Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Help!!!! Ik Zoek Goeie Serveerster

yassinelievie
19-06-2006, 14:43

Dames Help Mij.. Ik Ga Inchallah In Oktober Trouwen En Ben Op Zoek Naar Goeie Serveersters.. Wie Heeft Er Ervaring Met Ze En Wie Raden Jullie Mij Aan Ik Heb Er 4 Nodig Inchaalh.. Ooh Ja Wat Vragen Ze Per Persoon

s0usIaa__
19-06-2006, 17:06
Dames Help Mij.. Ik Ga Inchallah In Oktober Trouwen En Ben Op Zoek Naar Goeie Serveersters.. Wie Heeft Er Ervaring Met Ze En Wie Raden Jullie Mij Aan Ik Heb Er 4 Nodig Inchaalh.. Ooh Ja Wat Vragen Ze Per Persoon heey ik ga jou een tip geven neem serveersters van n cateringbedrijf ofso want er zijn hier serveersters die zich aanbieden op marokko.nl enso en die zijn 10 keer niks net kleuters ze kunnen helemaal niks ze staan alleen maar heb se ook gehad op bruiloft van mn broer ze doen hun werk ook helemaal niet goed! lmohim veel succes met zoeken:goedzo:

tempted_2_touch
19-06-2006, 17:09
Roses du Ouerzazate een aantal serveersters uit A'dam echte toppers :goedzo:06-41957393

OnlySisi
19-06-2006, 17:27
Serveersters van Afrah Utrecht..0649278958 Toppers:goedzo:

liefgirl
19-06-2006, 17:28

kennen julie er ook paar in omgeving belgie of antwerpen

beppie25
21-06-2006, 20:32
die meiden van roses du ouarzazate die waren echt top, ik had ze op mijn bruiloft en ze waren zo gezellig en deden hun werk heel goed. de kosten hangt af van waar je vandaan komt, maar laat het me weten. ik heb nog contact met hun.

fadua20
21-06-2006, 23:11
kennen julie er ook paar in omgeving belgie of antwerpen yep ,wij serveren op elk verschillende feesten zowel trouw,geboorte,communie,verjaardag, andere...... antwerpen VOOR MEER INFORMATIE: titanota@hotmail.com

tafokt
22-06-2006, 05:27
serveersters met serviesgoed tot 350 personen tel 0617196344

maissae
22-06-2006, 10:51
heey ik ga jou een tip geven neem serveersters van n cateringbedrijf ofso want er zijn hier serveersters die zich aanbieden op marokko.nl enso en die zijn 10 keer niks net kleuters ze kunnen helemaal niks ze staan alleen maar heb se ook gehad op bruiloft van mn broer ze doen hun werk ook helemaal niet goed! lmohim veel succes met zoeken:goedzo: Nou, sorry meid ik weet niet wie jij hebt gehad!!!! Maar ik ken hele goeie dames, die doen hun werk heel serieus en heel goed! Ze geven meer dan 100%, het zijn echt toppertjes:goedzo: . De dames werken niet via een catering bedrijf, maar voor zich zelf. En ze hebben echt heel veel ervaring en dat is echt terug te zien aan hun manier van werken! Dat jij toevallig slechte hebt gehad betekend niet dat ze allemaal slecht zijn hoor!!! En trouwens veel catering bedrijven hebben dan die jonge meisjes werken, sommige zijn pas echt kleuters die ze daar hebben lopen, en gaan effe dansen net op ze uitgenodigd zijn belachelijk!:rolleyes: