Bekijk volle/desktop versie : ff een seconde niet opletten....



Pagina's : [1] 2

19-06-2006, 15:10
Ik let 1 seconde niet op mijn dochter (was bezig met wat administratie), draai me om en kijk naar haar en zie......... dat ze mijn lenzenbakje geopend heeft en daarmee richting haar mond gaat Had ze bijna mijn lenzen opgedronken

Ik zeg neeeh Legt ze heel snel dat bakje neer en kijkt heel onschuldig, zo van ik weet van niets....

19-06-2006, 15:11


Die kleine deugnietjes toch ook....Mijn Safae kan er soms ook wat van...

19-06-2006, 15:16
hoi meissie,

alles goed?

Ja die kleintjes blijven je verbazen, en ze zijn supersnel

soms lig ik in een deuk om de dingen die ze doen. Was nu minder prettig geweest als ze mijn lenzen had opgegeten, maar dat koppie die ze erbij trekt, is echt zoooo grappig

19-06-2006, 15:52

Citaat door wittewarda:
hoi meissie,

alles goed?

Ja die kleintjes blijven je verbazen, en ze zijn supersnel

soms lig ik in een deuk om de dingen die ze doen. Was nu minder prettig geweest als ze mijn lenzen had opgegeten, maar dat koppie die ze erbij trekt, is echt zoooo grappig
Gaat Goed Alhamdoulilah... Ben je lekker vrij vandaag?

19-06-2006, 17:11



Citaat door Safia21:
Gaat Goed Alhamdoulilah... Ben je lekker vrij vandaag?
nee heb me ziek gemeld moet ff bijtanken

19-06-2006, 17:15

Citaat door wittewarda:
nee heb me ziek gemeld moet ff bijtanken
Dan moet zo nu en dan ook gebeuren

19-06-2006, 17:19
nou mijn zoontje heeft zijn nieuwe schoenen nog met label en al in de wcpot gegooid, ik was de toilet aan het poetsen en hij liep achter mij en in, no time gooide hij zijn schoentje erin ik booooooos heb m meteen in zijn kamer gestopt was echt boos pfffffff

19-06-2006, 18:02
Mijn buurjongetjes van 3 poepte een keer een lego-poppetje uit! Tja... dus lenzen lijken me niet zooooo erg. hihi...

Kids zijn zo grappig he. MissFrance, hij wilde je natuurlijk helpen opruimen en d8 daaaaar is een soort van afvalbak!

19-06-2006, 20:39


Mijn nichtje van 2 heeft vandaag alle wasknijpers en een veger via het balkon naar beneden gegooid. We wonen 8 hoog.

Kinderen..

19-06-2006, 20:54
hahaha heerlijk die deugnietjes!!! ik verheug me erop om zulke grappige dingen mee te maken ( dingen weggooien enzo) niet inslikken hoor, allahiehfed...

19-06-2006, 20:54
het zijn echt deugdnieten en ze zijn idd supersnel. mijn zoontje was toen 2 jaar ik had toen op een vrijdag voor hem nieuwe sandaaltjes gekocht van nike. toen gingen we naar mijn schoonzus in belgie. ze woont op een flat, tien hoog. wij waren toen bezig met het eten maken, en in de tussentijd had hij zijn twee sandalen naar benee gegooid. en later kwam hij naar me toe en zij hij, bat baa7. betekent sebbat mschaw.
en wij snel naar benee, maar helaas, sandalen verdwenen. er wonen daar heel veel van die somalieers met veel kids, dus die hebben natuurlijk gedacht, mooie sandalen. en meegenomen.
ik kon wel huilen, had ze voor 35 euro gekocht. en hij kon zondag met blote voeten naar huis

19-06-2006, 21:04

Citaat door cherinaa:
het zijn echt deugdnieten en ze zijn idd supersnel. mijn zoontje was toen 2 jaar ik had toen op een vrijdag voor hem nieuwe sandaaltjes gekocht van nike. toen gingen we naar mijn schoonzus in belgie. ze woont op een flat, tien hoog. wij waren toen bezig met het eten maken, en in de tussentijd had hij zijn twee sandalen naar benee gegooid. en later kwam hij naar me toe en zij hij, bat baa7. betekent sebbat mschaw.
en wij snel naar benee, maar helaas, sandalen verdwenen. er wonen daar heel veel van die somalieers met veel kids, dus die hebben natuurlijk gedacht, mooie sandalen. en meegenomen.
ik kon wel huilen, had ze voor 35 euro gekocht. en hij kon zondag met blote voeten naar huis
echt leuk die kleintjes

19-06-2006, 21:06



Citaat door cherinaa:
het zijn echt deugdnieten en ze zijn idd supersnel. mijn zoontje was toen 2 jaar ik had toen op een vrijdag voor hem nieuwe sandaaltjes gekocht van nike. toen gingen we naar mijn schoonzus in belgie. ze woont op een flat, tien hoog. wij waren toen bezig met het eten maken, en in de tussentijd had hij zijn twee sandalen naar benee gegooid. en later kwam hij naar me toe en zij hij, bat baa7. betekent sebbat mschaw.
en wij snel naar benee, maar helaas, sandalen verdwenen. er wonen daar heel veel van die somalieers met veel kids, dus die hebben natuurlijk gedacht, mooie sandalen. en meegenomen.
ik kon wel huilen, had ze voor 35 euro gekocht. en hij kon zondag met blote voeten naar huis
wat een poeperd joh. sbat baa7 dat zou mijn dochter ook zo zeggen.
wel zonde van je schoenen.

19-06-2006, 21:33

Citaat door Marisah:
Mijn buurjongetjes van 3 poepte een keer een lego-poppetje uit! Tja... dus lenzen lijken me niet zooooo erg. hihi...

Kids zijn zo grappig he. MissFrance, hij wilde je natuurlijk helpen opruimen en d8 daaaaar is een soort van afvalbak!
helpen hell no!! soms kan ik er wel om lachen maar soms haalt hij de bloed onder mijn nagels vandaan

19-06-2006, 21:49

Citaat door miss france:
helpen hell no!! soms kan ik er wel om lachen maar soms haalt hij de bloed onder mijn nagels vandaan
ja inderdaad soms zijn ze super grappig, maar je hebt ook momenten dat je niet op dat extra werk zit te wachten dat ze veroorzaken.

woonkamer net op orde loop je de keuken in ben je daar klaar is de woonkamer weer 1 grote zooi. Wij hebben een boekenkast met voor elke dochter een eigen plank boeken. Nou mijn jongste heeft als hobby niet lezen, maar alle boeken eraf halen en over de woonkamer verspreiden

Pagina's : [1] 2