Bekijk volle/desktop versie : Vraag Aan De Vrouw!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

20-06-2006, 10:11


Hoe komt het dat jullie gewoon nooit begrepen worden?
Hoe komt het dat jullie zo ingewikkeld zijn?
Hoe komt het dat jullie zo moeilijk doen?
Hoe komt het dat jullie niet weten wat jullie willen?
Hoe komt het dat jullie van alles wat willen?
Hoe komt het dat jullie de ene keer een lieve zorgzame man willen en dan weer een klootzak die niks om je geeft?
Hoe komt dat toch??!!

Waarom ik dit vraag...? Ik ging zelf met een vrouw, waar je als man alleen maar van kunt dromen. Alles klopte, mooi, slim, lief, gelovig.

Maar dan.... draait haar hoofd, gedachten, gevoel, een hele andere kant op.... en dat was niet mijn kant. Ik had al plannen het was een questie van tijd.. Maar wist niet dat het door de tijd ik erachter kwam dat ik datgene kwijt was waar ik zo van droomde...

Nu ben ik gewoon op zoek naar iemand die wel me geluk kan bezorgen, want dat geluk is me al een tijdje vergeten.......

Maar heeft iemand hier antwoord op....??

20-06-2006, 10:12


Misschien was het niet wederzijds?

20-06-2006, 10:14

Citaat door Ayoubb:


Hoe komt het dat jullie gewoon nooit begrepen worden?
Hoe komt het dat jullie zo ingewikkeld zijn?
Hoe komt het dat jullie zo moeilijk doen?
Hoe komt het dat jullie niet weten wat jullie willen?
Hoe komt het dat jullie van alles wat willen?
Hoe komt het dat jullie de ene keer een lieve zorgzame man willen en dan weer een klootzak die niks om je geeft?
Hoe komt dat toch??!!

Waarom ik dit vraag...? Ik ging zelf met een vrouw, waar je als man alleen maar van kunt dromen. Alles klopte, mooi, slim, lief, gelovig.

Maar dan.... draait haar hoofd, gedachten, gevoel, een hele andere kant op.... en dat was niet mijn kant. Ik had al plannen het was een questie van tijd.. Maar wist niet dat het door de tijd ik erachter kwam dat ik datgene kwijt was waar ik zo van droomde...

Nu ben ik gewoon op zoek naar iemand die wel me geluk kan bezorgen, want dat geluk is me al een tijdje vergeten.......

Maar heeft iemand hier antwoord op....??
Ik denk dat het allemaal te maken heeft met actie reactie
Zelf ben ik echt een rustig persoontje..zoek nooit ruzie etc. hierdoor denken mensen dat ze over je heen kunnen lopen en verleggen de grens steeds verder..hierdoor lokken ze een reactie uit..bijv. afstandelijkheid etc. Vandaar dat ik soms heel wispelturig kan zijn

20-06-2006, 10:15
Zelfreflectie

Heb morgen 2 eindgesprekken

20-06-2006, 10:15


Vrouwen zijn inderdaad moeilijk, probeer ze maar niet te begrijpen.

Jouw vrouw zal duidelijk voor je kiezen, en dan merk je het wel

De vrouw die je pijn heeft gedaan is een fase die je een plek moet geven waar het onder een dikke laag stof komt te zitten.

Sterkte!

20-06-2006, 10:15
Dat zou je denken, daar heb ik ook aangedacht.
Maar er waren genoeg tekens dat dat wel zo was.
Waaronder dat ze dr thuis al over had gesproke.

Waarom zou ze dat doen als het niet zo was. Je weet hoe moeilijk bepaalde dingen zijn om thuis te bespreken. Er heersen veel taboes. Dat is dan ook maar een reden waarom ik wist het wel wederzijds WAS.

20-06-2006, 10:16
Vraag 1: Weet niet!
Vraag 2:Weet niet!
Vraag 3: Wij vrouwen doen nooit moeilijk!
Vraag 4: We weten precies wat we willen, alleen jullie mannen snappen het niet!
Vraag 5: Zo zit de VROUW in elkaar!
Vraag 6: Sinds wanneer ? Een lieve zorgzame man is altijd het best!
Vraag 7: Omdat jij een man bent, en de meeste mannen begrijpen vrouwen niet!



xZuchtx

20-06-2006, 10:17
Ik hoop het.. Want op dit moment.. Komt er steeds na een laagje stof een harde wind die alles doet wegwaaien, waardoor ik weer op nieuw moet beginnen.!

20-06-2006, 10:17
Ten eerste moet je je Geluk niet van een Vrouw laten afhangen, Wees gelukkig met jezelf en straal dat uit en Inscha Allah zul je een Goede vrouw vinden die bij je past

20-06-2006, 10:19
Ja geluk, is soms ver te zoeken als je weet dat je wederhelft daar loopt maar van je ipv dichterbij te komen, steeds verder doorloopt

20-06-2006, 10:19

Citaat door Ayoubb:
Dat zou je denken, daar heb ik ook aangedacht.
Maar er waren genoeg tekens dat dat wel zo was.
Waaronder dat ze dr thuis al over had gesproke.

Waarom zou ze dat doen als het niet zo was. Je weet hoe moeilijk bepaalde dingen zijn om thuis te bespreken. Er heersen veel taboes. Dat is dan ook maar een reden waarom ik wist het wel wederzijds WAS.
Dat is vaag ja!

Heb je haar daarna niet over gesproken, waarom wou ze opeens niet? Wat was haar reden om het te beeindigen?

20-06-2006, 10:20
Vraag 1: Weet niet!
Vraag 2:Weet niet!
Vraag 3: Wij vrouwen doen nooit moeilijk!
Vraag 4: We weten precies wat we willen, alleen jullie mannen snappen het niet!
Vraag 5: Zo zit de VROUW in elkaar!
Vraag 6: Sinds wanneer ? Een lieve zorgzame man is altijd het best!
Vraag 7: Omdat jij een man bent, en de meeste mannen begrijpen vrouwen niet!


vraag 7: Daarom juist plaats ik dit. Want ik denk dat ik niet de enige ben die de vrouw niet begrijpt. Het is allemaal een spel. Maar wat nou als je niet mee wilt doen aan dat spel.

20-06-2006, 10:20


Ten Tweede denk ik dat mensen ( zowel Mannen als Vrouwen) te veel willen Men heeft al gauw een ideaalbeeld in gedachten van hoe hun Man of Vrouw er uit moet zien....

20-06-2006, 10:20
Hoop dat het goed komt met je jongen!

Insha'Allah

20-06-2006, 10:21
Gesproken hebben we genoeg. Maar zoals blijkt is daar niet veel uit gekomen. In ieder geval niet dat wat ik wil===================> HAAR

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13