Bekijk volle/desktop versie : baby luiers



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2006, 11:32
Hallo mensen me baby's

Als jullie naar maroc gaan nemen jullie dan luiers mee of kopen jullie ze daar?
Hebben ze goeie luiers in maroc. Want ik ga met vliegtuig en wil niet met een doos luiers in het vliegtuig zitten.
Kan iemand mij info geven.

19-06-2006, 11:34


Hallo mensen met baby's

Hoe doen jullie dat nemen jullie luiers mee naar maroc?
Of hebben ze goeie luiers in maroc. Ik heb geen zin om met een doos luiers in vliegtuig te zitten. Wie kan mij info geven

19-06-2006, 12:14
Salaamaleikom oegty,

Je kan gewoon in Marokko luiers kopen. Bij Marjane hebben ze het merk pampers precies zoals hier! Dus ik zou geen doos luiers vanuit nederland meenemen voor dat geld en die plaats kun je beter cadeautjes kopen voor je familie hahahha

Ma salama

19-06-2006, 12:23

Citaat door boezhar:
Hallo mensen met baby's

Hoe doen jullie dat nemen jullie luiers mee naar maroc?
Of hebben ze goeie luiers in maroc. Ik heb geen zin om met een doos luiers in vliegtuig te zitten. Wie kan mij info geven
hallo dames als ik naar maroc ga dan neem ik maar een paar luiers mee want ze hebben daar ook pampers en huggies en het is veel goedkoper.

19-06-2006, 12:41



Citaat door rachidataza:
hallo dames als ik naar maroc ga dan neem ik maar een paar luiers mee want ze hebben daar ook pampers en huggies en het is veel goedkoper.
Goedkoper is het bij ons (tanger) niet. Marjane verkoopt wel pampers maar die zijn toch echt anders dan die van NL. Ik heb ze wel altijd gebruikt voor onze kids. Alles is te koop. Dus waarom zul je het mee moeten nemen.


p.s babymelk was wel weer goedkoper.

19-06-2006, 13:37
je kan het zelfs in de apotheek kopen. anders gebruik je de oude methode. plastic en katoenen doek.

beslama R.

19-06-2006, 14:04
Ik draag gewoon een maand lang dezelfde luier; bespaart me een hoop geld en hoofdbrekens.

19-06-2006, 14:07

Citaat door Tatakiller:
Ik draag gewoon een maand lang dezelfde luier; bespaart me een hoop geld en hoofdbrekens.
en een hoop vrienden!

19-06-2006, 14:13

Citaat door Rasy:
en een hoop vrienden!
Eenzaamheid maakt mij gelukkig.

19-06-2006, 14:23

Citaat door Tatakiller:
Eenzaamheid maakt mij gelukkig.
zou ik ook zeggen als ik al mijn vrienden heb weggejaagd

19-06-2006, 14:24

Citaat door Rasy:
zou ik ook zeggen als ik al mijn vrienden heb weggejaagd
Ze hebben zichzelf weggejaagd. Ik ben en blijf mezelf.

Lang leve mijn poepluiers.

19-06-2006, 14:27

Citaat door Tatakiller:
Ze hebben zichzelf weggejaagd. Ik ben en blijf mezelf.

Lang leve mijn poepluiers.
je moet toch wel een reserve luier hebben?

19-06-2006, 14:28



Citaat door Rasy:
je moet toch wel een reserve luier hebben?
Daar gebruik ik de de vagina van mijn buurvrouw voor, wees dus vooral niet bezorgd.

19-06-2006, 16:11

Citaat door Tatakiller:
Ik draag gewoon een maand lang dezelfde luier; bespaart me een hoop geld en hoofdbrekens.
Wháháháhahahahaha, Tata in de bocht ...

Groetjes,
BeertjeBee

19-06-2006, 16:21

Citaat door Tatakiller:
Ik draag gewoon een maand lang dezelfde luier; bespaart me een hoop geld en hoofdbrekens.
Daar verscheen de gierige aard van tatakiller.. doet me denken aan een tata.. maw doe je naam eer aan en gooi jezelf van een brug..

Pagina's : [1] 2 3