Bekijk volle/desktop versie : Blamage (vers van de pers)



19-06-2006, 10:07
Afsluitend telefoongesprek met klant:

Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.

Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.

Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.

Fijne dag mevrouw

p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.


Nu jullie..

19-06-2006, 10:13



Citaat door Boterbabbelaar:
Afsluitend telefoongesprek met klant:

Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.

Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.

Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.

Fijne dag mevrouw

p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.


Nu jullie..


hahahahahhahaa

19-06-2006, 10:35

Citaat door Boterbabbelaar:
Afsluitend telefoongesprek met klant:

Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.

Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.

Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.

Fijne dag mevrouw

p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.


Nu jullie..
OF er mankeert iets aan je oren, zoek de oorzaak vooral in haar sterke drank gebruik ...

19-06-2006, 14:19

Citaat door brabbelicious:
OF er mankeert iets aan je oren, zoek de oorzaak vooral in haar sterke drank gebruik ...
Dank u wel mevrouw de Internet dokter

19-06-2006, 14:23


had ik ook wel eens bij callcenter te grappig eerste keer gewoon opgehangen na een harde SHIT!
hahaha

19-06-2006, 17:47

Citaat door Boterbabbelaar:
Dank u wel mevrouw de Internet dokter
voor al uw 'online- kwaaltjes'...

19-06-2006, 18:11
Hmmm het enige wat mij nu opkomt is dat toen ik een heel klein meisje was, ik een paar kleine boodschapjes moest doen voor pa en ma.
En ik kon dan niet altijd alles gelijk vinden, dus zocht ik iemand van het supermartkpersoneel. En toen sprak ik een langharige iemand, waarvan ik alleen de achterkant kon zien. Dus ik zo, sorry mverouw bla bla. Draait de persoon zich om, met Ik BEN EEN MAN!
Ik schaamde me dood

19-06-2006, 19:42

Citaat door Boterbabbelaar:
Afsluitend telefoongesprek met klant:

Boterbabbelaar: Nou meneer bedankt voor het bellen ik zal het aankaarten bij mijn manager. Verder stuur ik u een tweede brief waarin de tarieven wel zijn aangepast aann de nieuwe eu criteria.

Klant: Dank u voor uw hulp. Ik ben trouwens geen man maar een vrouw met een zware stem.

Boterbabbelaar: Euhm mijn excuses we hebben nieuwe telefoons en de hoorn werkt nog niet optimaal.

Fijne dag mevrouw

p.s. ze klonk dus echt als een man , zeker zo een shaq rokende MA FLODDER type die ontbijt met een sterke whiskey on the rocks.


Nu jullie..


Ik heb weleens meegemaakt dat ik het hold knopje ben vergeten in te drukken, gelukkig heb ik niets "ergs" gezegd

20-06-2006, 09:44

Citaat door brabbelicious:
voor al uw 'online- kwaaltjes'...
Weet u misschien of ik ergens mijn leven kan opwaarderen. Mijn windows leven update functioneert niet meer. Desnoods een nieuw leven downloaden.

Bij voorbaat dank

26-06-2006, 17:04

Citaat door Boterbabbelaar:
Weet u misschien of ik ergens mijn leven kan opwaarderen. Mijn windows leven update functioneert niet meer. Desnoods een nieuw leven downloaden.

Bij voorbaat dank
Ik weet nu net zo even niet of een leven downloaden in uw geval zal helpen, ik zal u door moeten verwijzen naar de online-psychiater.