Bekijk volle/desktop versie : Onderweg naar Marokko!!/ Verzin mee



19-06-2006, 16:36
Onderweg naar Marokko..

We waren urenlang aan het rijden, we kwamen aan in Frankrijk en eindelijk we namen een pauze. Ik ging een restaurant in. En zag een hele mooie jongen ik keek hem in zijn ogen en hij keek terug door mijn onoplettendheid viel ik over een stoel hij stond op en hielp mij ik kon wel in de grond zakken van schaamte. Hij gaf mij zijn hand ik hield het vast en stond op. Opdat moment kon ik niks meer zeggen ik schaamde me verrot en tegelijkertijd was ik in de wolken. Wajoow wat moest ik nu doen? ik bleef zijn hand vasthouden ik keek hem diep in de ogen aan opeens hoorde ik van achter Samir Samir!! er kwam een hele mooie meisje tevoorschijn en keek ons boos aan. Hij liet snel z'n hand los en zij dit is mijn vriendin Laila Ik was kapot van binnen moest zij het perse verpesten? Laila zij kom we gaan samir met zon vreselijke gezicht. Ik keek hoe hij met zijn vriendin weg liep…hij wierp nog een blik , en liep toen door...ik keek om me heen...en keek terug...maar ik was hem al uit mijn oog verloren. Tfoee moet het weer met mij gebeuren Ik ben 21 en heb nog steeds niet de waren gevonden.... Mijn vader riep Soumayaaaa Soumayaa!!! Kom we gaan meid.Tegelijkertijd vertrok die samir en laila ook…ik lette heel de tijd op de auto van samir en zijn vriendin .na een paar uur gingen we weer stoppen in een parking en tot mijn grootste schrik zag ik daar samir en zijn vriendin ..mijn buik begon al meteen te kriebelen 'het kon niet ik werd verliefd op iemand die al bezet is .
ik besloot eventjes naar het toilet te gaan en raad maar wie zag ik daar
'de vriendin van samir' ze was zich aan het opmaken
toen ze me zag binnen komen gaf ze me een vieze blik en vertrok terug naar buiten.
ik dacht in mijn eigen wat een feeks.
Op weg terug naar de auto kwam ik samir in de gang tegen ik deed alsof ik hem niet zag maar dat lukte niet ik keek in zijn ogen en verdronk erin zo mooi donkerbruin om voor te smelten.. Onze ogen kruiste elkaar....
Ik stopte .. want ik moest langs hem lopen...Ik keek naar de grond...Hij pakte mijn kin vast en hief mijn hoord omhoog..Daardoor moest ik wel in zijn ogen kijken....Mag ik er even langs vroeg ik hem snel...Mijn vader wacht..Hij keek nog even in haar ogen en liet haar los...Ze liep snel naar de auto..Hopend dat haar vader niets had gezien... Zo reden ze door .. toen.. hun gingen rijden reed Samir ook.. met dat vriendinnetje van hem.. ik was zo diep in gedachten dat ik me vader niet tegen me hoorde praten Soumaya ah Soumaya waar ben je met je gedachtes? sorry papa maar wat is er ? ,, we zijn er .. ik keek om me heen had ik zolang geslapen? .. ik stapte de auto uit en strekte me benen ahh wat lekker ik liep een beetje heen en weer want me benen deden pijn.. Tegelijkertijd hoopte ik dat ik niet met Samir in de boot zou zijn .. en met die bit.ch.. Na urenlang wachten gingen we eindelijk de boot in We gingen met Transmeditiranie.. Maar helaas ging die Samir en ''LAILAA'' niet mee.. ze hadden een andere boot.. want die waar wij in gingen was al vol.. we liepen de boot in met onze bagage.. Opeens zag ik zo'n stikkertje aan mijn bagage hangen ik trekte het eruit en wat bleek het was zijn telefoonnummer ik was zo blij en opgelucht dat ik hem tenminste nog kon spreken... Nadat we de wagen uitgeladen hadden en alles in de kamer hadden gezet ging ik moe op bed liggen...........met mijn gedachten bij Samir. Tenslotte viel ik in slaap totdat ik wakker schrok van mijn telefoon bzzzzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzz. Wie kan dat nu weer zijn ................................
Nee het is niet Samir die heeft haar telefoonnummer niet. Het was haar vriendin Jamila die nog onderweg was naar Marokko. Jamila woonde maar een paar huizen bij haar vandaan. Het was jammer dat ze niet samen konden reizen. Soumaya vertelde het hele wat haar overkomen was. En dat Samir haar het telefoonnummer had gegeven...Jamila zei tegen Soumaya dat ze hem vanavond een keer moest bellen....
