Boterbabbelaar
19-06-2006, 10:07
Afsluitend telefoongesprek met klant:
Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.
Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.
Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.
Fijne dag mevrouw
p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.
Nu jullie..
Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.
Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.
Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.
Fijne dag mevrouw
p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.
Nu jullie..