb wel 1 traan gelaten, nu Oprah. Hopelijk is het een leuk onderwerp.

Ik wilde ook nog de trap schoonmaken en een kast uitruimen.. Mijn halve huis moet worden uitgeruimd, want vlak voor onze vakantie gaat mijn man de woonkamer en keuken stucen en de schilder gaat het halve huis verven. Mijn hele huis moet leeg (waar naartoe???). Jah, ik moet rustig aan doen, want morgen weer een dag, maarruh dat lukt niet zo goed.
jah dat ken ik hoor, weet je wat he is opzich is het helemaal niet erg dat je een keer lekker blijft hangen maar het is gewoon dat schuld gevoel wat de hele dag bij je blijft hangen en daardoor voel je je heel de dag lamlendig en soms zet dat zelfs om in rot voelen...we moeten gewoon niet te veel denken, een keer niet schoongemaakt of niet veel gedaan nou en? morgen weer een dag insha Allah...

21-06-2006, 16:05

Citaat door Marisah:
Maar jij hebt een echte reden, want jij bent pas bevallen. Dan mag het!

Ik heb geen excuus gewoon, heb nu 1/3 administratie af... bleghhhh...
Dr Phil was wel leuk, heb wel 1 traan gelaten, nu Oprah. Hopelijk is het een leuk onderwerp.

Ik wilde ook nog de trap schoonmaken en een kast uitruimen.. Mijn halve huis moet worden uitgeruimd, want vlak voor onze vakantie gaat mijn man de woonkamer en keuken stucen en de schilder gaat het halve huis verven. Mijn hele huis moet leeg (waar naartoe???). Jah, ik moet rustig aan doen, want morgen weer een dag, maarruh dat lukt niet zo goed.
Eerst lekker Oprah kijken... Misschien wel een Show met die Nate (de interieur expert) Daar krijg ik altijd zin van om iets in huis te gaan doen

21-06-2006, 16:53
gewoon laten waaien vandaag en morgen er vollop tegenaan!!

21-06-2006, 17:04


Ik had gisteren zo een baaldag. Ik was zo irri.

Vanochtend ben ik opgestaan. Heb ik voor mijn mannetje en kids gezorgd. Nadat ik de kinderen naar school heb gebracht heb ik lekker de tijd voor me zelf genomen. Na ATWT ben ik meteen begonnen met poetsen. De ochtend vloog voorbij.

21-06-2006, 17:15

Citaat door Safia21:
Ik zei nog tegen m'n Man vanmorgen.... Ik ga Vandaag helemaal niets doen... hij zegt: rust maar lekker uit vandaag... Ik zeg: Rusten.... zei je Rusten?? het huis is een puinhoop.... de Meisjes hebben aandacht nodig en jij zegt dat ik moet gaan rusten?? Hij Probeerde nog: als ik strakjes thuiskom dan help ik met het huishouden en koken doe ik vanavond.... Met tranen in m'n ogen nam ik afscheid van em

Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen om het huis aan kant te krijgen... en de meiden liggen heerlijk te dutten en dan denk ik.... die hormonen van mij toch ook.....
Bij mij duurde het tot 3 maanden na mijn bevalling allah ie hved wat was ik een zeikerd

@Marisah enjoy the club ik ben vandaag ook in een luie bui, ik zit al sinds vanochtend achter achter de pc ik heb nergens zin in zelfs niet in tv kijken of boekje lezen

21-06-2006, 18:06
ben niet de enige gelukkig...