Bekijk volle/desktop versie : vetverbranding stimuleren..

19-06-2006, 19:57
Wat kan je doen om je vetverbranding te stimuleren..?

- grapefruit(sap) (verkleint ook de maag, drink t dus elke ochtend!!!)
- citroen(sap)
- ..
- ..

kunnen jullie aanvullen?

19-06-2006, 20:13

Azijn.

(of vergis ik me?)

19-06-2006, 22:44
wat ik weet over azijn is dat t een verstevigende effect heeft.

"Groene thee bevat polyfenolen, stoffen die kanker kunnen tegengaan (in hoeverre deze relevant zijn voor de mens is onduidelijk), maar deze eigenschap is nog niet tot de advertenties doorgedrongen. Daarin worden polyfenolen geprezen omdat ze de vitaliteit zouden verhogen en de vetverbranding stimuleren (waardoor u vermagert), de bloeddruk en cholesterolspiegel laag houden en de conditie van de bloedvaten verbeteren. Lezers die dit wondermiddel redelijk vaak gedronken hebben zullen helaas weinig van deze effecten hebben gemerkt. Die worden pas zichtbaar vanaf tien kopjes per dag.''

groene thee dus

22-06-2006, 00:09
Ananas

In ananas bevindt zich t stof bromelaïne. Bromelaïne is een plantaardig spijsverteringenzym. Dit enzym is nauw betrokken bij de omzetting van vetten en koolhydraten in energie. Het helpt o.a. bij een vol gevoel in de maag. Bromelaïne helpt de spijsvertering te bevorderen.

22-06-2006, 00:20

Andere stoffen en voedingsmidd., die de spijsvertering versnellen en de vetverbranding bevorderen zijn o.a.; artisjok (cynarine), komkommer, citrusvruchten (grapefruit, citroen), ananas (bromeline), vezels, L Carnitine (zit in hondenvoer, mensen gaan we t kope om te afvallen) enzym uit spier en orgaanvlees, CLA linolzuur, gember en pepers, chroom, zink en jodium, guarana, mahuang, cafeine, efedrine, B vitaminen etc etc.

24-06-2006, 19:00

Up