En dat Samir haar het telefoonnummer had gegeven...Jamila zei tegen Soumaya dat ze hem vanavond een keer moest bellen....dus ik besloot hem te bellen ik deed men kleren aan en ging naar de teleboutique(telefooncel) ik belde maar bij de eerste keer dat hij overging legde ik neer het zweet brak me uit ;een paar seconden later gijng die telfoon over wejaw wa moest ik doen
ik besloot om op te nemen ik zei hallo...... jah hallo heb jij mij net gebeld..?
jah sorry k was verkeerd..
soumaya..? hij herkende vast me stem nog.. uhh,,, ja met soumaya ..
hoi deze keer was t in het nederlands... hoi.. hoe is het.? al aangekomen?
umm ja jij ook..
samir,sorry dat ik je heb gebeld.. ik zie dat je een vriendin hebt en wil niet dat je in de problemen komt sorry ,, tuut tuuut tuuut
paar seconen later ging diezelfde telefoon af.. ik besloot weg te gaan.. Ik liep een paar meters weg .. Maar de telefoon bleef maar door rinkelen Ik stopte draaide me om met twijfels liep ik naar de telefoon ...
Soumaya: Ja hallo
Samir: Waarom leg je neer?
Soumaya:Gewoon ik wil je geen problemen bezorgen.
samir: maar dat doe je ook niet ..
Soumaya: Maar ik ga er weer vandoor
Samir: nee wacht niet gaan
Samir: Die ene laila hé
Soumaya: Ja wat is ermee
Samir: ze heeft het uitgemaakt
soumaya:Hoez??:|
Samir: ze denkt dat ik vreemd ga
Soumayaa: wat erg voor sorry..
Ik dacht in mijn zelf YES YES YESS
Samir: maar ik moet hangen he mag ik je een andere keer nog eens bellen==
Soumaya: met twijfel ja hooorr
hier mijn nummer06-..........
samir dag zina ik spreek u latersssss
soumaya dada
Ik legde de telefoon neer en ging naar buiten .
ik voelde het in mijn buik kriebelen de vlinders waren oorlogje aan het voeren (om ter meeste kriebelen)
dat is het voorlopig..... Ik liep met hem in mijn gedachte naar huis en zag zijn prachtige kijkers nog steeds voor me.. Zijn blik stond gegrift in mijn hart..
Ik liep afwezig het huis in, terwijl ik wakker schrok uit mijn gedachtes door een lichaam, waar ik tegen aanklapte.. Ik hief mijn gezicht op en keek in 2 ogen, die ik niet kende.. Ik wendde mijn blik verlegen naar de grond en liep snel naar de keuken om mijn moeder eens uit te horen..
Ze vertelde, dat het een neef was uit Belgie.. Ik knikte en voelde algauw weer de vlinders in mijn buik.. En letters in mijn hoofd, die een naam vormde.. Samir.. Ik sloot mijn ogen en genoot van de warme zonnestralen, die op mijn huid rustte.. We waren al 2 dagen in Marokko en hier zat ik dan op het strand..
Slechts 1 naam rust op mijn lippen.. Samir.. Maar of ik het echt liefde kan noemen, is maar de vraag.. Maar wel dat ik me verbonden voel met hem.. Ik werd uit mijn gedachtes gehaald door een stem, die ik even niet kon plaatsen..
ehm Soumaya?" Ik keek op en zag mijn neef van België. Maar deed alsof dat ik hem niet herkende.
"Ja?en wie ben jij?"
"Ik ben het Rachid, die jongen die vorige keer bij je thuis was"
Je herkende aan zijn accent dat hij van België kwam.
"Och ja, hoe gaat het ermee?" Ik keek effe naar boven en rustte even op zijn bovenlichaam, man man wat een spiere!
"Goed, goed en met jou?"
"Ook goed, hmdl"
"Ben je hier alleen?"
"Ja"
"En jij?"

19-06-2006, 16:39


Nee, ik ben hier met een paar vrienden, ik wou je vrage of je strax in de avond geen zin had om iets te gaan drinke? Want mn moeder heeft net gebeld en ze zei dat jouw ouders en de mijne samen op bezoek gingen"
"Ah zo, ja waarom niet" Ik had toch nix te verliezen zo'n knappe jongen....
"Ah tof, dan bel ik mn moeder om te zegge da je me mij meegaat, zodat zij dat aan je moeder kan zegge, is dat goed?"
