Bekijk volle/desktop versie : zijn jullie ook wat dikker geworden na je huwerlijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-06-2006, 08:49
ik ben 5 weken getrouwt en ben gewoon 3 kg aan gekomen joh.. en hoe zit het met jullie.....?? dan heb ik het over getrouwde dames zonder kinderen he, want als een vrouw al een kind heeft word zo altijd wat voller.nouw de meeste...wie is ook dikker geworden na het trouwen en wie weet hoe dat komt..??

19-06-2006, 08:51


Jah ik ben 2 kilo aangekomen in de afgelopen 2 maanden..maar dat komt doordat ik nu ECHT veeeeeeel eet en veel te veel chocola eet!

en jij?

19-06-2006, 08:53
ja ben aangekomen sinds mn huwelijk maar was nodig ik was 7kg afgevallen ben er meer bijgekomen

19-06-2006, 08:54
het komt denk ik ook door de pil....!! ik ben echt bij gekomen.. maar mij man vind het niet erg hij houd van volle vrouwen.daar mee bedoel ik vol dus geen rollen hoor.volle borsten kont dat vind hij vrouwelijk

19-06-2006, 08:56


Meestal komt het door de pil dat vrouwen bij komen...

19-06-2006, 09:00
Bij mij is het niet de pil denk ik. Want ik was al 2 maanden voor mijn bruiloft met de pil begonnen en geen kilo aangekomen.. ik was alleen wat afgevallen en na mijn bruiloft gelijk 2 kilo erbij en dit komt echt door te veel eten..

Sinds ik zelf kook eet ik ook echt veel en ik schep mijn bord vol.. heb er namelijk wel moeite voor gedaan Dus zonde om weg te gooien en ik heb een gewoonte om na het avondeten chocola te eten.. en soms is het zo lekker dat er paar repen achter elkaar eet. En dit elke dag.. dan is het logisch dat je aankomt. Maar ik vind het niet erg die 2 kilo.. vind het prima zo, maar ik wil niet vol worden ofzo..nope voorlopig niet!!

19-06-2006, 09:04
ik wil wat zeggen ik heb ook vaak gehoord>!!!!!!!!!!!!! dat het ook een beetje kan komen omdat je met jou man aan het vrijen bent kan dat kloppen

19-06-2006, 09:07

Citaat door alhoceimawomen:
ik wil wat zeggen ik heb ook vaak gehoord>!!!!!!!!!!!!! dat het ook een beetje kan komen omdat je met jou man aan het vrijen bent kan dat kloppen
Dat kan best kloppen ja...

19-06-2006, 09:09

Citaat door Ghatar_tangawia:
Bij mij is het niet de pil denk ik. Want ik was al 2 maanden voor mijn bruiloft met de pil begonnen en geen kilo aangekomen.. ik was alleen wat afgevallen en na mijn bruiloft gelijk 2 kilo erbij en dit komt echt door te veel eten..

Sinds ik zelf kook eet ik ook echt veel en ik schep mijn bord vol.. heb er namelijk wel moeite voor gedaan Dus zonde om weg te gooien en ik heb een gewoonte om na het avondeten chocola te eten.. en soms is het zo lekker dat er paar repen achter elkaar eet. En dit elke dag.. dan is het logisch dat je aankomt. Maar ik vind het niet erg die 2 kilo.. vind het prima zo, maar ik wil niet vol worden ofzo..nope voorlopig niet!!
presies zo als je het zegt
als je op je iegen woont kook je alles wat je zelf lekker vindt en bootschappen doe je dan zelf hup die kar vol lekkere dingen
en daar door komen de meeste vrouwen en mannen aan hihih

19-06-2006, 09:09
ik viel juist onwijs veel af, kreeg heimwee naar huis, plus ik merkte toen hoe me schoon familie in elkaar zat, dat ik vaak ging stressen

kwam pas aan toen ik zwanger werd en dat pas toen ik 6 mnd was en toen ik beviel, zag je niks meer, het leek of ik nooit zwanger was geweest
zat daarna ook vaak te stressen, sinds ik getrouwd ben loop ik ook alleen maar te stressen

19-06-2006, 09:16

Citaat door alhoceimawomen:
ik wil wat zeggen ik heb ook vaak gehoord>!!!!!!!!!!!!! dat het ook een beetje kan komen omdat je met jou man aan het vrijen bent kan dat kloppen


Hoe zie je het voor je dat je daarvan aankomt? Je zou er eerder door afvallen aangezien je dan heel wat calorieën verbrand

Ps: Ik ben aan het begin van mijn huwelijk ongeveer 2 kg aangekomen, maar dat wilde ik zelf. Na het aankomen woog ik 54 kg, nu nadat ik een kind heb weeg ik weer 54 kg.

19-06-2006, 09:18
Na het seks krijg je meestal wel honger en plus dat je nog de pil slikt kan je zeker wel bij komen....

19-06-2006, 09:19


ik heb dit vaker gehoord het heeft denk ik te maken met je hormonen omdat je gemeenschap hebt met je man en waarschijnlijk de pil gebruikt .ook kan het zo zijn dat je zo in de wolken bent met je man en daardoor meer eet dan dat je der bewust van bent.

19-06-2006, 09:21
na mijn huwelijk kwam ik niks aan, maar met de zwangerschap van mijn eerste ben ik 21 kilo aangekomen, en na een jaar kwam was ik nog maar net 10 kilo kwijt. na een jaar raakte ik weer zwanger van mijn tweede, en daar kwam ik ook de nodige kilos weer aan, dus in totaal moet ik 15 kilo kwijt

19-06-2006, 09:22

Citaat door youzefiene:
ik heb dit vaker gehoord het heeft denk ik te maken met je hormonen omdat je gemeenschap hebt met je man en waarschijnlijk de pil gebruikt .ook kan het zo zijn dat je zo in de wolken bent met je man en daardoor meer eet dan dat je der bewust van bent.
Precies

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6