Bekijk volle/desktop versie : snoep zonder gelatine



21-06-2006, 09:50
ik heb jullie hulp nodig weet iemand welke snoep kan kopen zonder gelatine
want als ik in de supermarkt een zak snoep pakt en leest zit er het in ik weet geen raad meer ik wordt er hellemaal gek van eerst eten we als en nu is het op eens haram net als hamkaas de ene zegt haram en de andere halam help is er nog iets wat we nog wel kunnen eten

21-06-2006, 10:58



Citaat door karima-30-:
ik heb jullie hulp nodig weet iemand welke snoep kan kopen zonder gelatine
want als ik in de supermarkt een zak snoep pakt en leest zit er het in ik weet geen raad meer ik wordt er hellemaal gek van eerst eten we als en nu is het op eens haram net als hamkaas de ene zegt haram en de andere halam help is er nog iets wat we nog wel kunnen eten

Sellam,

Ik heb een lijst voor je waar ze bijna allemaal in staan, welke gelatine bevat en welke niet.
Ik ga hem uploaden en zal de link zo plaatsen, je moet wel acrobat reader hebben om hem te openen.

Alhoceima Rose


21-06-2006, 11:14

Citaat door karima-30-:
ik heb jullie hulp nodig weet iemand welke snoep kan kopen zonder gelatine
want als ik in de supermarkt een zak snoep pakt en leest zit er het in ik weet geen raad meer ik wordt er hellemaal gek van eerst eten we als en nu is het op eens haram net als hamkaas de ene zegt haram en de andere halam help is er nog iets wat we nog wel kunnen eten

Bij deze zoals beloofd, het bestand waarin staat, welke snoepgoed wel of geen gelantine bevat

Klik hier op de LINK

Ik hoop dat je er iets aan hebt

Alhoceima Rose


22-06-2006, 16:19
Salam 3alijkum

bij jamin kan je schep snoep gelatine vrij er staan stikers op gelatine vrij op