"Ja, ok tot strax"
"Is goed ik kom je halen rond 20.00 u"
"ok daag",hij vertrok en keek hem nog effe na
ik dacht aan samir..
waar zou hij nu zijn...
ik keek om me heen en zag allemaal kleine kinderen spelen waaronder ook de nederlandse kinderen gooi gooi!! ze zaten te spelen met een bal..
zo mooii ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.. maarr die verandere al gauw toen ik samir en ZIJN EX ZE3MA hand in hand zag lopen in het water.. ik schrok.. ik probeerde niet op te vallen.. ze liepen voor mij.. de nL jongetjes schopten de bal waardoor hij in mijn buurt kwam.. samir wou zooo aardig zijn om de bal voor hun te gaan halen.. de ball .. de bal die was gerust voor mijn voeten.. soms zou je denken wat een toeval.. samir bukte en keek in mijn gezicht waardoor hij een schrikje vrijliet.. hij schaamde zich en groette met een "hoii" ik groette maar niet terrug.. hij schopte de bal terug en liep verder.. met zijn "EX" maar deze keer niet hand-in-hand.. mijn dag was gelijk al verkloot.. daar liep ik dan he.. terug naar home.. over 2 uurtjes had ik een afspraak met de belg.. verkeerd zag hij er niet uit en stiekem.. maar dan ook egt stiekem.. hoopte ik dat het wat zou worden.. ik keek achterom.. naar het stelletje.. samir draaide zich om.. en zocht de plek op waar ik zat.. ik stopte met lopen.. ik zag dat hij zocht.. maar besloot weer verder te lopen...
(((ik zag dat hij zocht..maar besloot weer verder te lopen..))) ik liep door en hoorde opeens ''laila??!!'' k draaide me om en zag dat het samir was hij keek me aan en zei sorrie..k zei: wat sorry..sorrie dat je tegen me liegt pff interreseert me niet ga maar terug na je vriendinnetje ze zit daar te wachten en hield mezelf rustig..samir zei:....
Het is niet wat je denkt.. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrouwen aan en deed een stap achteruit.. Zijn ogen hadden me nog steeds in zijn macht, maar mijn trots overwon de strijd.. Met een bonkend hart liep ik weg van hem en snoof wat frisse lucht op.. Ik voelde me trots op de manier, hoe ik van hem wegliep..
Ik keek achterom en zag hem weer hand in hand met haar lopen.. Ik voelde een steek door mijn hart gaan.. Ik had stiekem wel gehoopt, dat hij de waarheid sprak.. Maar ja, hij leert zijn lesje nog wel eens.. Ik liep richting het water en voelde mijn voeten tot rust komen in het water.. Ik kreeg er een glimlach van.. Laat je niet klein krijgen, altijd blijven lachen.. De woorden van een vriendin van me... Ik kreeg een bredere glimlach op mijn gezicht, die gauw vervaagde toen ik iemands hand om mijn middel voelde.. Ik draaide me woest om en kwam in oog te staan met..
Ik kwam oog in oog te staan met de belg..
Heey.. we hebben over een uurtje afgesproken he zei hij hijgend.. hij was nat.. hij had vast gezwommen..
ja rachid dat weet ik.. glimlachte ik.. ik had een jurkje aan gedaan tot mijn knieen..
Soumaya zullen we eens.. gaan... hij maakte zijn zin niet af en tilde me al
op.. nee ooh neee rachidd nee neee... daar lag ik dan he.. in het water ik had een bikinie onder mijn jurkje aan .. ik keek rachid ze3ma boos aan..ik stond op mijn jurkje plakte tegen mijn lichaam an.. je zag mijn bikinie waardoor rachid moest lachen.. Moooie trend soumaya!
ja nou dankjewel rachid.. maar nie heus.. mompelde ik..
hij probeerde me op te vrolijken wat egt wel lukte.. ik deed mijn jukje uit en besloot zo te gaan zwemmen in mijn bikini.. zijn vrienden waren al weg.. hij had nog afscheid genomen en zei dat ie ze zou gaan bellen.. ik merkte dat rachid een hele lieve jongen was.. we speelde nog in het water..
ik zag dat er een paar jongens onze kant opkeken waardoor ik me erg ongemakkelijk bij voelde.. Rachid merkte het en vroeg of we zouden gaan..
ongemakkelijk bij voelde.. Rachid merkte het en vroeg of we zouden gaan..
Heel begripvol..xrespect..x
we gingen richting het huis daar ging ieder zijn gang, ik ben eerst gaan douchen en dan kleedde ik me aan. Diep in me hart begon ik iets te voelen voor Rachid maar ik wilde het negeren. Want liefde is voor mij naart schijnt niet bestemd. Ik ging naar beneden en zag Rachid al op me wachten. Hij was heel erg mooi gekleed. Hij was volledig int wit gekleed.
