Bekijk volle/desktop versie : Wie van de marokaanse meiden mag gewoon uitgaan en tot hoe laat?



Pagina's : [1] 2 3 4

07-06-2003, 15:28
Hallo allemaal,

Ik heb strenge ouders ik mag dus niet uitgaan. En ze letten er ook op dat ik gelijk na school naar huis ga. Als ik meer dan een uur te laat ben dan heb ik problemen. Ik snap ze wel want ze horen vaak van die verhalen over marokaanse meiden en ze willen dat ik een goede toekomst krijg verder mag ik eigenlijk alles van ze. Zijn jullie ouders ook zo streng?

07-06-2003, 15:32


Mijn ouders vertrouwen mij en daarom zou ik dit vertrouwen ook nooit schaden...

UItgaan enzo....heb ik niet nodig om me te amuseren..


Ik zit liever gezellig thuis...voor de tv...met vriendinnen kletsen


Dus geen behoefte aan dat soort dingen...

07-06-2003, 15:32

Citaat:
Origineel gepost door KwebbelTante
Hallo allemaal,

Ik heb strenge ouders ik mag dus niet uitgaan. En ze letten er ook op dat ik gelijk na school naar huis ga. Als ik meer dan een uur te laat ben dan heb ik problemen. Ik snap ze wel want ze horen vaak van die verhalen over marokaanse meiden en ze willen dat ik een goede toekomst krijg verder mag ik eigenlijk alles van ze. Zijn jullie ouders ook zo streng?
Nee, mijn ouders zijn niet zo strikt, maar je moet het niet zien als streng maar als rechtvaardig.

07-06-2003, 15:34
tis voor je eigen bescherming

tegen jongens als.......


niet ik





07-06-2003, 15:36


Wat is uitgaan lekker naar de disco tot in de vroege uurtjes of gewoon `s avonds wat gaan drinken (non-alcoholic) met vriendinnen in een cafetje gewoon gezelligheid

07-06-2003, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Mijn ouders vertrouwen mij en daarom zou ik dit vertrouwen ook nooit schaden...

UItgaan enzo....heb ik niet nodig om me te amuseren..


Ik zit liever gezellig thuis...voor de tv...met vriendinnen kletsen


Dus geen behoefte aan dat soort dingen...
Yeps ook bij mij is het zo......

07-06-2003, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door BennY_D
Wat is uitgaan lekker naar de disco tot in de vroege uurtjes of gewoon `s avonds wat gaan drinken (non-alcoholic) met vriendinnen in een cafetje gewoon gezelligheid
Kif kif..

07-06-2003, 15:37
Ik heb ook geen behoefte aan uitgaan, discotheeks en al die shit is nix voor mij, maar ik ga weleens uiteten met mijn vriendinnen of ergens wat drinken op een terassje, of naar de bioscoop dat vind ik wel allemaal leuk om te doen.

07-06-2003, 15:38
ik mocht echt niet uitgaan van mn ouders toen ik nog thuis woonde en nu ik op mezelf woon heb ik er niet eens behoefte aan en eigenlijk ook nooit echt gehad, ik ga zeker wel eens met wat vriendinnen wat drinken of een filmpje pakken maar zeker niet na 10 uur s avonds!

07-06-2003, 15:39
wat een verstandige dames zitten hier toch

07-06-2003, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door BennY_D
Wat is uitgaan lekker naar de disco tot in de vroege uurtjes of gewoon `s avonds wat gaan drinken (non-alcoholic) met vriendinnen in een cafetje gewoon gezelligheid
Ik denk dat ze allebei vallen onder uitgaan. Maar jij kan het weten jij gaat vaak uit of niet soms?

07-06-2003, 15:40
nee, ik mag het ook niet, en ik heb er ook geen behoefte aan

07-06-2003, 15:41



Citaat:
Origineel gepost door KwebbelTante
Ik denk dat ze allebei vallen onder uitgaan. Maar jij kan het weten jij gaat vaak uit of niet soms?
Hoezo denk je dat?


Maar ik ben pas 16 jaartjes oud, Als ik `s avonds wat ga doen dan is het gewoon naar een cafetje met m`n zus en 2 goede vriendinnen verder niet

07-06-2003, 15:42
aan jullie allemaal

07-06-2003, 15:43

Citaat:
Origineel gepost door BennY_D
Hoezo denk je dat?


Maar ik ben pas 16 jaartjes oud, Als ik `s avonds wat ga doen dan is het gewoon naar een cafetje met m`n zus en 2 goede vriendinnen verder niet
Ook slecht, ga dan overdag

Pagina's : [1] 2 3 4