Bekijk volle/desktop versie : Man pleegt schennis bij klussende meisjes



19-06-2006, 15:15
NIJMEGEN - Twee meisjes die zondagmiddag wat geld wilden verdienen met een ‘heitje voor een karweitje’ zijn in een woning aan de Parkdwarsstraat in Nijmegen lastig gevallen door een 24-jarige inwoner van deze stad.

De meisjes, 12 en 14 jaar, waren op het aanbod ingegaan om het huis van de man, die alleen een boxershort aan had, schoon te maken.

Ondertussen begon hij een joint te roken en vroeg de meisjes of ze ook wilden roken. Dat wilden ze niet en werden toen ook een beetje bang. Op een gegeven moment zag een van de meisjes dat de bewoner naakt was. Daar schrokken de meisjes zo van dat ze weg wilden, maar de man versperde hen de doorgang.

Toen hij aan de kant ging zijn de meisjes ervandoor gegaan. Hij riep hen nog na dat ze nog geld van hem kregen, maar dat wilden de meisjes niet meer. Nadat de meisjes thuisgekomen waren, hebben ze aangifte gedaan bij de politie.


bron

19-06-2006, 15:57



Citaat door ___strijder___:
zo zie je maar.. de blanke westerse democratische ongelovige beschaving.. Gaterverdamme nog aan toe Tpfoeee!
Wat doe je hier dan nog? Ga lekker ergens in het midden-oosten in de zandbak spelen ofzo.

Mafkees

19-06-2006, 15:59
wat een ransaap...

19-06-2006, 16:03

Citaat door ___strijder___:
zo zie je maar.. de blanke westerse democratische ongelovige beschaving.. Gaterverdamme nog aan toe Tpfoeee!
Misschien was ie wel christelijk.
En geel.
Weet jij veel.

19-06-2006, 16:08



Citaat door ___strijder___:
het is 100% een Blanke westerse Atheist
haha. jij zal het niet laten om een ongefundeerd vooroordeel de wereld in te helpen he! Racist....

19-06-2006, 16:10

Citaat door ___strijder___:
nee het is echt een Atheist net als jij
Tja, ik ben wel een atheist inderdaad. Maar uit welke bron heb jij gehaald dat hij dat ook was?

19-06-2006, 16:12

Citaat door ___strijder___:
het is 100% een Blanke westerse Atheist
Ach! Ik heb de "meld je aan voor de Jihad en ontvang een gratis glazen bol"-actie gemist.

Waar kan ik me aanmelden?

19-06-2006, 16:14

Citaat door ___strijder___:
Atheisten zijn pedofielen... ze stinken en doen sex met dieren... 40% van NL is Pedofiel... zie de media van afgelopen weken


Allez, nu weer serieus svp.

19-06-2006, 16:17

Citaat door ___strijder___:
Atheisten zijn pedofielen... ze stinken en doen sex met dieren... 40% van NL is Pedofiel... zie de media van afgelopen weken
40%?

Dat denk ik niet!

Misschien lijkt het zo dat het steeds vaker gebeurd maar dat komt denk ik ook omdat als het gebeurd er ook gelijk in de krant staat (goede zaak trouwens)!!

Maar waar ik wel voor ben is om een voorbeeld te stellen!!

Obenbarig ophangen of zo!!!

19-06-2006, 16:19

Citaat door ___strijder___:
Atheisten zijn pedofielen... ze stinken en doen sex met dieren... 40% van NL is Pedofiel... zie de media van afgelopen weken
Die is een beetje in de stijl van "your mother was a hamster en your father smelled of elderberries" (J. Cleese).

Heerlijk, zo'n onbevooroordeelde geest.