Rachid: hey jonge dame
ik: hey jonge heer
rachid: waar zullen we heen gaan?
ik: aan jou de keus
zo we gingen richting et stad. Ze wandelden op de bolevard.
We stopte bij een bankje aan het strand en gingen zitten. Ik at gulzig van mijn ijsje en liet de koele briesjes door mijn haar gaan.. Mijn haar vloog elke kant op, maar op dit moment had ik daar geen oog voor.. Ik keek opzij en zag hem glimlachend kijken.. 'Is er wat' Vroeg ik terwijl ik met mijn hand langs mijn lippen ging.. Bang, dat ik voor schut stond.. Hij schudde zijn hoofd van nee en bleef me aankijken.. Ik merkte zijn groen/bruinige ogen nu pas op en leek op dat moment, de weg terug naar de realiteit niet meer terug te vinden.. Zijn ogen, hielden de mijne vast.. Ik hoorde geschreeuw op de achtergrond en wendde mijn blik beschamend naar de grond.. Ik at verder van mijn ijsje en haalde een paar plukken voor mijn gezicht weg.. Ik voelde zijn vingers op mijn gezicht.. Ik keek hem geschrokken aan.. Hij haalde een paar plukken voor mijn ogen weg en streelde mijn wang snel.. Hij trok zijn hand vervolgens weg en schonk me een prachtige glimlach.. Mijn hart sloeg een slag over, er ging een warm gevoel door me heen.. Vlinders maakte een vreugde dans..
Ik speelde wat met mijn vingers en voelde iemands ogen op mij prikken.. Het was Samir, maar dit keer met een jongen.. Rachid gaf hem een dodelijke blik, waar hij niks van leek te merken.. Hij kwam onze kant oplopen en gaf mij een hand..
Ik twijfelde of ik hem een hand moest teruggeven, maar vond dat wel erg lullig nu zijn vriend erbij stond.. Zijn hand in de mijne, het voelde vertrouwd..
Ik trok mijn hand terug en keek hem gevoelloos aan..
Hij keek me spijtig aan, waar ik op dit moment niet veel aan had.. Ik vond het erg voor Rachid, die er zo buitengesloten bij zat..
Je komt niet echt gelegen, dus zou je me alleen willen laten?
Hij glimlachte en keek Rachid arrogant aan.. Rachid keek hem op dezelfde manier aan.. Als dit maar goed gaat..
Gelukkig liep Samir weg.. Opgelucht dat Samir wegging..Ik schonk een glimlach aan Rachid.. Hij keek me aan.. En toen kwamen de woorden uit zijn mond..
Wie was dat..Een jongen die ik ken.. Hij keek me aan en vroeg niet verder.. Ik hoopte dat deze dag nog gezellig zou verlopen ... Rachid deed afstandelijk.. Het deed me pijn..Hij dacht vast dat het mijn vriend was.. Hij trok me mee naar een chique restaurant..Hij bestelde wat zonder aan mij te vragen wat ik moest hebben.. Rachid ..Rachid stammelde ik.. Ik weet dat je denkt dat Samir een vriend van mij was ofzo. Maar je moet weten dat ik hem alleen in de boot tegen kwam.. Hij flirtte wat met me maar uiteindelijk bleek dat hij een vriendin had..Sindsdien wou ik nix meer met hem te maken hebben..Hij luisterde aandachtig..Ik vertelde het verhaal en zat wat aan het mes .. wat op de tavel lag.. Ik draaide nog wat rondjes op de tavel met mijn vingers.. Ik vertelde het verhaal en vormde de R+S op het tavelkleed.. Toen ik opkeek Zag ik dat hij nog net naar me vingers keek.. Hij streelde me ..en fluisterde zacht..S.. en R...
Ik werd warm.. Mijn buik die kon nie meer... Hij zat te kijken en te luisteren.. Ik keek hem in mijn mooie ogen aan.. T leek wel een eeuwigheid te duren ...Hij glimlachtte en.. hij vertelde me dat hij heel blij was dat ik het hem eerlijk heb verteld.. Uhhmm! antwoordde iemand We zagen de ober.. met 2 borden in zijn handen.. Hij legde het voor me neus.. Ik keek ernaar.. HEt rook lekker maar dan ook egt heerlijk.. Ik keek goed om te kijken wat het was.. Vis.. Vis met een sausje derover heen.. wat friet en salade aan de zijkant en een blaadje Kasbar boven de vis..Het was een soort filet.. De ober vroeg wat we wouden drinken.. Cola antwoordden we in koor.. Rachid pakte mijn hand vast.. En streelde zachtjes mijn vingers…