Bekijk volle/desktop versie : The Ultimate man.



Pagina's : [1] 2

18-06-2006, 17:09
Dames maak je keuze.

1: De Knappe man: Knappe mannen die er goed uit zien en goede genen hebben.

2: De Rijke man: Mannen met geld die de vrouw en later haar kinderen goed kunnen verzorgen.

3: De artist: Mannen met karakter en intelligentie, mannen die de vrouw blijven boeien op een mentaal en spiritual vlak.

18-06-2006, 17:10


Alledrie de keuzes in 1 man

18-06-2006, 17:15

Citaat door xF e d O u ax:
Alledrie de keuzes in 1 man
1 keus graag.

18-06-2006, 17:18
3 i guesse..

18-06-2006, 17:19



Citaat door RedKing:
Dames maak je keuze.

1: De Knappe man: Knappe mannen die er goed uit zien en goede genen hebben.

2: De Rijke man: Mannen met geld die de vrouw en later haar kinderen goed kunnen verzorgen.

3: De artist: Mannen met karakter en intelligentie, mannen die de vrouw blijven boeien op een mentaal en spiritual vlak.
Een knappe tegelijkertijd intelligente rijke man!

Het lijkt onmogelijk, maar ze bestaan!

18-06-2006, 17:21
als de 1ste ook een beetje geld heeft en een beetje grappig is wel
maar is die dom, en te arm dan kies ik voor de 2de, is die tweede alleen rijk maar lelijk dan kies ik liever voor de derde, is die derde dom en lelijk, kies ik voor geen een

18-06-2006, 17:22

Citaat door RedKing:
Dames maak je keuze.

1: De Knappe man: Knappe mannen die er goed uit zien en goede genen hebben.

2: De Rijke man: Mannen met geld die de vrouw en later haar kinderen goed kunnen verzorgen.

3: De artist: Mannen met karakter en intelligentie, mannen die de vrouw blijven boeien op een mentaal en spiritual vlak.
De knape man, met goed gene is zich heel erg van zich zelf bewust, en schroomt niet om zijn 'goede genen' onder verschillende vrouwen te delen.....

De rijke man, zit vaak op zijn centen, tja arme stakker wil wel rijk blijven.....

De artis, blijft jou wel boeien, het probleem is vaak dat jij na verloop van tijd hem niet meer boeit....


Kortom: doe mij maar die lelijke Mohammed met slechte genen, die overigens altijd platzak is en nooit enige karakter toont....goh...wat ben ik blij met mij man! Ben ik toch niet zo belabbert af als ik in eerste instantie dacht

Liefs,
Ali

18-06-2006, 17:22

Citaat door RedKing:
Dames maak je keuze.

1: De Knappe man: Knappe mannen die er goed uit zien en goede genen hebben.

2: De Rijke man: Mannen met geld die de vrouw en later haar kinderen goed kunnen verzorgen.

3: De artist: Mannen met karakter en intelligentie, mannen die de vrouw blijven boeien op een mentaal en spiritual vlak.
3.. want ik ben 1 en 2

18-06-2006, 17:25

Citaat door RedKing:
1 keus graag.
Dan kies ik voor keuze 123

18-06-2006, 17:28

Citaat door alabama_1:
De knape man, met goed gene is zich heel erg van zich zelf bewust, en schroomt niet om zijn 'goede genen' onder verschillende vrouwen te delen.....

De rijke man, zit vaak op zijn centen, tja arme stakker wil wel rijk blijven.....

De artis, blijft jou wel boeien, het probleem is vaak dat jij na verloop van tijd hem niet meer boeit....


Kortom: doe mij maar die lelijke Mohammed met slechte genen, die overigens altijd platzak is en nooit enige karakter toont....goh...wat ben ik blij met mij man! Ben ik toch niet zo belabbert af als ik in eerste instantie dacht

Liefs,
Ali
Mijn topic is GE-OWNED!!!!
KO...helemaal KO. TOTAL LOSS KAN ZO NAAR DE SLOOP


Citaat door xF e d O u ax:
Dan kies ik voor keuze 123

18-06-2006, 17:29

Citaat door 1001_nacht:
Een knappe tegelijkertijd intelligente rijke man!

Het lijkt onmogelijk, maar ze bestaan!
Nee, het is onmogelijk

18-06-2006, 17:33

Citaat door kipputjuh:
3.. want ik ben 1 en 2
Kijk, ik zoek meer een man waarmee het psychisch goed ligt, want wat als de rijke man falliet gaat? wat als de knappe man een brandwonden ongeluk krijgt? Dan zijn je kinderen nog wel knap, maar als je kinderen van binnen arogante kwallen zijn.. brr

Ik heb wel genoeg geld en niet heel erg lelijk, dus heb liever iemand die mij boeit, die zich interesseert voor dingen die ik interessant vind, die de kinderen iets kan leren..

18-06-2006, 17:33



Citaat door Maagdelijk:
Nee, het is onmogelijk

1001 nacht krijgt alles voor elkaar.

Ps: Met auto! (as in met patat met mayo! )

18-06-2006, 17:57

Citaat door Temsaman_love:
3!
pourqoui ?

18-06-2006, 17:59

Citaat door kipputjuh:
pourqoui ?
1 Knap, hoeft niet per se. Hij moet er redelijk uitzien, gaat me meer om de uitstraling.

2. Rijk, het gaat mij niet om het geld! Het hoeft niet veel te zijn, maar het kleine beetje hoort wel op een eerlijke manier verdient te worden!

Pagina's : [1] 2