Bekijk volle/desktop versie : Kado voor een bruiloft.



18-06-2006, 18:24
Hallo dames....


Mijn vriendin die trouwt komend week, alleen weet ik niet wat ik voor haar moet halen. ik ben er een beetje laat mee, maar toch....

Ik wil geen geld geven. ik vind dat heel onpersoonlijk en zo niet orgineel.
het moet iets zijn, wat ze leuk vind, waar ze wat aan heeft en iets waar ze me altijd kan herrinnere

wel suggesties dames

liever vandaag dan morgen, heb niet zoveel tijd meer

18-06-2006, 18:36


niemand:S:S:S

kom op dames...

18-06-2006, 19:04
Retourtje Dubai..

18-06-2006, 19:09

Citaat door Sweetyasmin:
Hallo dames....


Mijn vriendin die trouwt komend week, alleen weet ik niet wat ik voor haar moet halen. ik ben er een beetje laat mee, maar toch....

Ik wil geen geld geven. ik vind dat heel onpersoonlijk en zo niet orgineel.
het moet iets zijn, wat ze leuk vind, waar ze wat aan heeft en iets waar ze me altijd kan herrinnere

wel suggesties dames

liever vandaag dan morgen, heb niet zoveel tijd meer
een leuke kaart en daar moet je de leujste tijd die je emt haar hebt gehad op schrijven. dat inieder geval hahahaha

en ja cadeau

18-06-2006, 19:58


Ik ga voor mijn beste vriendin insallah een hele mooie bestekset halen. Hij is echt heel mooi, maar wel prijzig. Maar dat is ze wel waard . Zoiets kan ze altijd gebruiken.

18-06-2006, 20:02

Citaat door sanae1982:
Ik ga voor mijn beste vriendin insallah een hele mooie bestekset halen. Hij is echt heel mooi, maar wel prijzig. Maar dat is ze wel waard . Zoiets kan ze altijd gebruiken.
ja daar heeft ze echt iets aan

18-06-2006, 20:09
wat een vriendin van me een keertje heeft gedaan is bedankjes als kado voor haar vriendin.
En weet je wat helemaal speciaal was, was dat ze voor haar rozen had gedaan in een vaas als bedankjes met namen enzo.
Dat was zeg maar wat ze aan de mensen had meegegeven.
succe